Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eksen min gjorde det slutt for noen mnd siden, vi hadde dårlig kommunikasjon og vært litt av og på,  men har snakket ut mye sammen om ting i en tid nå og fått bedre forståelse begge to.  Vært på reise og datet litt igjen. Men jeg er veldig redd for å bli såret og redd han bare vil ha kosen osv, så jeg takket ja til ny jobb og har flyttet til ny by uten å si noe til han enda, har bare sagt at jeg skal på intervju, han ble bare stille da jeg nevnte det.  Han vil vi skal reise sammen igjen i år og planer om ting til neste år. Jeg er utrolig redd nå og vet ikke hvordan jeg skal håndtere dette. Hva ville dere gjort og tenkt? Angrer også litt på flyttingen for jeg hadde en fantastisk jobb og gode kollegaer, og er ikke vanlig for meg å ta så raske beslutninger. 

Anonymkode: c9419...8e2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ønsker du at dere skal bli sammen igjen? Eller vil du han skal forbli eks?

Anonymkode: 4316a...6f0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Eksen min gjorde det slutt for noen mnd siden, vi hadde dårlig kommunikasjon og vært litt av og på,  men har snakket ut mye sammen om ting i en tid nå og fått bedre forståelse begge to.  Vært på reise og datet litt igjen. Men jeg er veldig redd for å bli såret og redd han bare vil ha kosen osv, så jeg takket ja til ny jobb og har flyttet til ny by uten å si noe til han enda, har bare sagt at jeg skal på intervju, han ble bare stille da jeg nevnte det.  Han vil vi skal reise sammen igjen i år og planer om ting til neste år. Jeg er utrolig redd nå og vet ikke hvordan jeg skal håndtere dette. Hva ville dere gjort og tenkt? Angrer også litt på flyttingen for jeg hadde en fantastisk jobb og gode kollegaer, og er ikke vanlig for meg å ta så raske beslutninger. 

Han er interessert i deg, men ikke så interessert. Han vil nok ha både og, kosen og muligheten til å se på andre tilbud..

Anonymkode: 41960...31f

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Du skriver du er redd nå. Hva er du redd for? 

AnonymBruker
Skrevet

Synes det høres lurt ut, jeg :) Fokusere på deg selv.

Anonymkode: 15fc7...a1a

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Han er interessert i deg, men ikke så interessert. Han vil nok ha både og, kosen og muligheten til å se på andre tilbud..

Anonymkode: 41960...31f

Hehe typisk KG svar😂 mangler bare "dump han" sitatet 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, anon01 said:

Du skriver du er redd nå. Hva er du redd for? 

Ts her: redd for å bli enda mer såret og redd for at det å flytte var et slags endelig avsluttende svar fra min side. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Synes det høres lurt ut, jeg :) Fokusere på deg selv.

Ts her: ja det er kanskje det beste ;)

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Ønsker du at dere skal bli sammen igjen? Eller vil du han skal forbli eks?

Anonymkode: 4316a...6f0

Ts her: jeg vil gjerne være sammen med han igjen, men det er det som gjør meg redd, at det skal gå galt igjen og jeg skal bli såret. Leser så mange plasser her på KG at menn bare bruker damer, vil ha dem til kos og sex og er utro osv, så det skremmer meg også. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ts her: ja det er kanskje det beste ;)

Synes det er beundringsverdig, jeg da. Rett og slett hoppe i noe nytt :)

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Synes det er beundringsverdig, jeg da. Rett og slett hoppe i noe nytt :)

Ts her: takk tenkte ikke på det på den måten faktisk:D

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Ts her: redd for å bli enda mer såret og redd for at det å flytte var et slags endelig avsluttende svar fra min side. 

Men det er jo slutt mellom dere? 
Det dere holder på med nå, er jo å fortsette forholdet, uten å være i ett forhold. Det er bare godene som kommer frem. Det er en klassisk felle for ekspartnere det dere holder på med nå. Ligge sammen, reise og være sammen. Fordi det er komfortabelt, dere kjenner hverandre.

Hva vil du? Vil du være i ett forhold med han? Si det til han. Men for din egen del, for psyken og følelsene dine; flyt og finn ut av hva du vil :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, anon01 said:

Men det er jo slutt mellom dere? 
Det dere holder på med nå, er jo å fortsette forholdet, uten å være i ett forhold. Det er bare godene som kommer frem. Det er en klassisk felle for ekspartnere det dere holder på med nå. Ligge sammen, reise og være sammen. Fordi det er komfortabelt, dere kjenner hverandre.

Hva vil du? Vil du være i ett forhold med han? Si det til han. Men for din egen del, for psyken og følelsene dine; flyt og finn ut av hva du vil :)

Ts her: ja det er nettopp slik og det er så skremmende. Jeg vil gjerne være sammen med han men er redd for at dette bare er lett og enkelt for han og kos. Derfor stakk jeg, for jeg orker ikke mer sorg. Har sagt fra flere ganger at vi ikke bare kan være venner for jeg har for sterke følelser og det forstår han sier han, men.. jeg er livredd. Takk for svaret ditt 😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ts her: takk tenkte ikke på det på den måten faktisk:D

Ja 😄 Du kan seff velge å se på det som at du rømmer fra han og den uavklarte situasjonen mellom dere. Eller... se på det som at du har guts, prøver noe nytt, ny jobb og ny by, uante muligheter! (anbefaler denne) Blanke ark og fargestifter til.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja 😄 Du kan seff velge å se på det som at du rømmer fra han og den uavklarte situasjonen mellom dere. Eller... se på det som at du har guts, prøver noe nytt, ny jobb og ny by, uante muligheter! (anbefaler denne) Blanke ark og fargestifter til.

😊😊Hehe tusen takk 

AnonymBruker
Skrevet

Flyttet du langt da? Så langt at dere eventuelt ikke kan ha et nytt forhold? 

Om du ikke har flyttet så langt, så kan du jo si at enten så blir dere sammen igjen (med Facebook-status og det hele), eller så blir det ingenting, ingen sex eller kos. Da vet du jo hva han vil i hvert fall. Enig i at det bare blir tull å ha sex med eksen som man egentlig vil ha tilbake, det er jo bare å plage seg selv ❤️ 

Anonymkode: 4e11c...d3f

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker said:

Eksen min gjorde det slutt for noen mnd siden, vi hadde dårlig kommunikasjon og vært litt av og på,  (...)

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Kanskje du burde lese en bok om kommunikasjon i forhold, for dette er virkelig primitivt. 

Anonymkode: c88e0...22c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hehe typisk KG svar😂 mangler bare "dump han" sitatet 

Synes du det? Han avslutter relasjonen, men vil ha henne som reisekjæreste. Hun har sterkere følelser enn som så, og vil ikke være FF eller FWB, men vil ha alt, eller ingen ting. 

Anonymkode: f8e49...963

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Kanskje du burde lese en bok om kommunikasjon i forhold, for dette er virkelig primitivt. 

Anonymkode: c88e0...22c

Forklar med hva du mener er primitivt? Hva ville du gjort? Siden du ser ut til å være så bedrevitende på ting så hører jeg gjerne din løsning på dette. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Flyttet du langt da? Så langt at dere eventuelt ikke kan ha et nytt forhold? 

Om du ikke har flyttet så langt, så kan du jo si at enten så blir dere sammen igjen (med Facebook-status og det hele), eller så blir det ingenting, ingen sex eller kos. Da vet du jo hva han vil i hvert fall. Enig i at det bare blir tull å ha sex med eksen som man egentlig vil ha tilbake, det er jo bare å plage seg selv ❤️ 

Anonymkode: 4e11c...d3f

Ts her: jeg flyttet til Bergen fra en by på Østlandet. Jeg er ikke en Facebook person og status der, men skjønner hva du mener. Tror det skulle gått fint å hatt et forhold, vi er begge glad i alenetid og ikke så lang reise, er også bare et prosjekt for 6 mnd i forbindelse med min tidligere stilling. er mer det at jeg ikke vil være en kose venn med alle fordeler slik du skriver ❤️ 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...