AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #1 Skrevet 2. august 2022 Er du "hit the ground running"-typen eller bruker du noen dager på å komme i siget igjen etter ferie/avbrekk? Anonymkode: fdee8...75e
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #2 Skrevet 2. august 2022 Bruker noen dager. En ting er at det er mail og slack som må leses og tas igjen. Men så er det jo også mange ting som har skjedd mens man var borte, som man må sette seg inn i, før man kan jobbe videre. Jeg synes det er irriterende å måtte gå gjennom mail og slack, da mister jeg helt momentum. Anonymkode: fa9af...bde
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #3 Skrevet 2. august 2022 Hender det er litt sirup i hodet første dagen. Særlig nå når jeg ikke har fulgt med på mail vil første dag bestå i hundrevis av ulike ting, mange telefoner, og sikkert noe som skaper irritasjon som krever litt ekstra. Så drar nok inn på kontoret første dagen, før jeg returnerer til hjemmekontoret når motoren er i gang igjen 😅 Anonymkode: eba05...8ab
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #4 Skrevet 2. august 2022 Med unger i trassalderen er det når jeg kommer tilbake på jobb at jeg føler jeg har ferie. Gjerne kokt i hodet etter en lang sommer med ungene 😂 Anonymkode: c00e6...715
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #5 Skrevet 2. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er du "hit the ground running"-typen eller bruker du noen dager på å komme i siget igjen etter ferie/avbrekk? Anonymkode: fdee8...75e Den første uken går med på å lese de hundrevis av e-postene som er kommet inn i. Om det er produktivt arbeide? Det føles ikke slik. 99% av dem er bare tull og vås, men de må jo leses før en kan konkluderes med at det var bortkastet tid å lese dem. Og erfaringsmessig skriver folk lengre tekst om de ikke har noe viktig å komme med. Anonymkode: 983a2...afc
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #6 Skrevet 2. august 2022 Det kommer an på hvor mye jeg må sette meg inn i for å komme i gang. Begynte på jobb igjen i går og har fått gjort en del, men jobber ikke med 100% produktivitet Anonymkode: ac69e...65b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå