Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen i Bergen eller omregn som har forslag til hva en kan gjøre med baby på høst/vinter ? 

Har en på straks 3 mnd og tenkte på baby svømming, men ble dessverre fult på ADO og vestkanten ( som jeg vet om).

Trives med baby hjemme, men skal gå hjemme til mars og ser for meg at senhøst og vinteren blir lang av kun gåturer. At det blir litt ensomt. Bortsett fra møte venner her og der, har noen noen forlag til hva en kan gjøre ? 

Har ikke barselgruppe så har ikke blitt kjent med noen i samme situasjon.

Anonymkode: 481b9...fbc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Åpen barnehage. Det var gull verdt for oss. VI har gått i Fyllingsdalen kirke (er dessverre ingen åpen bhg som ikke er knyttet til kirker som jeg har funnet..). Tre dager i uken, kan kjøpe lunsj der, er samlingsstund med sang kl 11 og lunsj 11:30 :) Det er også babysang en dag i uken, og da kan man også spise lunsj sammen med dem i åpen bhg. Babysangen er vel fra 0-1 år, og det er også mange med små babyer i åpen bhg. Anbefales på det varmeste, de ansatte der er utrolig greie. De kunne navnene på både oss og ungen etter ett besøk, og veldig mange andre hyggelige foreldre der. 

Det er mange andre åpne bhg og babysang-muligheter i BErgen også. 

Turlaget arrangerer felles trilletur en gang i uken. 

Tror det er baby-yoga her i byn også? Og noen steder har de mor-barn-treninger, tilerettelagt for å ta med baby. 

Du kan høre på helsestasjonen din om de har tips om tilbud.

Anonymkode: cf5a0...48e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva med barselyoga eller trening? 

Kanskje du kan legge ut på en gruppe at du ønsker å lage en barselgruppe?

I høst kan du finne nye, fine steder å gå tur? Velg ut finværsdagene. Mate fugler er en fin aktivitet. 

Anonymkode: 3a2eb...eb3

AnonymBruker
Skrevet

Støtter hun over som nevnte babysang for de minste, og åpen bhg for de litt større!  Begge deler er sosialt og hyggelig, og det finnes mange steder i og rundt Bergen. Ellers burde du søke på Facebook etter trmingruppe. Sannsynligvis finnes det en egen gruppe for de som bor i Bergen og fødte samme mnd som deg :)

Anonymkode: c0c40...a66

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det noen i Bergen eller omregn som har forslag til hva en kan gjøre med baby på høst/vinter ? 

Har en på straks 3 mnd og tenkte på baby svømming, men ble dessverre fult på ADO og vestkanten ( som jeg vet om).

Trives med baby hjemme, men skal gå hjemme til mars og ser for meg at senhøst og vinteren blir lang av kun gåturer. At det blir litt ensomt. Bortsett fra møte venner her og der, har noen noen forlag til hva en kan gjøre ? 

Har ikke barselgruppe så har ikke blitt kjent med noen i samme situasjon.

Anonymkode: 481b9...fbc

Babysang? Åpen barnehage, kjøp deg et årskort på akvariet. Det koster ikke mer enn to ganger i akvariet. Barnet går gratis. På akvariet kan dere løpe rundt inne og det er en veldig bra lekeplass på taket

Anonymkode: fca7f...ff0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Babysang? Åpen barnehage, kjøp deg et årskort på akvariet. Det koster ikke mer enn to ganger i akvariet. Barnet går gratis. På akvariet kan dere løpe rundt inne og det er en veldig bra lekeplass på taket

Og årskortet inkluderer en kopp kaffe 😅

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en baby på 2 mnd. Bor i Fyllingsdalen. Hvor bor du?:)

Anonymkode: 7bc84...6f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...