AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #1 Skrevet 2. august 2022 Er det noen i Bergen eller omregn som har forslag til hva en kan gjøre med baby på høst/vinter ? Har en på straks 3 mnd og tenkte på baby svømming, men ble dessverre fult på ADO og vestkanten ( som jeg vet om). Trives med baby hjemme, men skal gå hjemme til mars og ser for meg at senhøst og vinteren blir lang av kun gåturer. At det blir litt ensomt. Bortsett fra møte venner her og der, har noen noen forlag til hva en kan gjøre ? Har ikke barselgruppe så har ikke blitt kjent med noen i samme situasjon. Anonymkode: 2218c...3bb
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #2 Skrevet 2. august 2022 Sjekk om det finnes barselgruppe på facebook for området du bor i Anonymkode: 0d7ac...2c4 1
Shallan Skrevet 2. august 2022 #3 Skrevet 2. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det noen i Bergen eller omregn som har forslag til hva en kan gjøre med baby på høst/vinter ? Har en på straks 3 mnd og tenkte på baby svømming, men ble dessverre fult på ADO og vestkanten ( som jeg vet om). Trives med baby hjemme, men skal gå hjemme til mars og ser for meg at senhøst og vinteren blir lang av kun gåturer. At det blir litt ensomt. Bortsett fra møte venner her og der, har noen noen forlag til hva en kan gjøre ? Har ikke barselgruppe så har ikke blitt kjent med noen i samme situasjon. Anonymkode: 2218c...3bb Hvor i Bergen bor du? Merkelig at du ikke har fått barselsgeuppe. Jeg fikk det på helsestasjonen på Engen når baby var rundt den alderen. Eller de kaller det nettverksgruppe nå, og ikke barselsgruppe. Har også meldt meg på barsel pilates i sentrum, både for å trene opp bekkenet/ryggen og for det sosiale. Og tenker kanskje babysang etterhvert, vet min lokale kirke har det iallefall. Ellers så har jeg en baby på snart 5 mnd, så om du ønsker kan vi jo treffes 😊
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #4 Skrevet 2. august 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er det noen i Bergen eller omregn som har forslag til hva en kan gjøre med baby på høst/vinter ? Har en på straks 3 mnd og tenkte på baby svømming, men ble dessverre fult på ADO og vestkanten ( som jeg vet om). Trives med baby hjemme, men skal gå hjemme til mars og ser for meg at senhøst og vinteren blir lang av kun gåturer. At det blir litt ensomt. Bortsett fra møte venner her og der, har noen noen forlag til hva en kan gjøre ? Har ikke barselgruppe så har ikke blitt kjent med noen i samme situasjon. Anonymkode: 2218c...3bb Hva skjedde med svarene i denne tråden? Årskort på akvariet er en bra ting koster ikke mye, du får En kopp kaffe hver gang og i tillegg til arealet inne hvor en kan løpe rundt er det en fin lekeplass på taket. Anonymkode: 1f606...016
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #5 Skrevet 2. august 2022 Jeg gikk på babysang, mor og barn-trening på treningssentret, treningsturer og trilleturer, besøk til familie/venner, shopping. Anonymkode: 8cf8d...8df
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #6 Skrevet 2. august 2022 Shallan skrev (1 time siden): Hvor i Bergen bor du? Merkelig at du ikke har fått barselsgeuppe. Jeg fikk det på helsestasjonen på Engen når baby var rundt den alderen. Eller de kaller det nettverksgruppe nå, og ikke barselsgruppe. Har også meldt meg på barsel pilates i sentrum, både for å trene opp bekkenet/ryggen og for det sosiale. Og tenker kanskje babysang etterhvert, vet min lokale kirke har det iallefall. Ellers så har jeg en baby på snart 5 mnd, så om du ønsker kan vi jo treffes 😊 Jeg bor på Laksevåg. Kan hende de nevner det når jeg skal på 3 mnd kontroll denne mnd da ? Høres jo spennende ut med barsel pilates. Sånn jeg aldri hadde tenkt på. Hadde vært hyggelig det. Anonymkode: 2218c...3bb
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #7 Skrevet 2. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sjekk om det finnes barselgruppe på facebook for området du bor i Anonymkode: 0d7ac...2c4 Har forsøkt dette uten hell. Anonymkode: 2218c...3bb
Shallan Skrevet 2. august 2022 #8 Skrevet 2. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg bor på Laksevåg. Kan hende de nevner det når jeg skal på 3 mnd kontroll denne mnd da ? Høres jo spennende ut med barsel pilates. Sånn jeg aldri hadde tenkt på. Hadde vært hyggelig det. Anonymkode: 2218c...3bb Fikk beskjed om at de ventet med barselsgruppene til baby var litt større for at mor og barn skulle ha funnet noen rutiner og fått hodet over vann igjen. Men spør på helsestasjonen, kan være de gjør det annerledes der enn på Engen. Barsel pilates såg jeg lapp om på helsestasjonen, ellers hadde jeg ikke tenkt på det jeg heller. Der er det forsåvidt også en lapp om at Bergen kommune ønsker baby med foreldre som besøksbaby til sykehjem. Tror de han en Facebook gruppe ellers er det vel informasjon om det på Bergen kommune sine nettsider. Tror det går ann å sende privat melding her inne? Så send gjerne en til meg så kan vi eventuelt avtale å møtes 😊 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #9 Skrevet 2. august 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg bor på Laksevåg. Kan hende de nevner det når jeg skal på 3 mnd kontroll denne mnd da ? Høres jo spennende ut med barsel pilates. Sånn jeg aldri hadde tenkt på. Hadde vært hyggelig det. Anonymkode: 2218c...3bb Shallan skrev (56 minutter siden): Fikk beskjed om at de ventet med barselsgruppene til baby var litt større for at mor og barn skulle ha funnet noen rutiner og fått hodet over vann igjen. Men spør på helsestasjonen, kan være de gjør det annerledes der enn på Engen. Barsel pilates såg jeg lapp om på helsestasjonen, ellers hadde jeg ikke tenkt på det jeg heller. Der er det forsåvidt også en lapp om at Bergen kommune ønsker baby med foreldre som besøksbaby til sykehjem. Tror de han en Facebook gruppe ellers er det vel informasjon om det på Bergen kommune sine nettsider. Tror det går ann å sende privat melding her inne? Så send gjerne en til meg så kan vi eventuelt avtale å møtes 😊 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg bor på Laksevåg. Kan hende de nevner det når jeg skal på 3 mnd kontroll denne mnd da ? Høres jo spennende ut med barsel pilates. Sånn jeg aldri hadde tenkt på. Hadde vært hyggelig det. Anonymkode: 2218c...3bb Jeg bor på Melkeplassen og har en baby på snart 2 mnd. Og en jente på 3år Er 29 år gammel Hvor gamle er dere? Anonymkode: 12fcf...bf3
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #10 Skrevet 2. august 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg bor på Melkeplassen og har en baby på snart 2 mnd. Og en jente på 3år Er 29 år gammel Hvor gamle er dere? Anonymkode: 12fcf...bf3 Vi eR 30 og 31. Jenta vår er 3 mnd denne mnd. Anonymkode: 2218c...3bb
Shallan Skrevet 2. august 2022 #11 Skrevet 2. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg bor på Melkeplassen og har en baby på snart 2 mnd. Og en jente på 3år Er 29 år gammel Hvor gamle er dere? Anonymkode: 12fcf...bf3 Jeg er i midten av 30 årene, bor nær sentrum 😊
Shallan Skrevet 3. august 2022 #12 Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg bor på Melkeplassen og har en baby på snart 2 mnd. Og en jente på 3år Er 29 år gammel Hvor gamle er dere? Anonymkode: 12fcf...bf3 Om du sender meg en mld så kan du være med i vår nystartet barselsgruppe 😅 Jeg og TS har snakket om å treffes i sentrum neste uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå