Gå til innhold

Hvor bør man kjøpe ståbord til hjemmekontoret?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har tatt en titt på Aj produkter sine ståbord nå og det var mange fine der, men jeg ønsker et ståbord som er maks 170 cm i lengden og over 80 cm i bredden på sitt bredeste. Dessuten foretrekker jeg et ståbod som ikke er buet. Jeg kunne ikke finne et ståbord i den størrelsen på Ajprodukter sine hjemmesider. Hvilket ståbord anbefaller dere til meg? Jeg synes nok at et elektronisk ståbord er best.

https://www.ajprodukter.no/kontor-og-konferanse/bord/skrivebord-hev-og-senkbare/hjorneskrivebord/hjorneskrivebord-94307-94257

Anonymkode: 251b3...9d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ståordet i linken ovenfor er nok det ståbordet som jeg går for hvis jeg ikke finner noen andre som passer bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Jeg har tatt en titt på Norengros sine hjemmesider nå og jeg kunne ikke se så mange ståbord der som kan kan kjøpe som en forbruker. Kan dere komme med en link som viser flere ståbord fra de? Ha en god søndag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...
AnonymBruker

Jeg ser etter et ståbord som har en lengde på 200 cm og bredde på minst 80 cm. Jeg ønsker at sidebordet er mellom 140 til 160 cm langt. Det er viktig at ståbordet er elektrisk hev og senk. Hvilket ståbord anbefaller dere? På forhånd takk for svar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 4/17/2023 at 6:27 AM, AnonymBruker said:

Jeg ser etter et ståbord som har en lengde på 200 cm og bredde på minst 80 cm. Jeg ønsker at sidebordet er mellom 140 til 160 cm langt. Det er viktig at ståbordet er elektrisk hev og senk. Hvilket ståbord anbefaller dere? På forhånd takk for svar. 

Har dere noen forslag? 🙂 Jeg beklager litt masing her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Komplett sine igloo serie har grei pris/kvalitet.

Anonymkode: 0f595...149

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...