AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #1 Skrevet 2. august 2022 Babyen vår er snart 7 måneder, og har fortsatt lik våkentid som da han var 3 måneder. Det har liksom aldri forandret seg, og jeg synes det er litt rart. Han er våken 1,5 timer, og så må han legges, da er han som regel veldig trøtt. Hvis jeg drar den ut til 1 t og 45 minutter, så er han så trøtt at han slukner med en gang han blir lagt. Det er litt vanskelig å finne på ting, og jeg vet ikke om jeg tør å starte på babysvømming denne høsten som planlagt, når han har så kort våkenvindu. Andre som har slike sovebabyer? Har forstått at dette er ganske unormalt, når han er såpass "stor". Anonymkode: 04632...061
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #2 Skrevet 2. august 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Babyen vår er snart 7 måneder, og har fortsatt lik våkentid som da han var 3 måneder. Det har liksom aldri forandret seg, og jeg synes det er litt rart. Han er våken 1,5 timer, og så må han legges, da er han som regel veldig trøtt. Hvis jeg drar den ut til 1 t og 45 minutter, så er han så trøtt at han slukner med en gang han blir lagt. Det er litt vanskelig å finne på ting, og jeg vet ikke om jeg tør å starte på babysvømming denne høsten som planlagt, når han har så kort våkenvindu. Andre som har slike sovebabyer? Har forstått at dette er ganske unormalt, når han er såpass "stor". Anonymkode: 04632...061 Min sovebaby var lik. Er 9 måneder nå og orker maks 3 timer. Da er hun helt kaputt. Anonymkode: aad6e...4aa
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #3 Skrevet 2. august 2022 3-3.5 time er i utgangspunktet maks. Noen ganger bare 2 timer på kveldstid. Eldste var helt ulik og måtte tvinges til å sove etter 4-4.5 time, og kunne fint holde det gående i seks timer om ingen fulgte med. Anonymkode: f3f24...872
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #4 Skrevet 2. august 2022 Min har vært lik. Sov korte dupper på 30 min, og var våken maks 2 timer til 9 mnd. Da ble det plutselig 2 lange dupper og mye lengre våkenvindu ☺️ Bare følg babyen sine signaler, de er like forskjellige som oss voksne. Anonymkode: 7e66b...18e
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #5 Skrevet 2. august 2022 Just now, AnonymBruker said: Min har vært lik. Sov korte dupper på 30 min, og var våken maks 2 timer til 9 mnd. Da ble det plutselig 2 lange dupper og mye lengre våkenvindu ☺️ Bare følg babyen sine signaler, de er like forskjellige som oss voksne. Anonymkode: 7e66b...18e Glemte å si: jeg dro fortsatt på babysvømming! Sov i vogna på vei dit, ammet da vi kom frem om han ville, skiftet og dro i bassenget. Det tok 20 min der. Så ammet jeg og trillet tur hjem, sovnet på veien. Gikk så fint ☺️ Anonymkode: 7e66b...18e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå