Gjest CUSHION Skrevet 2. august 2022 #1 Skrevet 2. august 2022 Kjæresten elsker en ordentlig god sloppy blowjob, og jeg elsker å please han. Men problemet er at jeg har veldig angst for dårlig ånde/lukt, og når jeg gir han blowjob med masse spytt så lukter jeg spyttet mitt (ikke så rart kanskje når jeg gnir nesa mi rundt der), men - skjer dette med flere? Lukter spytt generelt litt ekkelt? Og har dere gutter noen gang lagt merke til det når en jente har gitt deg sloppy bj?
Fioljenta Skrevet 2. august 2022 #2 Skrevet 2. august 2022 Det der har jeg faktisk aldri tenkt på. Hva med å suge litt på et drops/pastill før eller samtidig? Jeg tipper at det ikke tar lang tid før du får veldig gode assosiasjoner til lukten av den typen drops. Assosiasjoner er kult! 😉
Blåttvann Skrevet 2. august 2022 #3 Skrevet 2. august 2022 Spørs jo helt hvordan tilstanden er i munnen før suginga starter. Jeg er ikke så fan av morgen-munnsex, eller masse oralsex etter å ha spist taco, for jeg reagerer også på lukter. Men stort sett går det helt fint, synes jeg. Du kan jo vurdere å ha noen drops med smak lett tilgjengelig, som Fioljenta skrev on.
feliek54 Skrevet 2. august 2022 #4 Skrevet 2. august 2022 CUSHION skrev (2 timer siden): Kjæresten elsker en ordentlig god sloppy blowjob, og jeg elsker å please han. Men problemet er at jeg har veldig angst for dårlig ånde/lukt, og når jeg gir han blowjob med masse spytt så lukter jeg spyttet mitt (ikke så rart kanskje når jeg gnir nesa mi rundt der), men - skjer dette med flere? Lukter spytt generelt litt ekkelt? Og har dere gutter noen gang lagt merke til det når en jente har gitt deg sloppy bj? Jeg har aldri merket det
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #5 Skrevet 2. august 2022 Jepp, synes det lukter. Pusser tennene noen ganger. Anonymkode: dc40e...502
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #6 Skrevet 2. august 2022 Jeg har aldri merket det selv uten å ha pusset tennene, på morgenen for eksempel eller når vi kommer hjem etter en lang dag og er så kåte at vi kaster oss over hverandre uten kveldsstellet. Masse spytt, både fra han og fra meg, og ingen av oss har merket noe lukt... Anonymkode: 4de9b...c93
trond_70 Skrevet 2. august 2022 #7 Skrevet 2. august 2022 Som mann vil jeg si at lukt på spytt er det siste jeg hadde tenkt over dersom noen hadde overrasket meg med en slik behandling. Tror fokuset nok kommer til å være på opplevelsen. Slapp av ;-) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå