AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #1 Skrevet 1. august 2022 For en stund tilbake begynte jeg og følge en fyr på Instagram, da begynte han og følge meg tilbake og han likte to av bildene mine. I helgen var jeg på festival og møte han på ekte. Han var ikke min type så jeg tenkte ikke noe mer over det. Litt senere på kvelden møte jeg på han og det ente opp med at og han gikk rundt og holdt hender og jeg endte opp med og kline med han for og gjøre eksen min sjalu også stakk jeg av med eksen like etterpå. Dagen etterpå møte jeg på han igjen og da sa han at han var litt sinna for det dagen før og at jeg bare brukte han. Og at hvis jeg skulle gjøre noe tull i dag eller gå i fra han måtte jeg bare si fra fordi han mente det ikke var greit. Resten av kvelden var bra og vi klina og kosa. Han spanderte drikke og når jeg gikk i fra han ringte han meg. Hver gang jeg så på ble han helt rar og sa at jeg var så utrolig fin og øyene mine gjorde at han smelta. Han var også ganske full noe som gjorde at han sa «jeg blir bare mer og mer forelska i deg jeg» og til slutt «jeg elsker deg». Senere ble jeg med han inn til han der en kompis lå, så det endte opp med at jeg sov i mellom de to og hadde på meg klær. Skjedde ingenting. Dagen etterpå på kvelden fikk jeg snap av han som det sto «endelig hjemme etter noen dager uten søvn😂» da skrev jeg haha og var ikke så på. Han spurte meg også om jeg skulle på jobb dagen etter noe jeg sa ja til og når han spurte hvor jeg jobba åpna jeg den dagen etterpå og ikke svarte. Når han kom hjem fra jobb sendte han enda en snap der det sto «skal bli godt med søvn nå». Og da svarte jeg at «ja dere fiksa sånn» og da skrev han «ja fordi du snorka». Så flaut!. Fikk helt panikk så jeg skrev «ja godt du ikke skal sove med meg igjen da😘» og da skrev han «ja takk og lov for det» og da skrev jeg «hva mente du med det😂» og da skrev han «natta da, sov godt❤️. Jeg er så flau! Virker det som om han oppriktig er interessert eller gira? Anonymkode: 3bb82...3f7
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #2 Skrevet 1. august 2022 Altså, du skriver ikke "godt du ikke skal sove med meg igjen" til en fyr du vil satse på? Han tror du avviste han, derfor skriver han et avvisende svar tilbake (gjemt bak humor). Om han er interessert er umulig å si basert på det du skriver her. Men ingen blir interesserte av å se på at noen rote med eksen sin Og neste gang du vil satse på noen, skriv heller noe sånt som :"du virker som en fin fyr og jeg vil bli bedre kjent med deg. Gira på minigolf på onsdag?" Ikke skriv at du ikke skal ligge mer med han for å teste han. Håper du ikke tenker at han, hvis han virkelig er interessert i deg, vil si noe ala; "neii, du er min livs kjærlighet og det vil knuse hjertet mitt". Han vil ikke kjempe for deg når du allerede har avvist ham. Menn, akkurat som oss, synes det er vondt å bli avvist, derfor vil de ofte skrive et avvisende svar tilbake for å beskytte seg selv. Det motsatte skjer bare en sjelden gang på film og hos psykopater, eller i allerede vel-etablerte forhold der den ene vil trekke seg ut Hvis du vil vite om han er oppriktig interessert, må du si noe til han som viser genuin interesse, og så får du se hvordan han responderer på dette Anonymkode: a2ef6...6e4 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #3 Skrevet 1. august 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Altså, du skriver ikke "godt du ikke skal sove med meg igjen" til en fyr du vil satse på? Han tror du avviste han, derfor skriver han et avvisende svar tilbake (gjemt bak humor). Om han er interessert er umulig å si basert på det du skriver her. Men ingen blir interesserte av å se på at noen rote med eksen sin Og neste gang du vil satse på noen, skriv heller noe sånt som :"du virker som en fin fyr og jeg vil bli bedre kjent med deg. Gira på minigolf på onsdag?" Ikke skriv at du ikke skal ligge mer med han for å teste han. Håper du ikke tenker at han, hvis han virkelig er interessert i deg, vil si noe ala; "neii, du er min livs kjærlighet og det vil knuse hjertet mitt". Han vil ikke kjempe for deg når du allerede har avvist ham. Menn, akkurat som oss, synes det er vondt å bli avvist, derfor vil de ofte skrive et avvisende svar tilbake for å beskytte seg selv. Det motsatte skjer bare en sjelden gang på film og hos psykopater, eller i allerede vel-etablerte forhold der den ene vil trekke seg ut Hvis du vil vite om han er oppriktig interessert, må du si noe til han som viser genuin interesse, og så får du se hvordan han responderer på dette Anonymkode: a2ef6...6e4 Takk for svar. Jeg er veldig sånn som over tenker hele tiden og jeg er ganske stor noe som gjør at når han skriver og ler av at jeg snorker blir jeg så innmari flau. Da tenker jeg fort at han tror jeg snorker på grunn av det. Jeg vet det er helt dust, men da blir jeg så dust tilbake. Anonymkode: 3bb82...3f7
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #5 Skrevet 1. august 2022 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Du får teste det ut Teste ut hva? Anonymkode: 3bb82...3f7 1
Maskinfører Skrevet 1. august 2022 #6 Skrevet 1. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Teste ut hva? Anonymkode: 3bb82...3f7 Se om han liker deg
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #7 Skrevet 1. august 2022 Maskinfører skrev (12 minutter siden): Se om han liker deg Jeg vil jo ikke spørre om det, men ut i fra den han sier og skriver lurer jeg på om han gjør det. Dere gutta vet vel det litt bedre Anonymkode: 3bb82...3f7 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #8 Skrevet 1. august 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Takk for svar. Jeg er veldig sånn som over tenker hele tiden og jeg er ganske stor noe som gjør at når han skriver og ler av at jeg snorker blir jeg så innmari flau. Da tenker jeg fort at han tror jeg snorker på grunn av det. Jeg vet det er helt dust, men da blir jeg så dust tilbake. Skjønner det er kjipt med snorkingen. Syntes det var veldig flaut første gangen typen min nevnte at jeg hadde snorket. Du kunne ha spøkt og sagt at du snorker aldri (med glimt i øyet), evt. at han må ha drømt, eller at han må ha hørt sine egne snork. Men det er for sent å tenke mer på dette nå, så ikke plag deg selv mer med det Håper du tør å vise litt genuin interesse, hvis ikke kommer du til å angre på det i etterkant. Du kommer alltid til å lure på om han virkelig var interessert eller ikke (jeg gjør dette 10 år etterpå, selv om jeg er i et lykkelig forhold nå) Men jeg vil si at det at han skrev ❤️ etter "god natt" er en god start 😊 Anonymkode: a2ef6...6e4
Serafin Skrevet 1. august 2022 #9 Skrevet 1. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): For en stund tilbake begynte jeg og følge en fyr på Instagram, da begynte han og følge meg tilbake og han likte to av bildene mine. I helgen var jeg på festival og møte han på ekte. Han var ikke min type så jeg tenkte ikke noe mer over det. Litt senere på kvelden møte jeg på han og det ente opp med at og han gikk rundt og holdt hender og jeg endte opp med og kline med han for og gjøre eksen min sjalu også stakk jeg av med eksen like etterpå. Dagen etterpå møte jeg på han igjen og da sa han at han var litt sinna for det dagen før og at jeg bare brukte han. Og at hvis jeg skulle gjøre noe tull i dag eller gå i fra han måtte jeg bare si fra fordi han mente det ikke var greit. Resten av kvelden var bra og vi klina og kosa. Han spanderte drikke og når jeg gikk i fra han ringte han meg. Hver gang jeg så på ble han helt rar og sa at jeg var så utrolig fin og øyene mine gjorde at han smelta. Han var også ganske full noe som gjorde at han sa «jeg blir bare mer og mer forelska i deg jeg» og til slutt «jeg elsker deg». Senere ble jeg med han inn til han der en kompis lå, så det endte opp med at jeg sov i mellom de to og hadde på meg klær. Skjedde ingenting. Dagen etterpå på kvelden fikk jeg snap av han som det sto «endelig hjemme etter noen dager uten søvn😂» da skrev jeg haha og var ikke så på. Han spurte meg også om jeg skulle på jobb dagen etter noe jeg sa ja til og når han spurte hvor jeg jobba åpna jeg den dagen etterpå og ikke svarte. Når han kom hjem fra jobb sendte han enda en snap der det sto «skal bli godt med søvn nå». Og da svarte jeg at «ja dere fiksa sånn» og da skrev han «ja fordi du snorka». Så flaut!. Fikk helt panikk så jeg skrev «ja godt du ikke skal sove med meg igjen da😘» og da skrev han «ja takk og lov for det» og da skrev jeg «hva mente du med det😂» og da skrev han «natta da, sov godt❤️. Jeg er så flau! Virker det som om han oppriktig er interessert eller gira? Anonymkode: 3bb82...3f7 Herregud. For en suppe av et drama. Først så kliner du med en du liker. Så stikker du av med eksen din. Og så går du tilbake igjen til til han du liker. 3 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #10 Skrevet 1. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Skjønner det er kjipt med snorkingen. Syntes det var veldig flaut første gangen typen min nevnte at jeg hadde snorket. Du kunne ha spøkt og sagt at du snorker aldri (med glimt i øyet), evt. at han må ha drømt, eller at han må ha hørt sine egne snork. Men det er for sent å tenke mer på dette nå, så ikke plag deg selv mer med det Håper du tør å vise litt genuin interesse, hvis ikke kommer du til å angre på det i etterkant. Du kommer alltid til å lure på om han virkelig var interessert eller ikke (jeg gjør dette 10 år etterpå, selv om jeg er i et lykkelig forhold nå) Men jeg vil si at det at han skrev ❤️ etter "god natt" er en god start 😊 Anonymkode: a2ef6...6e4 Jeg tulla tilbake og skrev at gjør jeg vel ikke og at han var den første som hadde sagt det. Er egentlig det jeg bryr meg mest om fordi jeg lurer på hva han tenker. Altså jeg er litt overvektig og da tenker jeg så mye rart. Men skal ta meg i sammen og visse interesse😊 Anonymkode: 3bb82...3f7 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #11 Skrevet 1. august 2022 Serafin skrev (3 minutter siden): Herregud. For en suppe av et drama. Først så kliner du med en du liker. Så stikker du av med eksen din. Og så går du tilbake igjen til til han du liker. Likevel så leser du og kommenterer? Første kvelden brukte jeg vel han bare for og gjøre eksen sjalu, siden jeg ikke følte noe. Men etter og ha vært med han hele kvelden dag to begynte vi og få mer kontakt noe som har ført videre de siste dagene. Anonymkode: 3bb82...3f7
Serafin Skrevet 1. august 2022 #12 Skrevet 1. august 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Likevel så leser du og kommenterer? Første kvelden brukte jeg vel han bare for og gjøre eksen sjalu, siden jeg ikke følte noe. Men etter og ha vært med han hele kvelden dag to begynte vi og få mer kontakt noe som har ført videre de siste dagene. Anonymkode: 3bb82...3f7 Ja, og det gjør visstnok du også skjønner jeg.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #13 Skrevet 2. august 2022 Ikke overtenk så mye, ta ting som det kommer. Du høres relativt ung ut og trenger kanskje å modnes litt. Trenger sikkert enda litt tid på å finne den fine balansen med å ikke virke som uinteressert og oppslukt. Med tiden så kommer mer selvsikkerhet og man blir mer chill, og det er det som er attraktivt - at man viser at man er selvsikker uten å være diva eller for høy på pæra. Sånn til senere om noe slikt skjer at du blir flau (kjenner meg veldig igjen når jeg var rundt 18-20 ihvertfall) er å jatte/tulle med - da uttrykker man seg en litt chill holdning. Det er kanskje fort gjort å komme med slike avvisninger for å prøve å beskytte seg selv mot å bli avvist selv. For meg høres det ut som om han var interessert, men tror kanskje handlingene dine skyver han vekk. Kanskje prøve å lette på stemningen i morgen, uten å være alt for "på"? 🥰 Kanskje om en dag eller to, så kan du jo høre om han vil treffes igjen? Da finner du jo relativt raskt ut om han er interessert 😄 Anonymkode: 98b43...53f
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #14 Skrevet 2. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Skjønner det er kjipt med snorkingen. Syntes det var veldig flaut første gangen typen min nevnte at jeg hadde snorket. Du kunne ha spøkt og sagt at du snorker aldri (med glimt i øyet), evt. at han må ha drømt, eller at han må ha hørt sine egne snork. Men det er for sent å tenke mer på dette nå, så ikke plag deg selv mer med det Håper du tør å vise litt genuin interesse, hvis ikke kommer du til å angre på det i etterkant. Du kommer alltid til å lure på om han virkelig var interessert eller ikke (jeg gjør dette 10 år etterpå, selv om jeg er i et lykkelig forhold nå) Men jeg vil si at det at han skrev ❤️ etter "god natt" er en god start 😊 Anonymkode: a2ef6...6e4 Kan man ut fra emojiene finne ut om han er interessert? Jeg lurer også på om det er en som er interessert i meg, men tør ikke spør direkte. Har fått roser, hjertet og "klem fra .... " Anonymkode: a21b9...6d2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #15 Skrevet 2. august 2022 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Kan man ut fra emojiene finne ut om han er interessert? Jeg lurer også på om det er en som er interessert i meg, men tør ikke spør direkte. Har fått roser, hjertet og "klem fra .... " Anonymkode: a21b9...6d2 Ikke alltid, noen gjør det fordi det er deres "vokabulær" og normalt å sende slike emojies til alle. Anonymkode: 98b43...53f 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #16 Skrevet 2. august 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ikke overtenk så mye, ta ting som det kommer. Du høres relativt ung ut og trenger kanskje å modnes litt. Trenger sikkert enda litt tid på å finne den fine balansen med å ikke virke som uinteressert og oppslukt. Med tiden så kommer mer selvsikkerhet og man blir mer chill, og det er det som er attraktivt - at man viser at man er selvsikker uten å være diva eller for høy på pæra. Sånn til senere om noe slikt skjer at du blir flau (kjenner meg veldig igjen når jeg var rundt 18-20 ihvertfall) er å jatte/tulle med - da uttrykker man seg en litt chill holdning. Det er kanskje fort gjort å komme med slike avvisninger for å prøve å beskytte seg selv mot å bli avvist selv. For meg høres det ut som om han var interessert, men tror kanskje handlingene dine skyver han vekk. Kanskje prøve å lette på stemningen i morgen, uten å være alt for "på"? 🥰 Kanskje om en dag eller to, så kan du jo høre om han vil treffes igjen? Da finner du jo relativt raskt ut om han er interessert 😄 Anonymkode: 98b43...53f Takk for bra svar❤️ Jeg skal gjøre det! Anonymkode: 3bb82...3f7
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #17 Skrevet 2. august 2022 Virker jo ikke som om du er intressert i han. Mer som om du er ute etter bekreftelse. Fra både han og eksen. Litt desperat pga dårlig selvtillit. Anonymkode: 01310...195 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #18 Skrevet 2. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Virker jo ikke som om du er intressert i han. Mer som om du er ute etter bekreftelse. Fra både han og eksen. Litt desperat pga dårlig selvtillit. Anonymkode: 01310...195 Tenker jeg også. og så tenker jeg det er på tide å bli voksen... Men mulig TS er en tenåringsjente, slik oppførselen tyder på. TS: Han virket interessert, og er det kanskje ennå. Men eneste måten du kan finne ut av det er å møte han, evt spørre rett ut. Men finn ut om du virelig er interessert i han, eller om du kun liker det at han er interessert, for det virker som det siste. Anonymkode: 76c10...830 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #19 Skrevet 2. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tenker jeg også. og så tenker jeg det er på tide å bli voksen... Men mulig TS er en tenåringsjente, slik oppførselen tyder på. TS: Han virket interessert, og er det kanskje ennå. Men eneste måten du kan finne ut av det er å møte han, evt spørre rett ut. Men finn ut om du virelig er interessert i han, eller om du kun liker det at han er interessert, for det virker som det siste. Anonymkode: 76c10...830 Jeg er litt interessert, men jeg har bare kjent han i noen dager. Først brukte jeg han, men det var fordi jeg ikke syntes noe om han men senere de siste kveldene begynte vi og snakke mere og bedre. Så jeg skal skjerpe meg og vise at jeg er interessert😊 Anonymkode: 3bb82...3f7
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #20 Skrevet 2. august 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg vil jo ikke spørre om det, men ut i fra den han sier og skriver lurer jeg på om han gjør det. Dere gutta vet vel det litt bedre Anonymkode: 3bb82...3f7 Hvordan skal jeg vite hva som rører seg i hodet til en gutt jeg ikke har snakket med? Anonymkode: 3cca9...7e5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå