mammahjarte Skrevet 1. august 2022 #1 Skrevet 1. august 2022 (endret) Eg trenger litt inspirasjon her. Eg har veldig lyst til å grilla ute, det bør helst vere under tak fordi det regner så fryktelig mykje her. Då tenkje eg på ein fast grillplass, vi grille ganske mykje allereie. Det eg ser for meg sånn eigentlig er Gapahuk med grill og benkar. Men det har eg ikkje råd til. Må spara om det skal bli ein realitet, med inflasjon, auka prisar på mat, bensin og straum så blir det nok ikkje ein realitet med det førsta. Ser ut som det koste over 100.000 når man ikkje greie montera det sjølv. Ein dag kanskje. Det eg lurar på då, kva er eit realistisk alternativ? Lavvoo med grillfunksjon? Dvs lufting i toppen slik at man ikkje blir forgifta? Dei gode kan jo stå ute heile året. Laga ein sjølvinspiret gapahuk? Ha bålet litt bortenfor og satsa på at det går greitt til tross for regn? Setta opp ein tarp og grilla rett utanfor? Burde eg forsøkt å laga noko slikt? Kva hadde du gjort? Eg er forsåvidt ok handy, er ikkje verdensmeister men kan få til mykje om eg setter tid og energi i ting eg ønskjer. Kan leggja til at plass på tomta er ikkje eit problem. Korleis ser din grillplass ut? Endret 1. august 2022 av mammahjarte
Amossa Skrevet 1. august 2022 #2 Skrevet 1. august 2022 Vi har en hyggelig grillplass ute, men siden jeg er anonym på KG så får du ikke se bilde av den. Vår grillplass har ikke tak. Den ligger nær huset og terrassedøren slik at det er kort avstand når noe skal hentes. Vi har gassgrill på en benk mot husveggen og under takutspringet. Redskaper som behøves henger på knagger på veggen. På benken er det plass til å sette krydder, fat og tallerkener. På en steinlagt plass nær grillen har vi spisebord med plass for mange.Her står også bålfatet for de som ønsker å ordne selv. Mitt beste råd er å tenke praktisk når du planlegger. Det enkle er ofte det beste.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #3 Skrevet 2. august 2022 Lagre et søk på grillhytte på finn og se om det dukker opp noen i nærheten etter hvert 😊 Anonymkode: d47d1...127
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #4 Skrevet 2. august 2022 Den står på terrassen, ikke noe mer spennende enn det. Anonymkode: a7c17...371
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå