Gå til innhold

Hva skrive?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var i forhold i ca 10 år. Vært singel en stund nå, og er litt interessert i en fyr. Hvordan bli kjent med han? Følger hverandre på instagram, tenker litt på å sende han mld. For å bli bedre kjent først og fremst. Vil vite mer om han før han evt. får vite at jeg liker han. For sist jeg var singel var jeg noen ggr litt avstandsbetatt, men det gikk gjerne over etter kort tid hvis jeg ble litt kjent.

Han har ikke bodd på dette stedet i mer enn ca 1 år, vi har snakket litt når vi har sees i 3-4 mnd nå. Han som kommer bort til meg oftest. Har en felles interesse, jeg føler jeg snakker litt for mye om denne og aaaltfor lite om andre ting, stiller ikke så mye spørsmål om han som person f.eks, vil ikke trenge meg på. Men nå må jeg gå litt fremover kjenner jeg!

Anonymkode: 356ec...14a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe "skal vi ta en kaffe?"

Skrive først, så evt møtes avtalt senere. Det blir så dateaktig. Vil ikke det ennå.

Anonymkode: 356ec...14a

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke? Du skriver at dere prater sammen, hva er veien videre hvis du ikke tar initiativet? Spør om dere skal gå en tur i parken eller ta en kopp kaffe, du. Det verste som kan skje er at han takker nei. Alle blir vel glade for å bli invitert med ut? Gjorde det selv og det viste seg at han datet en annen men han virket opprinnelig glad for å få en hyggelig melding selv om det ikke ble noen date😊

Anonymkode: 039c3...c9f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...