AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #1 Skrevet 1. august 2022 Jeg har i snart et år hatt noe, kall det gjerne situationship, med en fyr. Vi møttes på tinder og vi begynte å ligge sammen i utgangspunktet som fuck friends. Jeg fikk veldig fort følelser for han, men han er usikker på hva han vil. Fordi jeg er så forelsket og har gir meg mixed signals hele tiden er det så sykt vanskelig å avslutte dette. Han snakker ofte om "når vi bor sammen" eller "når vi er gift", spør om jeg hadde tatt etternavnet hans ect. Han har sagt at han elsker meg. Men så sier han også at han ikke er klar for et forhold. Jeg skjønner at jeg er en idiot. Men hva f. Hvorfor sier han slike ting når han vet jeg er forelsket og ønsker et forhold med han, hvis han ikke er interessert i det samme? Han sier han ikke vet om og eventuelt når han er klar. At han ble såret i sitt forrige forhold.. Anonymkode: 887f9...4bb
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #2 Skrevet 1. august 2022 Fordi han vil beholde status quo? Hvis han er ærlig om at det ikke blir dere så stikker du jo. Anonymkode: 1decb...1e5 13 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #3 Skrevet 1. august 2022 Og ja, du fortjener bedre. Anonymkode: 1decb...1e5 6
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #4 Skrevet 1. august 2022 Han syns det er kjekt å ha noen å ha sex med, uten at han er forpliktet til noe. Smører deg med gode og oppmuntrende ord så du ikke skal gå. Etter et år syns jeg jammen det er greit å stille et ultimatum. Enten så kaller dere dere for et par, eller så er du ikke så viktig for han å han holder deg bare på gress. Anonymkode: 3c041...36c 12 3
Ava+, Skrevet 1. august 2022 #5 Skrevet 1. august 2022 Han sier sånt bare for å holde på deg og for å ha ei å ha sex med. Når han finner noen han virkelig vil ha så dumper han deg i løpet av ett sekund. Garantert. Trist, men (mest sannsynlig) sant. 8 1 3
Gjest Sanninga Skrevet 1. august 2022 #6 Skrevet 1. august 2022 Lurer på om det er min "eks" du har tatt over. Fra spøk til alvor. Jeg kan garantere deg 100%, at så fort du begynner å sette grenser for deg selv og si at du ikke ønsker å ha det sånn som dette, så vil du tiltrekke deg andre type menn. Han holder deg på gress. Selvfølgelig vet han hva han vil etter et år, du er dessverre bare blendet akkurat nå. Riv av plasteret. Så gjør det vondt med en gang. Men så kommer du til å føle deg ti ganger bedre. Jeg kan love deg det her og nå. En mann holder ikke på sånn etter et år, dersom han er sikker på at det er deg han vil ha.
Magnifique Skrevet 1. august 2022 #7 Skrevet 1. august 2022 Drit i hva han sier Et tips er å ta nærmest alt en mann sier med en tønne salt de første månedene i en datingfase. Han kan til og med, som du nevner, si at han «elsker deg» Det er etter min erfaring bare tull, så lenge han ikke viser med handling at han vil ha deg. En forelsket mann vet at du lett kan bli kapret av andre menn. Han har derfor dårlig tid og gjør det han kan for å vinne deg. Du fortjener så mye bedre enn en som denne fyren ❤️ Det eneste du kan gjøre her er å avslutte relasjonen, dessverre. Og vær forberedt på at han kommer tilbake.. they always do. Men da er du forhåpentligvis over han! Og husk at du ikke er dum. Tror de fleste kvinner har opplevd det du nå opplever, inkludert meg selv. Klem ❤️ 7
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #8 Skrevet 2. august 2022 Magnifique skrev (6 timer siden): Drit i hva han sier Et tips er å ta nærmest alt en mann sier med en tønne salt de første månedene i en datingfase. Han kan til og med, som du nevner, si at han «elsker deg» Det er etter min erfaring bare tull, så lenge han ikke viser med handling at han vil ha deg. En forelsket mann vet at du lett kan bli kapret av andre menn. Han har derfor dårlig tid og gjør det han kan for å vinne deg. Du fortjener så mye bedre enn en som denne fyren ❤️ Det eneste du kan gjøre her er å avslutte relasjonen, dessverre. Og vær forberedt på at han kommer tilbake.. they always do. Men da er du forhåpentligvis over han! Og husk at du ikke er dum. Tror de fleste kvinner har opplevd det du nå opplever, inkludert meg selv. Klem ❤️ Helt enig ikke hør eller tro på hva en mann sier hvis ikke handling stemmer med det han har sagt. Anonymkode: 160e1...933 4
Hege q Skrevet 2. august 2022 #9 Skrevet 2. august 2022 Gutter er aldri kompliserte, om de liker deg så vil de vise det og du vil ikke få mixed signals, og ihvertfall ikke i ett år. Han er ikke interessert, du er bare en place holder til han finner bedre. Gjør deg en stor tjeneste å bli kvitt med han. 5
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #10 Skrevet 2. august 2022 mega rødt flagg. Lykke til🍀 Anonymkode: 160e1...933 4
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #11 Skrevet 2. august 2022 Han holder på sånn fordi han kan. Ved å gi deg miksede signaler, så blir du der du er, og han har noen å ligge med når han vil. Hadde han sagt sannheten rett ut uten å gi deg små drypp, så vet jo han også at da hadde du stukket. Med andre ord så er han ikke spesielt grei med deg. Det er ganske slemt å aktivt prøve å lure noen på den måten.. En som er stormende forelsket og redd for å miste den de holder på med, pleier å sørge for å låse dealen relativt kjapt, altså gå inn i et forhold... Dersom du fremdeles ønsker et forhold med han, så ville jeg stilt han er ultimatum. Ting kommer i alle fall ikke til å endre seg ved at du sitter på gjerdet slik du gjør nå. Ikke etter ett år. Jeg hadde sagt rett ut at enten så må dere ta forholdet et steg videre, eller avslutte nå. Han kan ikke fortsette å få i pose og sekk. Men vær forberedt på at sjansen for at han da ikke vil inn i et forhold, er relativt stor. Og dersom det skjer, så MÅ du bare fokusere på at du har ikke tapt noenting. Da kunne det aldri blitt et godt forhold, og du hadde da ikke fått en som oppriktig ønsker å være med deg for den du er. Og ved at dere avslutter det dere holder på med nå, så har du i det minste sjansen til å møte noen som oppriktig ønsker å være med deg. En som er oppriktig interessert i deg, og oppriktig glad i deg. Jeg holdt på sånn som du gjør nå i nesten 6 måneder før jeg stilte et ultimatum. Han vinglet fremdeles på at han ikke var sikker på om han ville i et forhold, så jeg gjorde prosessen kort, å sa til han at da tar jeg valget for deg, vi avslutter nå. Det var selvfølgelig noe dritt der og da, men det var eneste måten jeg kom meg ut av det på. I ca et halvt år i etterkant fikk jeg noe meldinger nå og da, hvor han fortsatte med å gi miksede signaler. Så traff jeg min nåværende samboer. Og noen måneder inn i dette forholdet, DA var han andre plutselig uberklar for forhold, og han angret visstnok veldig på at han lot meg gå. Det var sutring og forsøk på å få meg til å endre mening i nesten et år før han skjønte at det ikke kommer til å funke. Men da hadde jeg allerede sett han for den han var, og jeg var kjempeforelsket i min samboer som behandler meg så bra som jeg aldri har opplevd før. Jeg er nå i etterkant så utrolig glad for at han første var usikker på om han ville i et forhold. Sett fra utsiden nå så tror jeg aldri i verden det hadde blitt et godt forhold.. Ønsker deg lykke til ts. ❤️ Anonymkode: 2e483...e94 3 2 3
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #12 Skrevet 2. august 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har i snart et år hatt noe, kall det gjerne situationship, med en fyr. Vi møttes på tinder og vi begynte å ligge sammen i utgangspunktet som fuck friends. Jeg fikk veldig fort følelser for han, men han er usikker på hva han vil. Fordi jeg er så forelsket og har gir meg mixed signals hele tiden er det så sykt vanskelig å avslutte dette. Han snakker ofte om "når vi bor sammen" eller "når vi er gift", spør om jeg hadde tatt etternavnet hans ect. Han har sagt at han elsker meg. Men så sier han også at han ikke er klar for et forhold. Jeg skjønner at jeg er en idiot. Men hva f. Hvorfor sier han slike ting når han vet jeg er forelsket og ønsker et forhold med han, hvis han ikke er interessert i det samme? Han sier han ikke vet om og eventuelt når han er klar. At han ble såret i sitt forrige forhold.. Anonymkode: 887f9...4bb Er det noen som vet dere har umoralsk forhold? Anonymkode: 0cf37...62d
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #13 Skrevet 2. august 2022 Det er ingen som er usikre på om de vil bli sammen etter et helt år. Han vil ikke bli sammen med deg, han vil bare ligge sammen. Hvis du vil gi det en sjans hadde jeg gitt et ultimatum Anonymkode: 08222...add 6 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #14 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (På 1.8.2022 den 22.13): Jeg har i snart et år hatt noe, kall det gjerne situationship, med en fyr. Vi møttes på tinder og vi begynte å ligge sammen i utgangspunktet som fuck friends. Jeg fikk veldig fort følelser for han, men han er usikker på hva han vil. Fordi jeg er så forelsket og har gir meg mixed signals hele tiden er det så sykt vanskelig å avslutte dette. Han snakker ofte om "når vi bor sammen" eller "når vi er gift", spør om jeg hadde tatt etternavnet hans ect. Han har sagt at han elsker meg. Men så sier han også at han ikke er klar for et forhold. Jeg skjønner at jeg er en idiot. Men hva f. Hvorfor sier han slike ting når han vet jeg er forelsket og ønsker et forhold med han, hvis han ikke er interessert i det samme? Han sier han ikke vet om og eventuelt når han er klar. At han ble såret i sitt forrige forhold.. Anonymkode: 887f9...4bb Han bruker deg, ikke gi noen sex før du er gift- dessuten, ikke få andres kvinners kjønnssykdommer.... Anonymkode: 3cddd...e24 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #15 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (På 1.8.2022 den 22.13): Jeg har i snart et år hatt noe, kall det gjerne situationship, med en fyr. Vi møttes på tinder og vi begynte å ligge sammen i utgangspunktet som fuck friends. Jeg fikk veldig fort følelser for han, men han er usikker på hva han vil. Fordi jeg er så forelsket og har gir meg mixed signals hele tiden er det så sykt vanskelig å avslutte dette. Han snakker ofte om "når vi bor sammen" eller "når vi er gift", spør om jeg hadde tatt etternavnet hans ect. Han har sagt at han elsker meg. Men så sier han også at han ikke er klar for et forhold. Jeg skjønner at jeg er en idiot. Men hva f. Hvorfor sier han slike ting når han vet jeg er forelsket og ønsker et forhold med han, hvis han ikke er interessert i det samme? Han sier han ikke vet om og eventuelt når han er klar. At han ble såret i sitt forrige forhold.. Anonymkode: 887f9...4bb "holdt på i snart et år", men vet ikke om han vil ha et forhold. Hva tenker du selv, ts? Anonymkode: a94d0...04b 3 1
SiljeEzz Skrevet 12. august 2022 #16 Skrevet 12. august 2022 Det hørtes likt ut. Jeg avsluttet med en mann for 3 dager siden. Forklarte hvorfor og jeg brøt all kontakt. Vi holdt det gående i nærmere 9mnd, det var han som var veldig PÅ fra start. Han var ute etter en å dele livet med. Jeg har møtt familien, venner, m.m, vært som kjærester. Etter 4mnd ville jeg vite veien videre, og fra da har han virket tilbaketrukket, av og på. Vi lot det gå ytterligere 4-5mnd uten avklaring, men han var enda ikke klar for forhold, så jeg valgte å avslutte.. Han ønsket å ha daglig kontakt og være venner, men det ville blitt for vanskelig for meg. Kan legge til at jeg har forsøkt å avslutte et par ganger før men at han da har henta meg inn igjen. Den ene gangen sendte han melding og sa han angret og savnet meg, kom til meg for å ta en prat men endte med sex og ingen prat.. kjipt. Kontakter han meg nå skal jeg kanskje vurdere det, om han vil gå all in, men tror jeg bare overser og går videre... han har jo hatt noen sjanser! 😊❤️ 4
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #17 Skrevet 12. august 2022 Til Ts og til hun over her: Les dere opp på Future Bombing. Det er fryktelig vanlig og ekstremt effektivt. Vi kvinner faller som fluer for det der.. Veldig toxic, men ikke alltid bevisst fra deres side, kanskje noen av dem mener det de sier når de mener det, men det har ingen verdi med mindre de er villige til å ta grep som er i takt med det de sier. Anonymkode: 27c1f...b65 4 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #18 Skrevet 12. august 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Til Ts og til hun over her: Les dere opp på Future Bombing. Det er fryktelig vanlig og ekstremt effektivt. Vi kvinner faller som fluer for det der.. Veldig toxic, men ikke alltid bevisst fra deres side, kanskje noen av dem mener det de sier når de mener det, men det har ingen verdi med mindre de er villige til å ta grep som er i takt med det de sier. Anonymkode: 27c1f...b65 heter "future faking", mener jeg. Og "love bombing" Anonymkode: 0006e...1d2 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #19 Skrevet 13. august 2022 Han vil ikke forandre på det han har. Du gir han det han trenger, uten forpliktelser. Så, nei han er ikke så interessert i deg. Hva med å starte å se etter noen andre? Anonymkode: f844e...86f 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #20 Skrevet 13. august 2022 Hvordan går det TS? Har du klart å sette foten ned av respekt for deg selv? Ikke kast bort din beste år på en idiot som bruker deg som uforpliktende tømmestasjon 😟 Anonymkode: a6f01...1b1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå