AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #1 Skrevet 2. august 2022 Jeg tenker å utdanne meg til å bli yrkesfaglærer. Hva synes du er fordeler og ulemper i yrket? Hvor mange timer jobber du i uken tror du, og hva tjener du? Anonymkode: f520c...883
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #2 Skrevet 2. august 2022 Jeg elsker yrket! Som lærer har en en arbeidsuke på 43 1/2 time i uken. Jeg underviser 21 av disse timene, og resterende brukes til for- og etterarbeid, møter, samarbeid og samtaler. Som yrkesfaglærere får du stilling adjunkt. Søk opp ks sin lønnstabell for å sjekke hva du vil få i lønn. Tidligere arbeidserfaring innen yrket telles med når ansiennitet regnes ut. Fordeler: Elevene, kunne lære bort et yrke, trygg jobb. Ulemper: Ofte må jeg jobbe til langt på kveld og i helger. Elever som sliter uten at en får til å hjelpe dem. Anonymkode: 75212...44e
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #3 Skrevet 2. august 2022 Takk for svar 🌸 Er det slik at du i tillegg jobber kveld når du jobber 43,5t per uke? Jobber alle lærerne like mye? Anonymkode: f520c...883
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #4 Skrevet 2. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk for svar 🌸 Er det slik at du i tillegg jobber kveld når du jobber 43,5t per uke? Jobber alle lærerne like mye? Anonymkode: f520c...883 Ja, alle lærere har arbeidsuke på 43 1/2 time, men det er nok ulikt hvor mye de ulike fagene krever. Jeg har bare jobbet i 4 år så er jo relativt fersk enda. Anonymkode: 75212...44e 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #5 Skrevet 2. august 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Takk for svar 🌸 Er det slik at du i tillegg jobber kveld når du jobber 43,5t per uke? Jobber alle lærerne like mye? Anonymkode: f520c...883 Det går fort over 43,5 t per uke når det er pressperioder, ja, det er helt vanlig for lærere. Anonymkode: 8ae0a...c67 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå