Gjest lumina Skrevet 21. november 2005 #1 Skrevet 21. november 2005 Kjøpte julepølse i forige uke.... og så slår det meg, jeg aner ikke hvordag det tilberedes og hva man spiser til..... antar at pølsa skal kokes eller stekes... kan man ha f.eks kålrabistappe, poteter og saus til???
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2005 #2 Skrevet 21. november 2005 Stekes. Serveres med poteter, rødkål, stekte småbiter av bacon og sennep. Dritgodt!
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2005 #3 Skrevet 21. november 2005 hadde store stekte biter av julepølse i dag, med potetmos, brokkoli, mais og brunsaus, godt det og...
Armonia Skrevet 21. november 2005 #4 Skrevet 21. november 2005 Legg de i stekovnen, da blir de best Med poteter og kålrabistappe....
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2005 #5 Skrevet 22. november 2005 Nei, du må steke de først også legge de i stekovnen
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2005 #6 Skrevet 23. november 2005 Stekes i panne, serveres med poteter og surkål/rødkål.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 24. november 2005 #7 Skrevet 24. november 2005 Stekes i panne, og rulles i lefse med smør og sennep
Gjest lumina Skrevet 24. november 2005 #8 Skrevet 24. november 2005 Takk for tips alle sammen Skal lage i dag.. Stekes i panne, så i ovn.... serveres med kokte poteter, kålrabistappe og brunsaus.. Da tror jeg at jeg har det
Gjest gjest1 Skrevet 24. november 2005 #9 Skrevet 24. november 2005 Stekes i panne, og rulles i lefse med smør og sennep ← Nå ble jeg akutt sulten! Kanskje noe av det beste jeg vet!
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2005 #10 Skrevet 26. november 2005 Kjøpte julepølse i forige uke.... og så slår det meg, jeg aner ikke hvordag det tilberedes og hva man spiser til..... antar at pølsa skal kokes eller stekes... kan man ha f.eks kålrabistappe, poteter og saus til??? ← ja har smakt to ganger. Forige uke fikk jeg noen fra Nordfjordkjøtt. Fy katta, var seigt når eg skar den opp. Noe av det j ....vi orket ikke spise dn. I dag kjøpte vi til slakteren. nammi nammi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå