AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #1 Skrevet 1. august 2022 Dere som går på letrozol eller har gått. Hvor lenge prøvde dere før dere begynte, og hvor lenge etter dere begynte ble dere gravid? hilsen ei som skal starte snart med dette. Anonymkode: b686f...7f2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #2 Skrevet 1. august 2022 Vi prøvde i to år før vi begynte på femar/letrozol. Prøvde det 8 sykluser uten hell. Vi venter nå på ivf-behandling. Håper du er mer heldig. Kjenner flere som ble gravid på den måten, så vi var uheldige. Krysser fingrene for deg! Anonymkode: 7a44c...5d2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #3 Skrevet 1. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi prøvde i to år før vi begynte på femar/letrozol. Prøvde det 8 sykluser uten hell. Vi venter nå på ivf-behandling. Håper du er mer heldig. Kjenner flere som ble gravid på den måten, så vi var uheldige. Krysser fingrene for deg! Anonymkode: 7a44c...5d2 Takk ❤️Lykke til du og 🌸 Anonymkode: b686f...7f2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #4 Skrevet 1. august 2022 Prøvde, eller i alle fall forhindret ikke, i 2,5 år. Men får ikke eggløsning av meg selv. Prøvde enkel dose femar, ingenting. Men dobbel dose funka og resultatet ligger ved siden av meg her og nekter å sove😅 Anonymkode: d55a0...27e
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #5 Skrevet 1. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Prøvde, eller i alle fall forhindret ikke, i 2,5 år. Men får ikke eggløsning av meg selv. Prøvde enkel dose femar, ingenting. Men dobbel dose funka og resultatet ligger ved siden av meg her og nekter å sove😅 Anonymkode: d55a0...27e 😍😍❤️❤️ Anonymkode: b686f...7f2
Sofakona Skrevet 1. august 2022 #6 Skrevet 1. august 2022 1 mann 8 runder med letzerol..måtte bruke iui for å bli gravid.. Med 2 mann 9 runder med letzerol...holdt på kjøpe katt den siste runden da jeg skulle gi opp...og la det være min siste runde...og plutselig ble det baby istedenfor 🤣
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #7 Skrevet 1. august 2022 På unge nr 2 prøvde vi i 1,5 år, men hadde omtrent aldri eggløsning av meg selv. Ble gravid på første runde med enkel dose letrozol. Første ungen kom uten hjelp, men hormonene mine var ute og kjøre etter svangerskapet… Anonymkode: 84b18...02a
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #8 Skrevet 1. august 2022 Prøvde i 1,5 år uten hell. Fikk Letrozol, gått på det 9 runder nå, fortsatt ikke gravid. Er henvist IVF. Har tilsammen prøvd i 2 år og 2 mnd Anonymkode: a4962...df0
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #9 Skrevet 1. august 2022 *Prøvde i 6 år med førstemann. Ble gravid på dobbel dose i prøveperiode 3. *Gravid første prøveperiode uten noe hjelp. Mistet. *Prøvde så i 2 år. Gravid på prøveperiode 10 med 5 doble og 5 tripple doser. Mistet. *Gravid på prøveperiode 4, trippel dose. Anonymkode: c3e73...f4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå