Gjest Gjest_Pus_* Skrevet 21. november 2005 #1 Skrevet 21. november 2005 Hei! Er det noen flere "gamliser" enn meg som prøver? Har intrykk av at de fleste av dere er ganske unge... Jeg er 34, men ganske barnslig i hodet og har heller ikke funnet en aktuell far til barnet sør nå Sluttet med pilla i juni og syklusen begynner å stabilisere seg nå.. Hvis det er noen andre "gamliser" med erfaring og råd, hadde det vært ffint å høre. Håper det ikke er for sent for meg
Gjest gjest1 Skrevet 21. november 2005 #2 Skrevet 21. november 2005 jeg hakke babyplaner eller er "gamlis" men mamma fikk meg da hun var 40 og, da virker iallfall ikke 34 gammalt!
Gjest Gjest_pus_* Skrevet 21. november 2005 #3 Skrevet 21. november 2005 40, ja da har jeg fortsatt litt tid. Det var hyggelig å høre.
Holly Hobbie Skrevet 21. november 2005 #4 Skrevet 21. november 2005 Og tanten min var 41! Leste et sted at 34 faktisk er den ideelle alder aa faa barn paa, saa det var kanskje ikke saa daarlig timing likevel? Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2005 #5 Skrevet 21. november 2005 Åh, tusen takk! Nå ble jeg glad. Tenkte kanskje alt håp var ute. Da blir det spennende å se hva vi får til... En annen ting er at mannen min og jeg bare treffes i helgene pga. jobb i forskjellig by. Bare det gjør vel sitt til at vi ikke får dette til med det aller første.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå