AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #1 Skrevet 1. august 2022 Trodde at 1 mnd sykemelding og 3 uker sommerferie skulle gi meg gnisten tilbake. Trappet opp på jobb idag klar for ny innsats, men kjente fort at det var jeg ikke. jeg kjenner på at jobben gir meg så lite, får alt for lite utfordringer (iallefall andre utfordringer enn jeg ønsker å ha), føler ingen glede for jobben lengre, den engasjerer meg ikke. Jeg kjeder meg rett og slett på jobb! er utdannet barnehagelærer, jobber som pedagogisk leder. Verste biten av jobben er personalhåndteringen. Ingen problem med barn eller foreldre, men personalansvaret tar kverken på meg. har ikke råd eller kapasitet til å studere, iallefall ikke på heltid. Har ikke mulighet til å jobbe kveld eller helg pga mannens jobb. Men trenger sårt et skifte. hva kan jeg med barnehagelærerbakgrunn jobbe med? Er det andre muligheter utenom studere videre/annet, og andre muligheter til å komme seg litt vekk fra «gulvet» og iallefall fra personalansvar? du som er barnehagelærer, hva jobber du med? Anonymkode: 5ec37...8e2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #2 Skrevet 1. august 2022 To valg , kvitte deg med personalansvar eller lære mer om personalansvar . Ingen er tjent med en leder som ikke ønsker å være det Anonymkode: 7cda4...219 1 3
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #3 Skrevet 2. august 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): To valg , kvitte deg med personalansvar eller lære mer om personalansvar . Ingen er tjent med en leder som ikke ønsker å være det Anonymkode: 7cda4...219 Det er jo det jeg ønsker å gjøre noe med. Derfor jeg spør her hvilke andre stillinger andre med min utdanning har. Slik at jeg kan få litt inspirasjon og råd til hvilken vei jeg kan kikke. Anonymkode: 5ec37...8e2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #4 Skrevet 2. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er jo det jeg ønsker å gjøre noe med. Derfor jeg spør her hvilke andre stillinger andre med min utdanning har. Slik at jeg kan få litt inspirasjon og råd til hvilken vei jeg kan kikke. Anonymkode: 5ec37...8e2 Barnehagelærer Anonymkode: 14278...881
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #5 Skrevet 2. august 2022 Har det på samme måte. Skal på jobb på mandag. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Anonymkode: c81bd...9fc
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #6 Skrevet 2. august 2022 Jeg har en kollega som er barnehagelærer, og jeg er veileder i Nav Vet også om noen som jobber i kommunale flyktningtjenester og flyktningmottak. Anonymkode: e3643...17c
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #7 Skrevet 2. august 2022 Jobbe i avlastningsbolig for barn og unge med funksjonsnedsettelser. Anonymkode: 04a4b...fca
Tomas77 Skrevet 3. august 2022 #8 Skrevet 3. august 2022 Hvis du liker barn og foreldredelen men ikke personalansvaret så jobb som barnehagelærer og ikke avdelingsleder.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #9 Skrevet 3. august 2022 Du kan vel jobbe på barneskole? Anonymkode: 2e46d...692
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå