Gå til innhold

Nye folk jeg treffer blir veldig glad i meg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For så å etterhvert "miste interessen" og trekke seg unna. Hvorfor? Er det vanlig i nye relasjoner?

Anonymkode: be6f4...718

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du gjort din del for å følge opp relasjonen da? For få gidder å være den eneste som tar initiativ. 

Eller fallt du ut på andre siden og ble intens og masete? 

Anonymkode: 55d89...9fb

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er du som en venn, kan du beskrive hvordan du er i relasjoner med 5 ord? 

Har noen noensinne sagt noe til deg? Om du virker intens? Kjedelig? Dramatisk? Etc

Anonymkode: 97936...98e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplever det samme. Jeg gir veldig mye av meg selv i starten, viser stor interesse til dem og gir de bekreftelsen de ønsker…

….men så mister jeg interessen, gir ikke like mye mer og kontakten blir mindre.

Jeg er en person som er AV eller PÅ. Jeg trenger å koble ut og stenge verden ute iblant, når jeg har vært 100% tilstede for dem, da trenger jeg en pause. Gamle venner vet dette og er glad i meg og gleder seg i selskap med meg når jeg er der. Nye relasjoner stikker, de tror jeg ikke liker de kansje, vet ikke..: Men jeg MÅ lade for å klare å fungere med folk. 

Anonymkode: 3c603...0e9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg opplever det samme. Jeg gir veldig mye av meg selv i starten, viser stor interesse til dem og gir de bekreftelsen de ønsker…

….men så mister jeg interessen, gir ikke like mye mer og kontakten blir mindre.

Jeg er en person som er AV eller PÅ. Jeg trenger å koble ut og stenge verden ute iblant, når jeg har vært 100% tilstede for dem, da trenger jeg en pause. Gamle venner vet dette og er glad i meg og gleder seg i selskap med meg når jeg er der. Nye relasjoner stikker, de tror jeg ikke liker de kansje, vet ikke..: Men jeg MÅ lade for å klare å fungere med folk. 

Anonymkode: 3c603...0e9

Sånn er jeg også😌og er sluttet å oppmuntre til nye bekjentskaper🤭Har ikke energi til å følge opp lenger. Og hater å såre andre🥺

Anonymkode: 5c3b4...2e1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...