AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #1 Skrevet 2. august 2022 Sjefen sendte meg en mail med blindkopi til meg. Betyr det at jeg er den eneste som har fått blindkopi eller er det mulig å sende blindkopi til flere? Anonymkode: 86413...84e
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #2 Skrevet 2. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sjefen sendte meg en mail med blindkopi til meg. Betyr det at jeg er den eneste som har fått blindkopi eller er det mulig å sende blindkopi til flere? Anonymkode: 86413...84e Det er det kun sjefen din som vet. Sjefen kan sendte 100 blindkopier uten at mottaker vet om det. Anonymkode: e3b14...fe5
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #3 Skrevet 2. august 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Sjefen sendte meg en mail med blindkopi til meg. Betyr det at jeg er den eneste som har fått blindkopi eller er det mulig å sende blindkopi til flere? Anonymkode: 86413...84e Greia med blindkopi er at mottakerne av blindkopi og hovedkopien ikke kan se hvor mange eller hvem som har fått blindkopi. Derfor "blind" kopi = ingen kan se eller vet hvem det er, bortsett fra avsender. Ja, man kan sende blindkopi til mange. Anonymkode: 3de02...726
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå