Gå til innhold

KG- Dump han/henne, skill deg, avslutt, han er bare ute etter å bruke deg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hvor mange slike svar jeg leser i alle tråder. Er dette så lett for mange? Høres noen ganger ut som folk er veldig kald og bare kan skru av og på følelser. Jeg har heldigvis vært heldig og fått brukbare råd her inne og aldri tatt valg basert kun på svar herfra. Men jeg lurer på hvor mange her på KG som har gjort det. Og når jeg leser hva mange skriver om menn så blir jeg skremt, for det høres av og til ut som det ikke finnes et eneste fint og snilt mannfolk igjen. 

Anonymkode: 18ead...7df

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Husk på at det som serveres av info her er ofte mangelfullt. Men man må jo svare basert på det som blir delt. Kanskje har fyren mange fine kvaliteter som ikke kommer så godt frem når innlegget handler om hans utroskap. Og ofte er Ts opprørt og lei seg, mange av de som leser har opplevd lignende og da kan det bli lynsjestemning.

Anonymkode: 1d24b...32f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tipper det er mange bitre damer som tror sin dårlige erfaring med menn gjelder alle.

Anonymkode: d6dad...daa

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Husk på at det som serveres av info her er ofte mangelfullt. Men man må jo svare basert på det som blir delt. Kanskje har fyren mange fine kvaliteter som ikke kommer så godt frem når innlegget handler om hans utroskap. Og ofte er Ts opprørt og lei seg, mange av de som leser har opplevd lignende og da kan det bli lynsjestemning.

Eller dama, da. De er utro de også. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...