Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Venninnene til min 13-åring har nettopp fått satt på vipper, og da ble det selvfølgelig et tema her hjemme også. Det er selvfølgelig ikke diskuterbart, men jeg skal ærlig innrømme at jeg syns dette er litt vanskelig. Jeg kjenner disse mødrene godt, og hun ene går vel under kategori venninne for meg. Men jeg kjenner jeg er skikkelig skuffet over valget dems for hva vi skal tillate. Det er da virkelig ikke greit å la 12-13 åringer gå på salong og få vipper? Ikke at det er min sak, men det blir jo samtidig litt det når to av tre venninner får lov. 

Kjenner jeg er litt rådvill på dette. Føler det er helt feil å si noe, samtidig som jeg vris innvendig av hva man skal tillate så ungt. 

Ville dere sagt noe om man kom inn på temaet? Dette er ikke folk jeg er redd for å miste, men greit å holde kontakt med mtp ungene siden vi har flere unger i samme alder som er mye sammen. 

Anonymkode: e5b5d...5f6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For en gal verden vi lever i. La barn være barn, og la de føle seg vakre uten falske ting.

Anonymkode: 4c51f...656

• Liker 2
Skrevet

Ja jeg ville sagt noe til disse foreldrene. Hva i all verden tenker de på, og hva slags signaler sender de. Det er galskap at 12- 13 åringer får vippeextension.

AnonymBruker
Skrevet

Dette er en hysterisk mote i utgangspunktet og håper virkelig den ikke har kommer for å bli. Det er virkelig ikke pent og følger trenden om at det sjal være pent å se ‘fake’ og fikset på ut. 

Øyenvippene blir jo også helt ødelagte etterpå av dette. Mange mister så mange øyenvipper at de blir avhengig av falske vipper i lang tid etterpå. Dette syns jeg godt du kan informere datteren din tydelig om. 

Anonymkode: 44e6e...c80

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...