AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #1 Skrevet 1. august 2022 Ser på Tinder at mange menn og kvinner skriver at de ikke vil date vaksinerte eller uvaksinerte. Hvorfor skal det være et problem? Anonymkode: a0fbb...fa8
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #2 Skrevet 1. august 2022 Det sier mye om verdensforståelsen. Vaksinerte synes generelt at uvaksinerte er konspirasjonstullinger som sannsynligvis har mange flere helsprøe ideer. Uvaksinerte synes generelt at vaksinerte er sauer som ukritisk følger flokken (Dvs, ikke har forståelse for de uvaksinertes helsprø ideer og ekstreme mangel på kildekritikk). Anonymkode: 21be7...c62 4
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #3 Skrevet 1. august 2022 Spesielt. Jeg hadde nok sveipet venstre på begge, da det virker litt ekstremt å skrive slikt på en datingprofil 😅 Anonymkode: 52f2c...f41 3 1
John McClane Skrevet 2. august 2022 #4 Skrevet 2. august 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Spesielt. Jeg hadde nok sveipet venstre på begge, da det virker litt ekstremt å skrive slikt på en datingprofil 😅 Anonymkode: 52f2c...f41 Enig, hva har det med dating å gjøre? Vil en som er vaksinert kun date vaksinerte? Vel, hvis vedkommende har 3 vaksiner og den andre kun 2 stk vaksiner, er det nok? For ikke å snakke om de med kun 1 stk vaksine? Og de som er uvaksinerte kan vel date en med 1 stk dose for den er vel borte nå? Eller alle dosene er vel uten effekt nå så alle stiller vel likt? Det ble jo sagt 3 mnd virketid? Så da er det rykk tilbake til start for alle også de på Tinder. Tinder brukes stort sett til å finne seg knullevenn så ta på kondom og la være å snakke for mye så betyr ikke vaksiner eller kjønnssykdommer noe. Knull i vei! 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #5 Skrevet 2. august 2022 Jeg sveiper fint venstre på dem som har vaksinasjonsstatus i profilen sin. Synes det er så latterlig dumt at jeg har ikke ord. Anonymkode: f85be...8c6 5
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #6 Skrevet 2. august 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg sveiper fint venstre på dem som har vaksinasjonsstatus i profilen sin. Synes det er så latterlig dumt at jeg har ikke ord. Anonymkode: f85be...8c6 Hvorfor er det dumt? Ville du reagert likt på greier som Jeg dater ikke feite/tynne mennesker? Anonymkode: a0fbb...fa8
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #7 Skrevet 2. august 2022 Ser noen apper har dette som kriterier man kan/må velge. Det er nok mest en amerikansk greie, der sånt er en blanding av partitilhørighet og religion. Jeg tipper de som skriver sånt i Norge er ganske unge? Mange tenåringer og unge voksne lever seg veldig inn i amerikansk kulturliv og importerer mye greier derfra, som kulturkrig, identitetspolitikk og alt det greiene der. Overrasker ikke at de har begynt å dele befolkning i vaksinert/uvaksinert også. Anonymkode: 71459...4dd 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #8 Skrevet 2. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tipper de som skriver sånt i Norge er ganske unge? Au contraire. Det er vel eller litt eldre, gjerne uteksaminerte fra Livets Harde Skole, som (spesielt) ytrer ønske om at vaksinerte sveiper venstre, da de er redde for å bli "smittet" av spikeproteiner fra de vaksinerte. For meg er det en helt ypperlig indikator på at disse individene er verdt å holde seg laaaangt unna. Ikke på grunn av vaksinasjonsstatus, men på grunn av ekstrem mangel på kunnskap og/eller tung Dunning-Kruger. Anonymkode: 1c341...c96 3
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #9 Skrevet 2. august 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ser noen apper har dette som kriterier man kan/må velge. Det er nok mest en amerikansk greie, der sånt er en blanding av partitilhørighet og religion. Jeg tipper de som skriver sånt i Norge er ganske unge? Mange tenåringer og unge voksne lever seg veldig inn i amerikansk kulturliv og importerer mye greier derfra, som kulturkrig, identitetspolitikk og alt det greiene der. Overrasker ikke at de har begynt å dele befolkning i vaksinert/uvaksinert også. Anonymkode: 71459...4dd De norske tinderbrukerne dette er observert hos er fra 25 til 70 år. Ganske stort aldersspenn med andre ord. Anonymkode: a0fbb...fa8
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #10 Skrevet 2. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Au contraire. Det er vel eller litt eldre, gjerne uteksaminerte fra Livets Harde Skole, som (spesielt) ytrer ønske om at vaksinerte sveiper venstre, da de er redde for å bli "smittet" av spikeproteiner fra de vaksinerte. For meg er det en helt ypperlig indikator på at disse individene er verdt å holde seg laaaangt unna. Ikke på grunn av vaksinasjonsstatus, men på grunn av ekstrem mangel på kunnskap og/eller tung Dunning-Kruger. Anonymkode: 1c341...c96 Oi for en synsing. Flere av de er høyt utdannet og sitter på en millionjobb med hus, hytte, båt og hele pakka. Andre er studenter med flere jobber. Syns ikke det stemmer med det du skriver her nei. Anonymkode: a0fbb...fa8 1
PetterKanin Skrevet 2. august 2022 #11 Skrevet 2. august 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Ser på Tinder at mange menn og kvinner skriver at de ikke vil date vaksinerte eller uvaksinerte. Hvorfor skal det være et problem? Anonymkode: a0fbb...fa8 Fordi man gjør det til et problem.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #12 Skrevet 2. august 2022 Foretrekker helt klart folk som tenker selv og undersøker selv. Vil man ha barn, er det også greit å slippe problemene vaksinerte drar med seg i forholdet. Anonymkode: c1e60...03e
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #13 Skrevet 2. august 2022 Bryr meg ikke i det hele tatt om folk er vaksinert eller ikke. Men jeg bryr meg veldig om folk som har tatt valget om å ikke vaksinere seg på grunn av konspirasjonsteorier. Da er det garantert ytre høyre, og det orker jeg ikke. Snakker de om sånne ting, så kommer det veldig mye annet rart ut av dem. Helt garantert. Anonymkode: 32049...e77 2
Topsi Skrevet 2. august 2022 #14 Skrevet 2. august 2022 Merkelig å.skrive i en profil ja. For min del som er vaksinert, kunne jeg godt datt en uvaksinert, så lenge de hadde en grei grunn for det, ikke sånn konspirasjonsgreie
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #15 Skrevet 2. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Foretrekker helt klart folk som tenker selv og undersøker selv. Vil man ha barn, er det også greit å slippe problemene vaksinerte drar med seg i forholdet. Anonymkode: c1e60...03e Sånne som Charter-Svein og Kari Jakkesen? Hadde bare folk undersøkt troverdige kilder, hadde jeg vært enig. Problemet er at de heller hører på folk som "føler", "tror" og er overbevist om at myndighetene prøver å ta livet av oss. Anonymkode: 1c341...c96 3
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #16 Skrevet 2. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Sånne som Charter-Svein og Kari Jakkesen? Hadde bare folk undersøkt troverdige kilder, hadde jeg vært enig. Problemet er at de heller hører på folk som "føler", "tror" og er overbevist om at myndighetene prøver å ta livet av oss. Anonymkode: 1c341...c96 Det er jo veldokumentert og mange oppslag i mediene om mange vaksinerte som har mistet fosteret, dødfødsler, og menn og kvinner som er blitt sterile etter at de har tatt vaksina. Er ikke det troverdig nok mener du? Anonymkode: a0fbb...fa8
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #17 Skrevet 2. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er jo veldokumentert og mange oppslag i mediene om mange vaksinerte som har mistet fosteret, dødfødsler, og menn og kvinner som er blitt sterile etter at de har tatt vaksina. Er ikke det troverdig nok mener du? Anonymkode: a0fbb...fa8 Nei. Anonymkode: 1c341...c96 2
Daria Skrevet 2. august 2022 #18 Skrevet 2. august 2022 Jeg ville ikke tenkt på at vaksinasjonsstatus var noe å hverken spørre eller opplyse om i en datingsammenheng. Tro på og opphengthet i konspirasjonsteorier og generell kunnskapsløshet er gode grunner til å ikke date noen, men vaksinasjonsstatus i seg selv er ikke det.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #19 Skrevet 2. august 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Det er jo veldokumentert og mange oppslag i mediene om mange vaksinerte som har mistet fosteret, dødfødsler, og menn og kvinner som er blitt sterile etter at de har tatt vaksina. Er ikke det troverdig nok mener du? Anonymkode: a0fbb...fa8 Folk som bruker sånt som beslutningsgrunnlag er jo beviselig ute av stand til å ta til seg informasjon på en forsvarlig måte. Anonymkode: 71459...4dd 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå