Rosalynd Skrevet 2. august 2022 #1 Skrevet 2. august 2022 Noen som erfaring som cabin Crew i Norwegian som vil fortelle litt hvordan det er? :) Er det en krevende hverdag? Hvordan er turnus lagt opp? Og ca lønn?
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #2 Skrevet 2. august 2022 Rosalynd skrev (3 minutter siden): Noen som erfaring som cabin Crew i Norwegian som vil fortelle litt hvordan det er? Er det en krevende hverdag? Hvordan er turnus lagt opp? Og ca lønn? Det er noen opp- og nedturer gjennom dagen. Anonymkode: 392b8...0a9 4 3
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #3 Skrevet 2. august 2022 Rosalynd skrev (45 minutter siden): Noen som erfaring som cabin Crew i Norwegian som vil fortelle litt hvordan det er? Er det en krevende hverdag? Hvordan er turnus lagt opp? Og ca lønn? Du jobber fem dager på, fire dager fri. Godt betalt yrke. Tipper du har utbetalt ca. 28-29,000. Ca. 180 arbeidsdager i året. Anonymkode: c3b3c...b50 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #4 Skrevet 2. august 2022 Glemte å skrive at de korteste arbeidsdagene er typ OSL-BGO-OSL på ca 3t, de lengste er 13t (uten forsinkelser). Oftest er arbeidsdagene på ca 9t. Noen dager er det standby, og er du heldig blir du ikke brukt 😊 Anonymkode: c3b3c...b50 1
FunnyBoy123 Skrevet 7. august 2022 #6 Skrevet 7. august 2022 (endret) Hallais, jobber som pilot. Mine kollegaer i kabinen jobber som regel 8-9 timer hver dag. Som en annen skriver, kan man bli plassert på standby noen ganger. Det vil si at du sitter på et hotel hele dagen for å vente om du får en telefon eller ikke fra sjefen din. Hvis du får en telefon må du på jobb, hvis du ikke får noe slipper du jobb. Samme for oss piloter. I starten er lønnen ikke så mye å skryte av, men jobber man mye og lenge vil man naturligvis gå opp i lønn. Vil tro du ca tjener 380 000 i året, når du er nyutdannet i en 100 % stilling. Du må ha gode holdninger, være serviceinnstilt og smile på de dagene du egentlig bare vil hjem.. Lykke til! Endret 7. august 2022 av FunnyBoy123 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #7 Skrevet 7. august 2022 1 minutt siden, Pappskallen said: Godt betalt? Jeg tjener dette NETTO i matbutikk. Utbetalt og netto er jo det samme. Jeg jobber på kontor, fem dager i uken, og har utbetalt 21 000. Betaler formuesskatt, men ville ikke fått utbetalt 28 000 selv uten den. Kunne godt tenkt meg den lønna hvis jeg kunne være standby mye av tiden. Men har ikke helse til å bli kabinpersonale, dessverre. Anonymkode: c5219...af9
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #8 Skrevet 7. august 2022 Skriv bruttolønn. da vel. Netto er helt umulig å forholde seg til. Anonymkode: a1b6b...97a 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå