Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skulle hatt lys i kjelleren, i trappegangen og på kjøkkenet. Samboer er elektriker så dette bør være en smal sak dette.
Jeg har snart mast i et ÅR :bond:!

Vi har masse mere som skal gjøres i huset, og en del av det kan jeg gjøre også, men så skal vi være enige da og da blir det ikke til for når jeg prøver å snakke om disse tingene så er det «jada, jeg skal ta det jeg. Og så snakker vi ikke mere om det» 😕

Så, da har jeg en ide her. Hva med en liten belønning når noe blir gjort?

Hva skulle det vært da? Ikke sex, tenker det skulle vært noe annet, men det må være motiverende.

Noen som gjør dette?

Anonymkode: 2ccf1...df6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lag noe god mat du vet han liker, gi han massasje av rygg/nakke/skuldre...

Anonymkode: 6efa1...95d

AnonymBruker
Skrevet

Pulings er alltid en klar vinner.

Anonymkode: bb5e3...3c9

AnonymBruker
Skrevet

Middag på restaurant eller som du lager eller massasje?

Anonymkode: 46368...5bb

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke gidda å belønnet det der. Hadde ringt å bestilt en eletriker og sagt fra " per, nå har jeg bestilt eletriker og han kommer på torsdag siden det blir mye for deg å få gjort". 

Anonymkode: ec4f6...fbe

• Liker 41
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Du kan true med å gjøre det selv. Eller bare sett i gang også skal du se han tar over. Husk å spill ekstra dum/naiv så han får litt panikk.

Anonymkode: 8ea80...85d

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Skryt fungerer på min. Gjerne mye skryt. Får han bøttevis med skryt er han kjapt i gang med neste prosjekt. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hyrer inn folk. Kanskje lærer han av det

Anonymkode: 1c801...096

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du har jo tatt av bordet det beste insentivet - sex. Noe jeg ikke forstår. 

Ellers så tenker jeg at det sikkert er en hel del ting i samlivet deres som du heller ikke gjør, og som han irriterer seg over. 

Anonymkode: 08b7d...80a

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du har jo tatt av bordet det beste insentivet - sex. Noe jeg ikke forstår. 

Ellers så tenker jeg at det sikkert er en hel del ting i samlivet deres som du heller ikke gjør, og som han irriterer seg over. 

Anonymkode: 08b7d...80a

Sex skal jo være gjensidig nytelse og glede. Blir derfor feil som belønning. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Massasje! Ja! Herregud han har jo drevet og skrytt sånn i årevis av en massasje han fikk i Tyrkia en gang hvor massøren knadde han med hele sjela og kroppsvekta si. Har veldig inntrykk av at han ville satt pris på noe slikt :).

De andre tingene kan jeg kanskje bare begynne på og se om han plutselig har noen sterke meninger om fargevalg og fliser :)

-TS

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal han ha belønning? Gir du han belønning når han knyter skoene sine selv også? Eller når hans spiser opp brokkolien sin? 

Hva slags belønning får du for å rydde og vaske huset jevnlig?

Anonymkode: f4386...c1b

• Liker 14
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg slutter å vaske klærne hans når han utsetter å gjøre ting, det blir gjort når han går tom for boksere. Funker mye bedre enn belønning.

Anonymkode: 6838c...2a1

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg slutter å vaske klærne hans når han utsetter å gjøre ting, det blir gjort når han går tom for boksere. Funker mye bedre enn belønning.

Anonymkode: 6838c...2a1

Hvorfor vasker du klærne hans i utgangspunktet?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
PetterKanin skrev (4 minutter siden):

Hvorfor vasker du klærne hans i utgangspunktet?

Fordi en husholdning vasker klærne sammen? Er stort sett mannen her i huset som vasker våre klær.

Anonymkode: 8ea80...85d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Si at du falt i snakk med en energifull, hyggelig elektriker på treningssenteret etc, og at han tilbydde seg å komme for å hjelpe med deres elektriske utfordringer i huset. 

Anonymkode: ed718...8d3

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Finn fram utstyret og "begynn" selv. Gjerne helt feil utstyr også, så han ser at han blir nødt å overta for at ingenting skal bli ødelagt eller noen bli skadet.

Anonymkode: bbdc7...e9e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Finn fram utstyret og "begynn" selv. Gjerne helt feil utstyr også, så han ser at han blir nødt å overta for at ingenting skal bli ødelagt eller noen bli skadet.

Anonymkode: bbdc7...e9e

Bra den og! Gjerne med en russisk YouTube instruksjonsvideo kjørende parallelt 

Anonymkode: ed718...8d3

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hadde ikke gidda å belønnet det der. Hadde ringt å bestilt en eletriker og sagt fra " per, nå har jeg bestilt eletriker og han kommer på torsdag siden det blir mye for deg å få gjort". 

Anonymkode: ec4f6...fbe

Haha! Flaut nok til at han får ræva i gir neste gang. 

Anonymkode: e09e7...b1e

AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Skulle hatt lys i kjelleren, i trappegangen og på kjøkkenet. Samboer er elektriker så dette bør være en smal sak dette.
Jeg har snart mast i et ÅR :bond:!

Vi har masse mere som skal gjøres i huset, og en del av det kan jeg gjøre også, men så skal vi være enige da og da blir det ikke til for når jeg prøver å snakke om disse tingene så er det «jada, jeg skal ta det jeg. Og så snakker vi ikke mere om det» 😕

Så, da har jeg en ide her. Hva med en liten belønning når noe blir gjort?

Hva skulle det vært da? Ikke sex, tenker det skulle vært noe annet, men det må være motiverende.

Noen som gjør dette?

Finn frem en kjeks eller annen liten godbit og rop på han, ha den i hånden og gi til jan og be han gå legge seg i buret sitt igjen 😄😄😄😄

Anonymkode: 7ee50...cc0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...