AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #1 Skrevet 1. august 2022 Hvor mange parfymer eier du? (Inspirert av tråden hvilken parfyme bruker du i dag.) Planlegger du nye innkjøp, gir du noen bort, selger de? Jeg har 1 stk eau de perfume og 5 stk eau de toilette pr dags dato. Jeg skal gi bort 4 og kjøpe meg 1 ny parfyme, så dermed blir det egentlig kun 2 stk eau de toilette i fremtiden. Jeg har kjøpt alle parfymene da jeg misliker å få parfymer i gave. Dvs får jeg gavekort til kosmetikk/parymeri så er det gave selv om jeg velger parfymen selv. Anonymkode: fe7a7...55c
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #2 Skrevet 1. august 2022 Jeg har 4 edp og 4 edt. Mannen som kjøpe til meg, han reiser mye i jobben sin og er ofte på TaxFree🙂 Anonymkode: f81bb...5cb
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #3 Skrevet 1. august 2022 Har vel fem parfymer, bruker stort sett de to samme. Anonymkode: 6e4ff...3b6
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #4 Skrevet 1. august 2022 4. Fått 1 i gave. Anonymkode: 4bb21...f88
Meadow Skrevet 1. august 2022 #6 Skrevet 1. august 2022 Har tre, men bruker de sjelden da jeg synes det blir for kraftig lukt. Bruker body mist til daglig.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #7 Skrevet 1. august 2022 Har to, fått begge i gave😅 Anonymkode: 92731...56f
CrazyCatLady2500 Skrevet 2. august 2022 #8 Skrevet 2. august 2022 37, tror jeg. Og sikkert 60 samples….. Da har jeg ikke regna med de som jeg hat liggende ute for salg. Så egentlig har jeg sikkert over 40 parfymer. 1
Djungelvrål Skrevet 2. august 2022 #9 Skrevet 2. august 2022 Har rundt 25 parfymer. Kjøpt alle selv. Parfyme er ikke noe man gir eller får i gave.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #10 Skrevet 2. august 2022 Jeg er veldig var på parfyme /edt som ikke er helt fersk. Selv om jeg unngår å utsette flaskene for lys eller varme, så synes jeg de lukter mindre godt etter en stund. Så jeg ønsker ikke å ha mange på en gang, da rekker jeg ikke å bruke dem opp før de for forringet lukt. Kjøpe brukt er ikke aktuelt, da er de sjelden nye. Jeg har som oftest en lettere duft til daglig bruk og en kraftigere / litt tyngre til kveld / selskap. Kjøper der det er stor omsetning, slik at de ikke har stått lenge i butikken (det samme gjelder kremer, mascara osv). Ønsker å velge selv, så hvis det er gave er det en spes jeg har ønsket meg. Anonymkode: 46b61...90c 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #11 Skrevet 2. august 2022 Kvinne 50. Har 4 akkurat nå. Får de fleste av mannen min. Han reiser litt i jobben, og har ofte med parfyme eller bøker i gave til meg. Han kjenner meg godt, og er superflink til å velge riktig duft. Dessuten så kjøper han dyrere enn jeg ville ha kjøpt selv 🙂 Anonymkode: 828c5...042
flusa Skrevet 2. august 2022 #12 Skrevet 2. august 2022 Har nok 40-50 parfymer. Har kjøpt mange,men også fått mange av min mann. 1
Djungelvrål Skrevet 2. august 2022 #13 Skrevet 2. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er veldig var på parfyme /edt som ikke er helt fersk. Selv om jeg unngår å utsette flaskene for lys eller varme, så synes jeg de lukter mindre godt etter en stund. Så jeg ønsker ikke å ha mange på en gang, da rekker jeg ikke å bruke dem opp før de for forringet lukt. Kjøpe brukt er ikke aktuelt, da er de sjelden nye. Jeg har som oftest en lettere duft til daglig bruk og en kraftigere / litt tyngre til kveld / selskap. Kjøper der det er stor omsetning, slik at de ikke har stått lenge i butikken (det samme gjelder kremer, mascara osv). Ønsker å velge selv, så hvis det er gave er det en spes jeg har ønsket meg. Anonymkode: 46b61...90c Ja jeg skjønner heller ikke folk som sparer på parfymer i flere tiår. Da lukter de jo ikke slik de skal lengre. De fleste parfymer lukter vondt bare et par år etter at de er utgått, ofte før også. 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #14 Skrevet 2. august 2022 Sikkert ca 30. En handfull er gaver fra mannen, resten har jeg kjøpt selv. Anonymkode: 4efd2...1f4 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #15 Skrevet 2. august 2022 Djungelvrål skrev (2 minutter siden): Ja jeg skjønner heller ikke folk som sparer på parfymer i flere tiår. Da lukter de jo ikke slik de skal lengre. De fleste parfymer lukter vondt bare et par år etter at de er utgått, ofte før også. EdT, samt rimeligere parfymer, blir gjerne raskt ødelagt. Av dyrere parfymer er nok min eldste som holder seg like fin ca 15 år gammel nå, denne er og i en metallbeholder (Fragonard), noe som gjør at holdbarheten nærmest er uendelig. Noen endrer såvidt karakter, men ikke til en vond lukt. Oppbevarer riktignok mine mørkt, i garderoben som også er ganske kjølig. Feilen mange gjør er å la de stå i 25 grader på badet, i lyset. Anonymkode: 4efd2...1f4 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #16 Skrevet 2. august 2022 5-6 parfymer, er det jeg varierer med. Kjøpt de selv. Ser ingen grunn til å ha noen jeg ikke bruker, da kjøper jeg heller en annen lukt når en av de er tomme. Anonymkode: 2bf56...eec
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #17 Skrevet 2. august 2022 Jeg har null. Ganske naturlig siden jeg kan dø av parfyme, også av de dere andre bruker på dere når hvis dere er i samme rom som meg, eller bruker for mye når dere går forbi meg på gata. Anonymkode: 7c9fc...6b7
hufsaaaaa Skrevet 2. august 2022 #18 Skrevet 2. august 2022 Har åtte stykker. To er gaver fra mannen, de andre har jeg kjøpt selv.
Liebe Skrevet 2. august 2022 #19 Skrevet 2. august 2022 Har tre, den ene har jeg kjøpt og de andre er gave. Også har jeg gitt bort tre stykkee til en venn
CrazyCatLady2500 Skrevet 2. august 2022 #20 Skrevet 2. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): EdT, samt rimeligere parfymer, blir gjerne raskt ødelagt. Av dyrere parfymer er nok min eldste som holder seg like fin ca 15 år gammel nå, denne er og i en metallbeholder (Fragonard), noe som gjør at holdbarheten nærmest er uendelig. Noen endrer såvidt karakter, men ikke til en vond lukt. Oppbevarer riktignok mine mørkt, i garderoben som også er ganske kjølig. Feilen mange gjør er å la de stå i 25 grader på badet, i lyset. Anonymkode: 4efd2...1f4 Dette! Forstår meg ikke på folk som har parfymen sin på badet. Mine flasker er godt gjemt i et skap på soverommet. Der er det kjølig. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå