AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #1 Skrevet 2. august 2022 Hva er deres beste tips mot ensomhet i babytiden? Familien min jobber mye og jeg har ingen venner. Har hatt barselgruppa for å holde ut, men resten av gjengen er ferdig i permisjon nå alle mann. Jeg er av ulike grunner ikke i jobb og må være hjemme til barnehagestart om et år, men ser ikke helt hvordan jeg skal holde ut nå som det eneste jeg hadde forsvinner. 🙃 Anonymkode: 084c1...815 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #2 Skrevet 2. august 2022 Finnes det en åpen barnehage i nærheten? Eller babysang etc? Anonymkode: 293b7...6f2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #3 Skrevet 2. august 2022 Babysvømming? Ingen besteforeldre som kan besøkes? Anonymkode: 82bcb...eca
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #4 Skrevet 2. august 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Finnes det en åpen barnehage i nærheten? Eller babysang etc? Anonymkode: 293b7...6f2 Har ikke funnet noe sånt i nærheten, men leter aktivt. 4 minutter siden, AnonymBruker said: Babysvømming? Ingen besteforeldre som kan besøkes? Anonymkode: 82bcb...eca Ingen babysvømming, dessverre. Besteforeldrene jobber mye, men vi er på besøk når de har mulighet. Anonymkode: 084c1...815
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #5 Skrevet 2. august 2022 Hvor bor du? Kanskje noen her er i nærheten? Anonymkode: ef714...3fa
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #6 Skrevet 2. august 2022 Ofte har de lokale menighetene noe opplegg, som åpen barnehage, babysang eller lignende. Kan være verdt å sjekke ut. Det er ingen krav om at man er religiøs selv, i alle fall ikke her jeg bor. Anonymkode: 1381f...90c 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #7 Skrevet 2. august 2022 Jeg slet mye med ensomhet i begge mine permisjoner. Som deg, ingen familie i nærheten, ingen venner hjemme på dagtid. Jeg gikk i åpen bhg tre dager i uken (da det endelig åpnet igjen etter koronaen.. før det var det laaaaaaange ensomme dager hver eneste jævla dag..). Ellers er det lite tilbud som passet for oss her, så jeg var nå alene.. For meg hjalp det å ha på radioen hjemme, så jeg hørte litt stemmer. Så hørte jeg på lydbok mens jeg gikk trilletur (heldigvis likte begge mine å sove i vogn, så trillet og trillet ute mens de sov). Anonymkode: 494cf...20d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå