Miss91 Skrevet 2. august 2022 #1 Del Skrevet 2. august 2022 Jeg tenker å ta med ungene en tur til London, vil på julemarked. Er det noen som har tips til et ok hotell til en ok pris? Håper på ca 1500kr pr natt, og at det ikke ligger utenfor byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #2 Del Skrevet 2. august 2022 Hotels.com? Anonymkode: 2649d...e9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alauda Skrevet 2. august 2022 #3 Del Skrevet 2. august 2022 Miss91 skrev (13 minutter siden): Jeg tenker å ta med ungene en tur til London, vil på julemarked. Er det noen som har tips til et ok hotell til en ok pris? Håper på ca 1500kr pr natt, og at det ikke ligger utenfor byen. Har bodd her, og det var enkelt, men overraskende bra og sentralt til en rimelig pris: NOX Paddington, London – Updated 2022 Prices (booking.com) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #4 Del Skrevet 2. august 2022 Julemarked i London? Sjekk Premier Inn. Ok hotellkjede som pleier å ha familierom og godt tilbud på frokost når man reiser med barn. Anonymkode: 6c0e0...728 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #5 Del Skrevet 2. august 2022 St Giles Anonymkode: 15606...969 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #6 Del Skrevet 2. august 2022 Hvor mange barn og alder på barna? Generelt er det dyrt med hotell i London, spesielt hvis standarden skal være grei, syns du teppe på badet og ganske slitent er ok kan det løse seg. 1500 pr natt for et sentrumshotell for flere personer er lite realistisk, spesielt oppunder jul som er er høysesong for Londonbesøk. Sannsynligvis vil du tjene på å bo litt utenfor og bare ta kollektiv inn til sentrum, kollektivtilbudet i London er veldig bra og det er lett å finne ut av. Det kan også være greit å ha et hotell med skikkelig frokost, hos mange billighoteller (familiedrevne små passer, hosteller ect) er frokosten kun lys toast med syltetøy, da har man ikke mye å gå på og bruker mer penger på mat ute. Anonymkode: 64e12...d2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #7 Del Skrevet 2. august 2022 Merlin Waterloo. Hotellrom med eget kjøkken. Nytt og moderne. 50 m fra tuben. Bigben og London eye er i gangavstand. Anonymkode: 48047...354 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #8 Del Skrevet 2. august 2022 Hva med KFUK-hjemmet? Fantastisk beliggenhet og koster ikke så mye, nær t-banen etc. Søk opp Kfuk-hjemmet i London. Vi bodde der i påsken i år og var superfornøyde 👌 Mener jeg betalte 51 pund pr natt for meg og halv pris for barn u/12. Anonymkode: d7470...cde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss91 Skrevet 2. august 2022 Forfatter #9 Del Skrevet 2. august 2022 Ungene er 6 og 8 år, glemte å skrive det 😅 gjør ikke noe om det er litt slitent, bare det er rent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spearmint Skrevet 2. august 2022 #10 Del Skrevet 2. august 2022 Vi bor alltid i Kensington, nært til parken og vi liker oss godt på Natural History museum og Science museum, samt praktisk avstand til undergrunnen. Bestiller som regel via booking.com etter en kjapp sjekk av hotellet på tripadvisor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #11 Del Skrevet 2. august 2022 Miss91 skrev (10 timer siden): Jeg tenker å ta med ungene en tur til London, vil på julemarked. Er det noen som har tips til et ok hotell til en ok pris? Håper på ca 1500kr pr natt, og at det ikke ligger utenfor byen. Premierinn bruker ha gode priser om du forhåbdsbooker bruker ligge veldig fint til i London også! Dvs flere steder å velge mellom premierinn.co.uk Anonymkode: 9e029...9c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 2. august 2022 #12 Del Skrevet 2. august 2022 Miss91 skrev (3 timer siden): Ungene er 6 og 8 år, glemte å skrive det 😅 gjør ikke noe om det er litt slitent, bare det er rent Etter tips her inne booket jeg til mann og 8åring på Premier Inn Kensington/Earls Court. Det er da et kort bytte fra flytoget med T-bane (tror det bare var 5 min etter noe sånt fra Victoria om jeg ikke husker feil) om man flyr til Gatwick. Ligger nærme T-bane og naturhistorisk museum. Betalte for frokost på hotellet, og rommene så veldig greie ut på bildene iallefall. Var noen her på KG som brukte hotellet fast, så valgte å stole på at det var OK 😅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #13 Del Skrevet 2. august 2022 St Giles. Slitt og trangt og gammelmodig, men få matcher den prisen og beliggenheten i London. Anonymkode: 2be29...750 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå