AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #1 Skrevet 1. august 2022 Hvis du har prøvd å gå ned i vekt mange ganger og endelig fikk det til OG klarte å holde vekta, når tillot du deg å tenke at du hadde lyktes? Eller er cluet å aldri tenke det? 😛 Anonymkode: b7607...221
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #2 Skrevet 1. august 2022 Cluet er å tenke at den vanskeligste jobben er vedlikehold. De fleste klarer å mobilisere viljestyrke nok til å klare å gå ned i vekt i en periode. Og noen klarer å nå et vektmål også. Men dersom holdingen er at "jeg skal være flink i X antall måneder og så kan jeg slappe av og spise som før" så er man dømt til å feile. Varig livsstilsendring er det eneste som funker. Men det er mye vanskeligere mentalt. For det innebærer at man må erkjenne at man aldri kan spise like mye som det man gjorde som overvektig. Det er her de fleste gir opp. Anonymkode: 10cf0...245 4
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #3 Skrevet 2. august 2022 Jeg tenker det nå, selv om jeg vil gå ned 4 kg til. Men jeg har gått ned som følge av å være gravid. Veida 86 kg dagen jeg skulle føde. Veier nå 62 kg 9 mnd senere. Det har ikke kommet gratis. Måtte en kostholdsendring til, i tillegg til periodisk faste. Men likevel tenker jeg at jeg kommer til å holde vekten fordi jeg har vært slank hele livet og vet at jeg kan spise slik jeg gjorde før jeg var gravid. Anonymkode: fd0d3...816
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #4 Skrevet 7. august 2022 Jeg tenker at det er først når man har gått gjennom en tøff periode/det skjer noe negativt i livet, og du fortsatt klarer å holde den nye vekten etter dette også. Hvis ingenting ekstra stressende skjer, så tenker jeg kanskje 3-4år? Anonymkode: 2328f...af0
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #5 Skrevet 14. august 2022 Jeg trodde jeg hadde klart det etter 4 år stabil på vekta. Men jeg var ikke forberedt på at jobben min flyttet og jeg måtte pendle 12-15 timer i uken.. og det spiste opp av treningstiden min. Så nå er jeg der jeg var før, etter jevn vektøkning siste 4 årene. Anonymkode: 45ae8...e1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå