AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #1 Skrevet 2. august 2022 Har silt ut ei venninne som jeg kjenner bare suger energien ut av meg. Hun har vel delt hele livet sitt med meg og det innerste hun har etter første uka vi ble kjent. Deretter vil hun jeg skal gjøre tjenester for henne. Først knytte meg til seg, sanke empati og så utnytte. Har bare fader henne sakte ut av livet, og det føles ekstremt godt Anonymkode: 7bd6a...cc7
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #4 Skrevet 2. august 2022 har hun forstått det? Anonymkode: 80ab0...751
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #5 Skrevet 2. august 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): har hun forstått det? Anonymkode: 80ab0...751 Vet ikke.. sier det ikke passer eller er opptatt når hun spør om jeg kan kjøre henne hit og dit, eller hjelpe henne med noe. Hun kan fint ta kontakt for å møtes og spør hvordan jeg har det, og vise interesse andre veien. Men så lenge hun kun vil ha ha hjelp til ting fordi hun har så vondt her og der så får hun finne noen andre. Ikke slik det fungerer i min verden Anonymkode: 7bd6a...cc7 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #6 Skrevet 2. august 2022 Hva gjorde hun da? Og støtter andres spørsmål her, veit hun det? Anonymkode: 321bc...17d
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #7 Skrevet 2. august 2022 så hun tok det fint? jeg prøver å fade ut en venninne som er toxic men hun klarer alltid å komme inn i varmen igjen. jeg er så lei😑 hun n er veldig overflatisk, skrytete og er best rett og slett. ja du kan jo lure på hvorfor jeg gidder, vel hun er den av venninnene mine som er mest "på" og alltid klar for å finne på noe gøy. og siden jeg ble singel for tre år siden så har jeg vel trengt det.. problemet er at vi har litt jevngamle barn og hver gang jeg prøver å luke henne ut så tar hun kontakt for hennes avkom vil være med mitt avkom. blir helt gal snart fordi det er vanskelig. hun kan ringe meg flere ganger i uken og sender så og si aldri melding om hva det gjelder.. stresser meg. jeg er mer stille og introvert og vil ikke være stygg med andre, men jeg lider jo.. råd mottas Anonymkode: 16f27...c16
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #9 Skrevet 2. august 2022 Pinner skrev (1 time siden): Håper vennen din har noen andre da.. Hun har mange. Men for å holde på et vennskap så kan man ikke bare ta. Anonymkode: 7bd6a...cc7 1
Purple Diamond Skrevet 2. august 2022 #10 Skrevet 2. august 2022 Skjønner at du velger å fade ut en venninne som stjeler energi. Det er ikke noe godt å ha slike mennesker i livet. Samtidig synes jeg personlig at å fade ut folk er en uting. Jeg har selv blitt det og har bl.a brukt de siste to årene på å tenke på hva jeg gjorde galt. Livet går videre og jeg har flere gode venninner. Men ville mye heller blitt slått opp med, så hadde jeg sluppet alle tankene så lenge etterpå.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #11 Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hva gjorde hun da? Og støtter andres spørsmål her, veit hun det? Anonymkode: 321bc...17d Har beskrevet det i tråden. Gjøre ærender for henne. Hun er sykelig opptatt av seg selv, og jeg vet hele livshistorien hennes.. hun vet ikke engang om jeg har søsken, eller hva jeg jobber med. Det sier litt om hvor mye meg meg meg meg dette vennskapet har vært Anonymkode: 7bd6a...cc7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå