Gå til innhold

Synes gutter penetrering er digg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har nettopp hatt en samtale med en kompis som hevder at gutter ikke kjenner noe spesielt under sexen, og at de bare har sex for å komme . Er dette sant? han mener at han ikke kjenner noe spesielt, mens han går ut og inn. 

Anonymkode: a4c18...e4f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ?

Jeg tror jeg snakker for de fleste når jeg sier at det er helt himmelsk.

Hvis dere hadde visst hvor deilig det var ville kvinner kanskje forstått hvorfor vi menn er som vi er.

• Liker 7
  • Hjerte 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Isambard skrev (3 minutter siden):

Hæ?

Hvis dere hadde visst hvor deilig det var ville kvinner kanskje forstått hvorfor vi menn er som vi er.

Ja... det er en stor sorg og tragedie at for kvinner (stort sett) spenner det fra godt til helt grusomt og smertefullt. Tror det er motstykket egentlig, hadde menn virkelig forstått hvor forferdelig det kan være så hadde dere forstått hvorfor mange kvinner er som vi er... 

Anonymkode: 20daf...199

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Isambard skrev (6 minutter siden):

Hæ?

Han sier at det er mer tanken på å ha sex som er digg, og at om han virkelig kjenner etter så kjenner han ingen ting. Han sier også at flere av kompisene hans er enige

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Har nettopp hatt en samtale med en kompis som hevder at gutter ikke kjenner noe spesielt under sexen, og at de bare har sex for å komme . Er dette sant? han mener at han ikke kjenner noe spesielt, mens han går ut og inn. 

De hater det! Det er derfor de maser og gnåler så mye, for å få unna penetreringen fortest mulig!!!! Akkurat som en vaksine...

O M G - hvorfor svarer jeg på dette spørsmålet.

Anonymkode: 301f3...1b9

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Normalt at kvinner kjenner lite, og ikke har glede av det. Menn har jo veldig glede av det...

De runker for egen nytelse. Kvinner putter sjelden noe inn.

Anonymkode: e1f22...874

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han sier at det er mer tanken på å ha sex som er digg, og at om han virkelig kjenner etter så kjenner han ingen ting. Han sier også at flere av kompisene hans er enige

Hvis man overtenker eller hodet ikke er med så er det nok fullt mulig å ikke nyte det. 

Sånn er det med alle ting.

• Liker 2
Skrevet

Både jeg og henne nyter penetreringen. Vi nyter det ekstra godt når vi tar oss tid å gjøre det sakte, åpne opp innover, rotere rundt, stramme pc- muskel, la henne knipe rundt hode. Det er jo umulig å ikke kjenne og nyte slik form berøring. Hvis man starter støting rolig, henger også hun med og begge får ultimat utbytte av samleiet. 

Det ts beskriver er nok en form for «mekanisk masturbasjon» uten særlig kontakt med egne (eller andres) kroppsdeler. 

AnonymBruker
Skrevet

Der viktigste er å markere seg/komme. Ellers er sex et ork

Anonymkode: 20145...05f

Skrevet
Drigo skrev (3 timer siden):

Både jeg og henne nyter penetreringen. Vi nyter det ekstra godt når vi tar oss tid å gjøre det sakte, åpne opp innover, rotere rundt, stramme pc- muskel, la henne knipe rundt hode. Det er jo umulig å ikke kjenne og nyte slik form berøring. Hvis man starter støting rolig, henger også hun med og begge får ultimat utbytte av samleiet. 

Det ts beskriver er nok en form for «mekanisk masturbasjon» uten særlig kontakt med egne (eller andres) kroppsdeler. 

Dette!! Nytter ikke å tro det skal bli deilig sex om ikke hodet og resten av kroppen er med og fokusert på det som skjer.

Da får man nok følelsesløs, vond sex.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, Isambard said:

Hæ?

Den initielle penetreringen kan være ganske digg ja, men ren pumping kjenner man jo mindre av. Det kommer også ann på hvem man ligger med. Ligger man med noen som er deilig så er jo hele sexen bedre og man tillater seg å kjenne etter hvor deilig alt er. Ligger man med noen som ikke er noe særlig så knuller man primært for å komme - og deretter forlate så raskt det lar seg gjøre.

Anonymkode: 5202c...f38

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Den initielle penetreringen kan være ganske digg ja, men ren pumping kjenner man jo mindre av. Det kommer også ann på hvem man ligger med. Ligger man med noen som er deilig så er jo hele sexen bedre og man tillater seg å kjenne etter hvor deilig alt er. Ligger man med noen som ikke er noe særlig så knuller man primært for å komme - og deretter forlate så raskt det lar seg gjøre.

Anonymkode: 5202c...f38

Merkelig at så mange menn driver med den pumpingen da, for det gir ikke oss kvinner noe særlig heller. 

Litt mer ro, kos og å virkelig være i øyeblikket med hverandre, og det er himmelen. 

Pumpeknulling er mer som å bli ristet ubehagelig. 

Anonymkode: f7f10...a7a

• Liker 3
Skrevet

Nja

Liker egentlig oral sex bedre 

AnonymBruker
Skrevet

Å være penetrere ei dame er det beste livet har å by på. Det er bedre enn å få barn. Bedre enn å fullføre utdanning. Bedre enn å kjøpe sin første bolig. Bedre enn alt. 

Jeg synes så synd på kvinner som aldri vil få oppleve det aller beste livet har å by på. Siden de ikke har noen penis å stikke inn i damer. 

Anonymkode: b2cb3...d5e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Pumpeknulling er mer som å bli ristet ubehagelig. 

Veldig mange år siden jeg opplevde at en jeg lå med drev med sånn talentløs kanin/pumpeknulling. Det er det stort sett unge, uerfarne gutter som driver med. Ikke erfarne menn heldigvis 🤦🏼‍♀️

Anonymkode: ac5be...681

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Veldig mange år siden jeg opplevde at en jeg lå med drev med sånn talentløs kanin/pumpeknulling. Det er det stort sett unge, uerfarne gutter som driver med. Ikke erfarne menn heldigvis 🤦🏼‍♀️

Anonymkode: ac5be...681

Ja heldigvis! Ferdig med det for mange år siden jeg også, men grøsser ved tanken. 😆

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ja... det er en stor sorg og tragedie at for kvinner (stort sett) spenner det fra godt til helt grusomt og smertefullt. Tror det er motstykket egentlig, hadde menn virkelig forstått hvor forferdelig det kan være så hadde dere forstått hvorfor mange kvinner er som vi er... 

Snakk for deg selv..

Anonymkode: 9a7d4...862

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Normalt at kvinner kjenner lite, og ikke har glede av det. Menn har jo veldig glede av det...

De runker for egen nytelse. Kvinner putter sjelden noe inn.

Anonymkode: e1f22...874

Hæ dette kjenner ikke jeg meg i som kvinne.

Anonymkode: e0d87...9eb

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Snakk for deg selv..

Jeg skrev "stort sett". Benekter du at det er mange kvinner som opplever smertefull sex?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg skrev "stort sett". Benekter du at det er mange kvinner som opplever smertefull sex?

Overhodet ikke. Men er det vits å dra inn all negativitet i hver eneste tråd?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...