AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #1 Skrevet 2. august 2022 Hvor lenge vart forlovelsetiden før dere bestemte dere for å inngå ekteskap, og giftet dere ? Hvem av dere tok iniativet til den første flørten som blei innledningen til at dere omsider blei eit par ? Hadde dere hatt noen relasjoner til hverandre igjennom bekjente, familie, barndomsvenner ? Anonymkode: 95e4d...cf3
Blåjojo Skrevet 2. august 2022 #2 Skrevet 2. august 2022 Vi gifter oss snart etter å ha vært forlovet i 1,5 år. Har vært sammen i litt over 4 år. Var han som tok initiativet til den første flørten. Ikke hatt noen relasjon før det.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #3 Skrevet 2. august 2022 Vi var forlovet i 1.5 år. Jeg tok initiativ. Jeg passet på at vi begge hadde fått nok social lube før jeg satte inn støtet. Og feiget ut. Før jeg prøvde igjen etter 20 min. Vi hang på samme studentpub 😅 Anonymkode: 3ab36...047
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #4 Skrevet 2. august 2022 Var forlovet i 1 år. Han tok initiativ. Hadde relasjon fra før (kollegaer). Anonymkode: 04014...803
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #5 Skrevet 2. august 2022 Nesten to år! Forlovet 20 desember' 15, gift juni 17 😁 Anonymkode: 2ef70...ea5
Gjest fransine Skrevet 2. august 2022 #6 Skrevet 2. august 2022 (endret) . Endret 8. oktober 2022 av fransine
Hedda-78 Skrevet 2. august 2022 #7 Skrevet 2. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvor lenge vart forlovelsetiden før dere bestemte dere for å inngå ekteskap, og giftet dere ? Anonymkode: 95e4d...cf3 Spørsmålet henger ikke helt på greip. Man er jo forlovet fra det øyeblikk man bestemmer seg for å inngå ekteskap. Ikke før. Det er jo ikke sånn at man forlover seg først, og så etterpå vurderer om man kanskje skal gifte seg. Men selvsagt kan det ta noe tid fra man forlover seg til man bestemmer nøyaktig hvilken dato man skal gifte seg. Vi forlovet oss i oktober (han fridde), brukte noen uker på å vurdere noen alternative datoer, og giftet oss i April. Så 7 mnd. 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #8 Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hvor lenge vart forlovelsetiden før dere bestemte dere for å inngå ekteskap, og giftet dere ? Hvem av dere tok iniativet til den første flørten som blei innledningen til at dere omsider blei eit par ? Hadde dere hatt noen relasjoner til hverandre igjennom bekjente, familie, barndomsvenner ? Anonymkode: 95e4d...cf3 Forlovet oss i september 2021 og giftet oss i juni 2022. Det var nok mest meg. Jeg var ikke singel, det visste han. Nei, vi møttes på en fest der han kjørte en kamerat som skulle til min venninne. Dette var sommeren 2019. Anonymkode: 562b7...2c5
niniel Skrevet 3. august 2022 #9 Skrevet 3. august 2022 (endret) AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hvor lenge vart forlovelsetiden før dere bestemte dere for å inngå ekteskap, og giftet dere ? Hvem av dere tok iniativet til den første flørten som blei innledningen til at dere omsider blei eit par ? Hadde dere hatt noen relasjoner til hverandre igjennom bekjente, familie, barndomsvenner ? Anonymkode: 95e4d...cf3 Vi giftet oss ett år (minus to dager, for å være nøyaktig) etter at vi forlovet oss. Vi bestemte oss jo for å gifte oss i det vi forlovet oss. Hadde vært kjærester i over fem år da vi giftet oss. Han tok det første initiativet. Vi studerte samme fag og var i samme vennekrets pga det. Endret 3. august 2022 av niniel
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #10 Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hvor lenge vart forlovelsetiden før dere bestemte dere for å inngå ekteskap, og giftet dere ? Hvem av dere tok iniativet til den første flørten som blei innledningen til at dere omsider blei eit par ? Hadde dere hatt noen relasjoner til hverandre igjennom bekjente, familie, barndomsvenner ? Anonymkode: 95e4d...cf3 Forlovet 1.1/2år, gift 4.1/2år. Begge falt pladask. Det var en tiltrekning vi aldri hadde kjent før. Soulmates. Kjente ikke hverandre i det hele tatt før det. 20år no Anonymkode: 1f4fc...08c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå