AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #1 Skrevet 2. august 2022 Hei dere, Jeg har møtt en mann som er super. Han er snill, stabil, har en god jobb, vi har mange felles interesser, vi trives i hverandres selskap og lignende. Jeg kjenner likevel at jeg ikke er forelsket, men til mer vi er sammen, til mer trives jeg med han. Tiden går fort med han, jeg har det fint, hyggelig, jeg ler, er meg selv og har det trygt. Men så var det nettopp det å satse på dette. Han er ikke slik som jeg så for meg en kjæreste. Han er endel annerledes enn de tidligere jeg har møtt. Jeg er ikke så tiltrukket av han, men vi har bra sex likevel. Han er ikke så kjekk som de jeg har datet tidligere, men han tilfører mange andre gode ting. Jeg er en kvinne i 30-åra som er lei av å bli såret og dårlig behandlet. Kanskje jeg burde gi dette tid for å se om det kan bli noe? Eller kaster jeg da bort begges tid? TS Anonymkode: 293ed...af4
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #2 Skrevet 2. august 2022 Jeg ville ha prøvd. Kanskje det et er en god ting at han er så annerledes? Jeg tenker mye med meg selv i hvert fall at jeg bør gå for en helt annen type mann neste gang, ettersom det har gått sånn skeis med de jeg har valgt før. Anonymkode: d81dd...aeb
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #3 Skrevet 2. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hei dere, Jeg har møtt en mann som er super. Han er snill, stabil, har en god jobb, vi har mange felles interesser, vi trives i hverandres selskap og lignende. Jeg kjenner likevel at jeg ikke er forelsket, men til mer vi er sammen, til mer trives jeg med han. Tiden går fort med han, jeg har det fint, hyggelig, jeg ler, er meg selv og har det trygt. Men så var det nettopp det å satse på dette. Han er ikke slik som jeg så for meg en kjæreste. Han er endel annerledes enn de tidligere jeg har møtt. Jeg er ikke så tiltrukket av han, men vi har bra sex likevel. Han er ikke så kjekk som de jeg har datet tidligere, men han tilfører mange andre gode ting. Jeg er en kvinne i 30-åra som er lei av å bli såret og dårlig behandlet. Kanskje jeg burde gi dette tid for å se om det kan bli noe? Eller kaster jeg da bort begges tid? TS Anonymkode: 293ed...af4 Jeg synes ikke du skal la en slik fin mann gå. Jeg kjenner til flere som har hatt samme utgangspunkt og som opplever at de blir forelsket etterhvert. Har mer tro på det enn på å satse på "kjærlighet ved første blikk", som litt for ofte viser seg å være en illusjon. Anonymkode: b4b27...dd6 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #4 Skrevet 2. august 2022 Dine tidligere forhold har ikke fungert. Da kan vel det at han her er annerledes være positivt? Jeg ville helt klart gitt det tid, så lenge du trives med han og tenner på han. Anonymkode: f4fda...1e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå