Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hey

I fjor fra mars til november holdt jeg litt på med bestekompisen til en ex av meg. Det var litt følelser inni bilde, men han valgte og avslutte det fordi det ble for mye mas og usikkerhet fra min side. Da jeg en gang tulla med at vi kunne være fuck friends sa han blankt nei.

Men hver gang vi drikker ligger vi. Har skjedd sikkert 10 ganger etter vi bestemte oss for at det ikke skulle være noe mer. Jeg ligger med andre og han ligger med andre, men vi ender alltid opp hos han. Og da kjører han meg hjem dagen etter. Dette liker ikke exen min og de snakker om det. Han sier også hver gang vi har sex at jeg er så deilig.

Hvordan hadde dere tolka dette? Hvorfor ender vi alltid opp og hva føler han om dette?

Anonymkode: b457a...c93

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lettvindt ligg uten forpliktelser vil jeg tippe. Ikke så mye som å kalle dere fuck friends vil han enda det er det dere er i handling. Mannfolk syns de fleste nakne jenter er deilige og vakre. Det stikker ikke dypt. Bare for å skape god stemning der og da. At du gidder det vil aldri bli noe mer hvis de har sagt det. Er oss damer som får følelser oftest ved å ha sex med samme person over tid. Mannfolk klarer det lett uten å få følelser. Det er den store forskjellen på menn og kvinner når det kommer til sex og dens betydning har jeg lært etter flere år i gamet.

Anonymkode: d7901...983

Gjest Raffalayla
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Lettvindt ligg uten forpliktelser vil jeg tippe. Ikke så mye som å kalle dere fuck friends vil han enda det er det dere er i handling. Mannfolk syns de fleste nakne jenter er deilige og vakre. Det stikker ikke dypt. Bare for å skape god stemning der og da. At du gidder det vil aldri bli noe mer hvis de har sagt det. Er oss damer som får følelser oftest ved å ha sex med samme person over tid. Mannfolk klarer det lett uten å få følelser. Det er den store forskjellen på menn og kvinner når det kommer til sex og dens betydning har jeg lært etter flere år i gamet.

Da har du bare lest halve læreboken..

AnonymBruker
Skrevet
Raffalayla skrev (23 minutter siden):

Da har du bare lest halve læreboken..

Da kan du forklare meg resten da??

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde tolket det som at han ligger med deg fordi du er tilgjengelig og villig. 

Anonymkode: 36c76...fed

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...