AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #1 Skrevet 2. august 2022 Jeg fikk noen vannblemmer leggen for nærmere 5 mnd siden etter slalåmstøvler. Fremdeles er det røde "fotspor"/merker igjen. Jeg er veldig lys i huden, så det kan vel ha noe med saken å gjøre. Men er det vanlig at det tar så lang tid før det er helt borte? Har begynt med AHA-syre for å se om det kan få det vekk. Anonymkode: efae3...bcc
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #2 Skrevet 3. august 2022 Jepp, jeg får ofte gnagsår på bena på sommeren eller sånn at jeg blir svett og klør og klør. Arrene tar laaaaang tid før de forsvinner. Anonymkode: 34b20...f86
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #3 Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jepp, jeg får ofte gnagsår på bena på sommeren eller sånn at jeg blir svett og klør og klør. Arrene tar laaaaang tid før de forsvinner. Anonymkode: 34b20...f86 Utrolig irriterende 🙈 Er man heldig så er de borte til neste sommer liksom 😅 Anonymkode: efae3...bcc
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #4 Skrevet 3. august 2022 De blekes fortere om man smører sinksalve på hver kveld. Anonymkode: 79ca6...c69
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #5 Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): De blekes fortere om man smører sinksalve på hver kveld. Anonymkode: 79ca6...c69 Virkelig? Kanskje jeg da bør kjøre på med både sinksalve og AHA-syre, for er meget lei hvite legger med røde merker. Anonymkode: efae3...bcc
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #6 Skrevet 3. august 2022 Uff. Har mye sånt. Er en kløne og derfor alltid rød merker på leggene Anonymkode: 935c7...f37
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #7 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Uff. Har mye sånt. Er en kløne og derfor alltid rød merker på leggene Anonymkode: 935c7...f37 Har du også lyse legger? Anonymkode: efae3...bcc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå