Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er mange som har vært utro?

Og de som har vært det,hvilke tanker sitter du igjen med??

Er det ett fett eller sitter du igjen med anger og skyldfølelse??

Jeg selv har aldri vært det og det er meget fjernt for meg,men jeg har på følelsen at dette kanskje er mer utbredt enn man tror.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lurer på om det er mange som har vært utro?

Og de som har vært det,hvilke tanker sitter du igjen med??

Er det ett fett eller sitter du igjen med anger og skyldfølelse??

Jeg selv har aldri vært det og det er meget fjernt for meg,men jeg har på følelsen at dette kanskje er mer utbredt enn man tror.

Atter en ny tråd? Det har vel vert hundre slike tråder den siste tiden. Orker vi flere svar om hvor umoralske/moralske vi er?

les avisen fra lørdag, husker ikke om det var veg eller dagblad. Der får du svar på det meste ang. dette spørsmålet. Viser tall fra en fersk undersøkelse.

Skrevet
Atter en ny tråd? Det har vel vert hundre slike tråder den siste tiden. Orker vi flere svar om hvor umoralske/moralske vi er?

les avisen fra lørdag, husker ikke om det var veg eller dagblad. Der får du svar på det meste ang. dette spørsmålet. Viser tall fra en fersk undersøkelse.

Det var i Magasinet til Dagbladet.

Skrevet

Nei jeg har aldri vært utro! Men eksen min var utro mot meg..

Skrevet

Statistikken sier at det er vanligere enn vi liker å tro. Tipper det er slik for oss her inne og ektefeller / samboere og.

Skrevet

nei det har jeg ikke.. x'n min var utro mot meg, så jeg vet hvor jævlig det føles å sitte som den andre parten.

Skrevet

Nei, jeg har aldri vært utro. Ikke hatt den fjerneste lyst til det heller.

Skrevet

Jeg har heller ikke vært utro, men eksen var det mot meg...

Skrevet

Jeg var utro mot exen min.

Jeg flyttet til tønsberg for og jobbe,da traff jeg og en super mann:)

Hadde ikke noe dårlig samvittighet da jeg kom hjem,siden forholdet lenge hadde skranglet og han var sykopat.

Men nå er jeg gift og det kunne aldrig falle meg inn og være utro nå

Skrevet

Har aldri vært utro og kunne ikke falt meg inn å være det heller. Har en x som var utro mot meg og det er ikke noen god følelse nei...

Skrevet

Nei, jeg har aldri vært utro. Skal man kose seg med flere kan man være singel. Værre er det ikke...

Skrevet

Nei, har aldri vært utro. Kunne ikke falle meg inn.

Skrevet
Nei, jeg har aldri vært utro. Skal man kose seg med flere kan man være singel. Værre er det ikke...

Ja, ikke sant. :)

Har heller aldri vært utro, men min eks var det imot meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...