Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Voss-vann

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser at Voss-vann ikke lenger finnes på Meny sin nettside og slikt, hvor kan jeg få tak i det nå? Leter etter 800ml flaskene de hadde, men finner ikke noe sted.

Og før noen spør hvorfor jeg vil ha Voss, det er fordi jeg likte 800ml glassflaskene, men katten min klarte å knuse den eneste flasken jeg hadde.

Anonymkode: 39325...9ec

Skrevet (endret)

Kan du finne ut noe her?

Endret av Brunhilde
AnonymBruker
Skrevet
Brunhilde skrev (13 minutter siden):

Kan du finne ut noe her?

Sjekket den også, men i følge den så finner ikke Voss i Norge i det hele tatt, noe som virker litt rart. Tittet innom et par butikker nå som jeg ute og handlet også, de har ikke Voss på Meny, Rema 1000 eller Deli de luca.

Skrevet

Kinsarvik naturkost  der har de 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fatter ikke hvorfor folk kjøper vann i Norge når det beste vannet kommer fra springen nesten gratis.

Anonymkode: 03b1a...948

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Fatter ikke hvorfor folk kjøper vann i Norge når det beste vannet kommer fra springen nesten gratis.

Kommer ann på hvor du bor. Jeg har ikke noe godt vann i springen.

Anonymkode: 9a980...be6

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og som jeg skrev i trådstarteren, det er fordi jeg likte 800ml glassflaskene, men katten min klarte å knuse den eneste flasken jeg hadde.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Om jeg husker riktig, gikk det svært dårlig for Voss for en tid tilbake. Nordmenn har nemlig nydelig springvann de kan forsyne seg av. For et par år siden kjøpte jeg kassevis med Voss-vann på NorEngros for en slikk og ingenting, og etter det har jeg kun funnet det i utlandet. Mulig de satser på utlandet, da markedet for flaskevann er mye større der.

Anonymkode: c047a...f5b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Om jeg husker riktig, gikk det svært dårlig for Voss for en tid tilbake. Nordmenn har nemlig nydelig springvann de kan forsyne seg av. For et par år siden kjøpte jeg kassevis med Voss-vann på NorEngros for en slikk og ingenting, og etter det har jeg kun funnet det i utlandet. Mulig de satser på utlandet, da markedet for flaskevann er mye større der.

Ja, Voss-vann er fortsatt hipt i utlandet.  Det er ikke rart fordi vann på flaske i utlandet ofte smaker høgg.  Vossvann smaker som norsk springvann, bare tammere.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det var noe dritt, de har det ikke i Sverige heller ser det ut som. Må vel finne meg en annen glassflaske av samme størrelse og form da.

Skrevet

Jeg sjekket ikke, men hva med Lofoten Arctic Water? Ikke heeeelt samme flaske, men ganske fin den også, syns jeg, og 888 ml.

Denne.

AnonymBruker
Skrevet
Brunhilde skrev (1 minutt siden):

Jeg sjekket ikke, men hva med Lofoten Arctic Water? Ikke heeeelt samme flaske, men ganske fin den også, syns jeg, og 888 ml.

Denne.

Er fine de også, men jeg har faktisk aldri sett de i en eneste jeg butikk jeg har vært i før.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg så voss-vann på butikken Holdbart for en ukes tid siden, sånn hvis du bor i nærheten av en av butikkene 😊

Anonymkode: 3b44c...542

• Liker 1
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Voss vannet er kåret til det beste vannet.

Anonymkode: 488a8...44c

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg kjøpte en flaske forrige gang så var det en med kullsyre og det Voss-vannet smakte skikkelig balle, nesten like ille som Farris som smaker kuk. Får jeg tak i en Voss-flaske igjen så blir det uten kullsyre.

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Voss vannet er kåret til det beste vannet.

Av hvem?

Skrevet
1 minutt siden, applestories said:

Av hvem?

Av modellbærter på Instagram selvfølgelig ;) 

AnonymBruker
Skrevet
applestories skrev (3 minutter siden):

Av hvem?

Av nordmenn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...