Gå til innhold

Rart, og kanskje litt pinlig spørsmål om herpes.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min har herpes (munn) 

her om dagen hadde hadde vi en hyggestund, med mye klinings, ørekyss og brystvortelek. Dagen etter våkner han med munnsår.. Altså ikke merket noe kvelden før. 
Utover samme dag får jeg en hyperkløe på brystvorte OG på brusken på øret øret.. 
kan det være herpes?? Kommer det på øret også?? 
Eller kanskje jeg har smitta han da, men jeg har ikke hatt herpesblemmer før.. har en liten prikk på øret fortsatt, som klør noe så … 

Anonymkode: 1da93...410

AnonymBruker
Skrevet

Det hadde ikke klødd, for å si det sånn. 

Anonymkode: d38d7...c31

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det hadde ikke klødd, for å si det sånn. 

Klør ikke herpes? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Klør ikke herpes? 

Nei. Det gjør vondt. Jævlig vondt. Det setter seg også bare på slimhinner. Som nese, munn og kjønnsorgan.

Anonymkode: 2e3de...0e7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått herpes av kjæresten min etter munnsex og det klødde ikke. Ikke kom det dagen etter heller… herpes svir og gjør vondt. Og første utbrudd kommer som regel med feber.

Anonymkode: adab6...863

AnonymBruker
Skrevet

Okay. Kanskje bare litt eksem da, pga mye fuktighet.. 

Men kan jeg nesten regne med å ha blitt smittet og får et munnsår etterhvert? Siden han fikk utbrudd først dagen etter? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei. Det gjør vondt. Jævlig vondt. Det setter seg også bare på slimhinner. Som nese, munn og kjønnsorgan.

Eller i nærheten av. Herpes ligger i nervene, derfor kan en få det andre steder og, men det klør ikke nei. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har munn herpes. Når jeg har utbrudd så har det aldri vært inni munn. Aldri på selve leppene heller. Men ved leppelinja. 

Mine gjør kun vond når jeg kommer hard borti. Tar på antibac fort som fy. Blir borte etter noen dager da. 

Anonymkode: 58468...1e7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har munn herpes. Når jeg har utbrudd så har det aldri vært inni munn. Aldri på selve leppene heller. Men ved leppelinja. 

Mine gjør kun vond når jeg kommer hard borti. Tar på antibac fort som fy. Blir borte etter noen dager da. 

Tar du antibac på herpesen,

Anonymkode: 3855d...765

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Antibac???

Skrevet

Huttetu når jeg hører om sånt er jeg glad jeg er ungkar for det høres ikke godt ut 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...