AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #1 Skrevet 1. august 2022 Kvinner som har helt åpenbare vakre trekk, men som også er overvektige, er et litt trist syn. Det føles så bortkastet. Det er kanskje særlig på tinder man ser slikt. Med rett kameravinkel så ser hun spektakulær ut, men når man møtes så ser man jo raskt at hun har litt for mange ekstra kg. Da tenker jeg: så bortkastet! Med litt mer disiplin så hadde hun vært helt fantastisk! Anonymkode: deeb8...043 4
Populært innlegg Istinde Skrevet 1. august 2022 Populært innlegg #2 Skrevet 1. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kvinner som har helt åpenbare vakre trekk, men som også er overvektige, er et litt trist syn. Det føles så bortkastet. Det er kanskje særlig på tinder man ser slikt. Med rett kameravinkel så ser hun spektakulær ut, men når man møtes så ser man jo raskt at hun har litt for mange ekstra kg. Da tenker jeg: så bortkastet! Med litt mer disiplin så hadde hun vært helt fantastisk! Anonymkode: deeb8...043 Stakkars deg! 50 2
Tiuren Skrevet 1. august 2022 #4 Skrevet 1. august 2022 Da er hun ganske enkelt ikke den rette for deg, tenk ikke mer på det. Hun liker sikkert ikke deg heller. 30 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #5 Skrevet 1. august 2022 "Vakre"😆 Men ja, vi er mange som er såkalt ansiktspene og har fått høre "du er jo pen til å være stor" eller "så fin du hadde vært om du var tynnere". Og ja, har prøvd å bli tynnere. Mange ganger. Anonymkode: 4a7ff...5fc 11 10
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #6 Skrevet 1. august 2022 Et seriøst spørsmål, er du samme person som har opprettet alle de andre trådene om overvektige i det siste? Dukker jo opp minst en ny en hver dag.. må være slitsomt å være så opphengt i andres vekt. Anonymkode: 6906a...5d4 12 5
Gjest Adobyen Skrevet 1. august 2022 #7 Skrevet 1. august 2022 Snart på tide å finne noe annet å prate stygt om nå?
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #8 Skrevet 1. august 2022 Store damer som også er pene/søte er lett mine drømmedamer, så jeg syns ikke det er det minste trist at de fins. Anonymkode: 5e99e...f10 9 9
John McClane Skrevet 1. august 2022 #9 Skrevet 1. august 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kvinner som har helt åpenbare vakre trekk, men som også er overvektige, er et litt trist syn. Det føles så bortkastet. Det er kanskje særlig på tinder man ser slikt. Med rett kameravinkel så ser hun spektakulær ut, men når man møtes så ser man jo raskt at hun har litt for mange ekstra kg. Da tenker jeg: så bortkastet! Med litt mer disiplin så hadde hun vært helt fantastisk! Anonymkode: deeb8...043 Menn som ikke klarer å vurdere kvinner i sin helhet men legger mest vekt på hennes ytre er tragiske menn! De er ikke mye menn, de er som unge gutter som kun tolker kvinners ytre for å bli interessert i dem eller ikke. Slike menn kan se bra ut på bilder men i irl så vil heldigvis gutten komme frem og hun kan lete videre etter en mann. Hadde slike menn hatt litt selvinnsikt og søkt hjelp så hadde kanskje disse mennene vært interessante for kvinner, eller? 15 2 4
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #11 Skrevet 1. august 2022 John McClane skrev (4 minutter siden): Menn som ikke klarer å vurdere kvinner i sin helhet men legger mest vekt på hennes ytre er tragiske menn! De er ikke mye menn, de er som unge gutter som kun tolker kvinners ytre for å bli interessert i dem eller ikke. Slike menn kan se bra ut på bilder men i irl så vil heldigvis gutten komme frem og hun kan lete videre etter en mann. Hadde slike menn hatt litt selvinnsikt og søkt hjelp så hadde kanskje disse mennene vært interessante for kvinner, eller? Hvem mangler selvinnsikt her? For kvinner ser lissom ikke på utseende? (høyde, symmetri osv) Overvektig er direkte usunt og ikke særlig tiltrekkende. Sier litt om en person og er faktisk noe det kan gjøres noe med. F*** skjerpe deg og bruke hodet! Anonymkode: 11698...aac
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #12 Skrevet 1. august 2022 38 minutter siden, Tiuren said: Da er hun ganske enkelt ikke den rette for deg, tenk ikke mer på det. Hun liker sikkert ikke deg heller. Det er jo akkurat det han sier. Hun er ikke den rette for han fordi hun har kastet vekk potensialet sitt. Anonymkode: 20fb1...fdb
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #13 Skrevet 1. august 2022 27 minutter siden, John McClane said: Menn som ikke klarer å vurdere kvinner i sin helhet men legger mest vekt på hennes ytre er tragiske menn! De er ikke mye menn, de er som unge gutter som kun tolker kvinners ytre for å bli interessert i dem eller ikke. Slike menn kan se bra ut på bilder men i irl så vil heldigvis gutten komme frem og hun kan lete videre etter en mann. Hadde slike menn hatt litt selvinnsikt og søkt hjelp så hadde kanskje disse mennene vært interessante for kvinner, eller? Du mener om menn hadde brydd seg mindre om utseende så hadde kvinner som deg selv fått mer oppmerksomhet og kanskje sjangs på menn som egentlig er ute av deres liga? Kun noen som ikke har et utseende som naturligvis tiltrekke seg menn skriver noe så innmari teit. Det er ikke menn sin feil at du ikke er attraktiv nok. Anonymkode: 20fb1...fdb 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #14 Skrevet 1. august 2022 Så dere er lei av ageshaming nå og har gått over til fatshaming? Blir ikke dere drittleie av dere selv? Vi blir det. Anonymkode: 8765f...144 5 2 4
John McClane Skrevet 1. august 2022 #15 Skrevet 1. august 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvem mangler selvinnsikt her? For kvinner ser lissom ikke på utseende? (høyde, symmetri osv) Overvektig er direkte usunt og ikke særlig tiltrekkende. Sier litt om en person og er faktisk noe det kan gjøres noe med. F*** skjerpe deg og bruke hodet! Anonymkode: 11698...aac Oi oi her var det en liten gutt som ble sinna gitt🤣 Hvis du bytter ut kvinner og menn med jenter og gutter så har du mer rett, men dette skjønner du når du blir eldre.😉 Ikke alle som kan noe for at de er overvektige, her er det ulike ting som hormoner eller fysiske hindringer som kan være årsaken uten at andre kan vite om det. Det å være overvektig er usunt for begge kjønn og ikke bare hos kvinner, sorry jeg mente hos jenter i ditt tilfelle. Det er riktig at noen jenter og gutter er overvektige og som kan endre dette med kosthold og trening om de ønsker det, men det er opp til hver enkelt og ikke alle finner dette viktig. Det som er bortkastet er at andre kaster bort tiden sin ved å dømme og setter disse menneskene i bås uten at de har noe med dette å gjøre. Kvinner(jenter) vurderer selvsagt utseende på menn(gutter) og spesielt de yngre jentene legger mest vekt på dette. Men når jentene blir voksne så betyr det ytre mindre og mindre, de er da blitt kvinner som i de fleste tilfellene legger mest vekt på mannens indre kvaliteter når de velger partner. De utelukker selvsagt ikke det ytre men det er ikke like viktig lenger ettersom de blir voksne. Dette er noe du vil skjønne mer av når du blir voksen men som eksempel kan være når to voksne mennesker finner hverandre og skal leve sammen så finner de fort ut at et utseende ikke fører til et godt tema når de vil prate sammen eller ønske å gjøre de samme tingene sammen. Det er forskjell på når to voksne bor sammen og ikke bare ser hverandre i barnehagen eller på skolen slik unge gutter og jenter gjør. 10 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #16 Skrevet 1. august 2022 6 minutter siden, AnonymBruker said: Det er jo akkurat det han sier. Hun er ikke den rette for han fordi hun har kastet vekk potensialet sitt. Anonymkode: 20fb1...fdb Potensialet til å tiltrekke seg en umoden fyr som bare går etter de med slanke nok kropper og som ikke er opptatt av andre egenskaper ved en person? Kanskje alle fortjener bedre enn å bare bli bedømt etter kroppen de har? Skjønner dette er en diskusjon som de mest overfladiske mennene vil eie. Som om de er alene i verden og er misfornøyde med at ikke alle lever opp til deres krav. Vi får vel bare håpe at de utseendefikserte finner hverandre, og så får de finne ut av hva slags herlige forhold som kan bygges på å bare være pene nok for hverandre. Åh, så synd det er på dere. Anonymkode: 5e99e...f10 6 2
Entern Skrevet 1. august 2022 #17 Skrevet 1. august 2022 John McClane skrev (44 minutter siden): Menn som ikke klarer å vurdere kvinner i sin helhet men legger mest vekt på hennes ytre er tragiske menn! De er ikke mye menn, de er som unge gutter som kun tolker kvinners ytre for å bli interessert i dem eller ikke. Slike menn kan se bra ut på bilder men i irl så vil heldigvis gutten komme frem og hun kan lete videre etter en mann. Hadde slike menn hatt litt selvinnsikt og søkt hjelp så hadde kanskje disse mennene vært interessante for kvinner, eller? Godt sagt 👍👍👍 2
John McClane Skrevet 1. august 2022 #18 Skrevet 1. august 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Du mener om menn hadde brydd seg mindre om utseende så hadde kvinner som deg selv fått mer oppmerksomhet og kanskje sjangs på menn som egentlig er ute av deres liga? Kun noen som ikke har et utseende som naturligvis tiltrekke seg menn skriver noe så innmari teit. Det er ikke menn sin feil at du ikke er attraktiv nok. Anonymkode: 20fb1...fdb Hm, har du sett at jeg er et registrert medlem? Ja jeg er det, og jeg har faktisk brukt et kallenavn som beskriver kjønn slik at alle kan få det med seg! Fantastisk ikke sant? Og du, jeg er ikke så veldig enig i det du skrev her, det får meg heller til å skamme meg over å være samme rase som deg. Men jeg tror det er eneste likheten vi har heldigvis........ 6
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #19 Skrevet 1. august 2022 Skjønner hva du mener. Sånn er det jo også med damer som er for tynne. Anonymkode: 8fbcb...177
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #20 Skrevet 1. august 2022 John McClane skrev (10 minutter siden): Oi oi her var det en liten gutt som ble sinna gitt🤣 Hvis du bytter ut kvinner og menn med jenter og gutter så har du mer rett, men dette skjønner du når du blir eldre.😉 Ikke alle som kan noe for at de er overvektige, her er det ulike ting som hormoner eller fysiske hindringer som kan være årsaken uten at andre kan vite om det. Det å være overvektig er usunt for begge kjønn og ikke bare hos kvinner, sorry jeg mente hos jenter i ditt tilfelle. Det er riktig at noen jenter og gutter er overvektige og som kan endre dette med kosthold og trening om de ønsker det, men det er opp til hver enkelt og ikke alle finner dette viktig. Det som er bortkastet er at andre kaster bort tiden sin ved å dømme og setter disse menneskene i bås uten at de har noe med dette å gjøre. Kvinner(jenter) vurderer selvsagt utseende på menn(gutter) og spesielt de yngre jentene legger mest vekt på dette. Men når jentene blir voksne så betyr det ytre mindre og mindre, de er da blitt kvinner som i de fleste tilfellene legger mest vekt på mannens indre kvaliteter når de velger partner. De utelukker selvsagt ikke det ytre men det er ikke like viktig lenger ettersom de blir voksne. Dette er noe du vil skjønne mer av når du blir voksen men som eksempel kan være når to voksne mennesker finner hverandre og skal leve sammen så finner de fort ut at et utseende ikke fører til et godt tema når de vil prate sammen eller ønske å gjøre de samme tingene sammen. Det er forskjell på når to voksne bor sammen og ikke bare ser hverandre i barnehagen eller på skolen slik unge gutter og jenter gjør. Pisspreik, jeg er mer en gammel nok til å vite hva kvinner ser etter når det kommer til utseende uansett alder. Kan godt minne deg: -høyde(viktig) -symmetri(viktig) -hender -skulder /hofte ratio(viktig) -armer -hår på hode -kjeveparti Har jeg glemt noe? Og vi menn foretrekker slanke kvinner.Sånn er naturen enten du liker det eller ikke😉 Anonymkode: 11698...aac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå