Queen94 Skrevet 2. august 2022 #1 Del Skrevet 2. august 2022 Hei. Jeg elsker salat, men ikke uten dressing. Hva er deres favoritt dressing? Jeg trenger tips til god dressing. Jeg elsker salat fra jordbærpikene og bakerhansen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #2 Del Skrevet 2. august 2022 Jeg elsker sesamdressinger, koreansk stil Anonymkode: 19568...c17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #3 Del Skrevet 2. august 2022 Vinaigrette. Rister olje, sitronsaft, salt, pepper og tørkede urter, i en liten beholder, og drisler over. Innimellom har jeg litt disjonsennep i. Varierer også typen olje. Anonymkode: 35a5e...87e 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 2. august 2022 #4 Del Skrevet 2. august 2022 Bruker nesten bare balsamico, men en god vinagraitte er ikke å forakte, men lager sjelden det selv... om det serveres bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #5 Del Skrevet 2. august 2022 Drukner den sunne salaten i deilig, fet Hamburgerdressing Anonymkode: da161...b41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 2. august 2022 #6 Del Skrevet 2. august 2022 Jeg er også glad i vinaigrette, spesielt til grønn salat. Ellers går det i balsamicoeddik eller caesardessing fra flaske. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #7 Del Skrevet 2. august 2022 Elsker asiatiske dressingvarianter som har ingredienser som sesamolje, soyasaus, peanøttolje, sweet chili saus, hvitløk, lime og koriander. Digg digg digg. Anonymkode: dd32d...967 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #8 Del Skrevet 2. august 2022 Balsamico. Eller så bruker jeg bare olje og sitronsaft. På jobb bruker jeg en del rømmedressing, men noen ganger bruker jeg sånn schirazia (vet ikke hvordan jeg skriver det 😅) eller faktisk bbq-saus. Kan også finne på å bruke den gode gamle thousand island. Anonymkode: d13f4...276 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #9 Del Skrevet 2. august 2022 Bare balsamico blir jo ingen dressing. Den må blandes med olivenolje, salt og pepper. Ellers foretrekker jeg også vinaigrette, med enten sitron eller hvitvinseddik, dijonsennep og extra virgin olivenolje. Anonymkode: 0059e...e59 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinaEmilie98 Skrevet 5. august 2022 #10 Del Skrevet 5. august 2022 De små posene fra butikken med Gresk dressingmix. To sånne til en boks Seterrømme. Røres sammen og bør stå litt før servering. Jeg må ha seterrømme, det blir absolutt best. Også godt som dipp til potetgull 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 5. august 2022 #11 Del Skrevet 5. august 2022 Idun Fransk fettfri dressing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #12 Del Skrevet 5. august 2022 Balsamico+olivenolje eller sennepsvinaigrette 😍 Anonymkode: d82e3...5f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym11223344 Skrevet 5. august 2022 #13 Del Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (På 2.8.2022 den 12.42): Vinaigrette. Rister olje, sitronsaft, salt, pepper og tørkede urter, i en liten beholder, og drisler over. Innimellom har jeg litt disjonsennep i. Varierer også typen olje. Anonymkode: 35a5e...87e Samme, jeg bruker soyaolje og forskjellige edikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malindalin Skrevet 6. august 2022 #14 Del Skrevet 6. august 2022 Nå i det siste har jeg helt dilla på karridressing! Majones, rømme, karri, litt hvitløk, sitronsaft, salt og pepper. Nydelig på kyllingsalat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #15 Del Skrevet 6. august 2022 Fransk dressing fra Knorr. Sånn som du blander ut i olje og vann. ☺️ Lurer på om noen kan hjelpe meg å finne oppskrift på en dressing/vinaigrette de hadde på Egon før? Den ble i alle fall servert oppå salaten som hørte til fajitas der. Den var ca. sånn: tynn, ferskenfarget/gjennomsiktig, med en smak av honning? Og kanskje sennep? Kan det være en slags vinaigrette? Ellers er jo den der mango- og peanøtt-dressingen på Egon god, da. 😍☺️ Anonymkode: 3b73a...82f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #16 Del Skrevet 7. august 2022 Jeg elsker den oljen som kommer fra marinerte soltørket tomater 😍 Ellers elsker jeg alt som thousenisland, hamburgerdressing, tacodressing etc 🙈 Anonymkode: d8b4f...80a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #17 Del Skrevet 7. august 2022 TinaEmilie98 skrev (På 5.8.2022 den 14.19): De små posene fra butikken med Gresk dressingmix. To sånne til en boks Seterrømme. Røres sammen og bør stå litt før servering. Jeg må ha seterrømme, det blir absolutt best. Også godt som dipp til potetgull 🙂 Signerer denne, også mtp ekte rømme(sæterrømme). Alll annen «rømme» er ikke rømme. Anonymkode: ae863...6a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå