AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #1 Skrevet 2. august 2022 For så å etterhvert miste interessen og trekke seg unna. Hvorfor? Er drt vanlig? Anonymkode: 69b80...fe7
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #2 Skrevet 2. august 2022 Hvordan tenker du at vi skal vite det? Du skriver for lite informasjon til at vi kan si noe som helst. Anonymkode: 9d704...082 3 1
Mezzosoprena Skrevet 2. august 2022 #3 Skrevet 2. august 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): For så å etterhvert miste interessen og trekke seg unna. Hvorfor? Er drt vanlig? Anonymkode: 69b80...fe7 Helt umulig å vite med så lite informasjon, men det er vel noe som ikke er interessant i lengden da... 1 1
Daria Skrevet 2. august 2022 #4 Skrevet 2. august 2022 Kanskje du er av de som gir ett inntrykk ved første møte og så viser deg å egentlig være helt annerledes; at du er av de som bli intens og klengete og legger mye mer i et bekjentskap enn det motparten gjør (at du påstår at folk blir "veldig glad i deg" med en gang kan jo tyde på det); at du er veldig vennlig til å begynne med og så tar folk for gitt etter hvert, at din selvinnsikt og sosiale antenner ikke er helt der du tror? Det er jo fullstendig håpløst for oss å vite noe som helst om, men hvis dette er gjennomgående når du treffer folk handler det sannsynligvis mer om deg enn om dem, enten det er et spørsmål om oppførsel eller innsikt - det er du som er fellesnevneren her. 2 3
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #5 Skrevet 2. august 2022 Daria skrev (33 minutter siden): Kanskje du er av de som gir ett inntrykk ved første møte og så viser deg å egentlig være helt annerledes; at du er av de som bli intens og klengete og legger mye mer i et bekjentskap enn det motparten gjør (at du påstår at folk blir "veldig glad i deg" med en gang kan jo tyde på det); at du er veldig vennlig til å begynne med og så tar folk for gitt etter hvert, at din selvinnsikt og sosiale antenner ikke er helt der du tror? Det er jo fullstendig håpløst for oss å vite noe som helst om, men hvis dette er gjennomgående når du treffer folk handler det sannsynligvis mer om deg enn om dem, enten det er et spørsmål om oppførsel eller innsikt - det er du som er fellesnevneren her. Dette var en tankevekker! At jeg kanskje legger mer i relasjoner enn det andre gjør.... jeg er nemlig veldig vennlig av person og kanskje "lett å like" i starten. Men når relasjonen oppstår, at jeg liker personen og jeg føler personen liker meg tilbake, så blir jeg kravstor? (Aldri klengete, men en slags forventning som muligens er uoppnålig). Jeg forventer nemlig da at relasjonen skal vare og utvikles, og blir fort forvirra hvis personen plutselig begynner å opptre annerledes, jeg føler personen avviser meg, så lar jeg relasjonen dabbe av.. kanskje det ikke er de som mister interessen for meg, men jeg for de? Litt sort/hvitt ser jeg nå, men jeg vet faktisk ikke. Men er det ikke vanlig med forventninger rundt en nyoppstått relasjon..? Ts Anonymkode: 69b80...fe7 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #6 Skrevet 2. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette var en tankevekker! At jeg kanskje legger mer i relasjoner enn det andre gjør.... jeg er nemlig veldig vennlig av person og kanskje "lett å like" i starten. Men når relasjonen oppstår, at jeg liker personen og jeg føler personen liker meg tilbake, så blir jeg kravstor? (Aldri klengete, men en slags forventning som muligens er uoppnålig). Jeg forventer nemlig da at relasjonen skal vare og utvikles, og blir fort forvirra hvis personen plutselig begynner å opptre annerledes, jeg føler personen avviser meg, så lar jeg relasjonen dabbe av.. kanskje det ikke er de som mister interessen for meg, men jeg for de? Litt sort/hvitt ser jeg nå, men jeg vet faktisk ikke. Men er det ikke vanlig med forventninger rundt en nyoppstått relasjon..? Ts Anonymkode: 69b80...fe7 Jeg påstår at folk blir "veldig" glad i meg fordi de sier det; "Liker deg veldig godt", "har blitt så glad i deg" o.l. Ikke alle sier det selvfølgelig, men man kan merke det på interessen... Som å invitere meg med på ting f. eks. Men etterhvert dabber dette veldig av.? Anonymkode: 69b80...fe7
Blåjojo Skrevet 2. august 2022 #7 Skrevet 2. august 2022 Om ting dabber av fort er det vel for at når de blir ordentlig kjent med deg så er det et eller annet som ikke er så interessant med deg likevel. Du gir nok uttrykk av å være snillere/bedre/mer spennende enn du egentlig er. Har hatt et par kollegaer som har vært sånn, og de er dessverre noen av de mest manipulerende menneskene jeg vet om. 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #8 Skrevet 2. august 2022 Blåjojo skrev (4 timer siden): Om ting dabber av fort er det vel for at når de blir ordentlig kjent med deg så er det et eller annet som ikke er så interessant med deg likevel. Du gir nok uttrykk av å være snillere/bedre/mer spennende enn du egentlig er. Har hatt et par kollegaer som har vært sånn, og de er dessverre noen av de mest manipulerende menneskene jeg vet om. Ja det kan godt være. Jeg er nok en "flink pike", lite selvhevdende og opptatt av å bli likt ved å være "snill og hyggelig". Kanskje folk blir lei fordi det blir kjedelig i lengden....? Er bare min nærmeste familie som får se den "ordentlige" siden av meg, dvs. der jeg kan være meg selv med sterke meninger, tørre å bruke humor osv. Anonymkode: 69b80...fe7
Blåjojo Skrevet 2. august 2022 #9 Skrevet 2. august 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Ja det kan godt være. Jeg er nok en "flink pike", lite selvhevdende og opptatt av å bli likt ved å være "snill og hyggelig". Kanskje folk blir lei fordi det blir kjedelig i lengden....? Er bare min nærmeste familie som får se den "ordentlige" siden av meg, dvs. der jeg kan være meg selv med sterke meninger, tørre å bruke humor osv. Anonymkode: 69b80...fe7 Du utsletter nok deg selv med den oppførselen og da blir du nok dessverre kjedelig. Folk flest liker at man har meninger, er ærlig og har humor.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #10 Skrevet 2. august 2022 Er du utenlandsk? Anonymkode: 553a8...c6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå