AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #1 Del Skrevet 1. august 2022 Hvor bør man kjøpe ståbord til hjemmekontoret? Anonymkode: 251b3...9d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #2 Del Skrevet 1. august 2022 Jeg kjøpte på IKEA, god pris og god kvalitet. Anonymkode: 5341f...4b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #3 Del Skrevet 2. august 2022 Anbefaler også IKEA. Har et av de billigste som har elektrisk heving/senking, og er veldig fornøyd med det. Anonymkode: c6eb8...b0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #4 Del Skrevet 3. august 2022 Takk for innspillene folkens. 🙂 Anonymkode: 251b3...9d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #5 Del Skrevet 7. august 2022 On 8/2/2022 at 10:33 AM, AnonymBruker said: Anbefaler også IKEA. Har et av de billigste som har elektrisk heving/senking, og er veldig fornøyd med det. Anonymkode: c6eb8...b0e Hvilket ståbord er det? Anonymkode: 251b3...9d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #6 Del Skrevet 7. august 2022 Vi kjøpte på IKEA. https://www.ikea.com/no/no/p/rodulf-arbeidsbord-sitte-sta-gra-hvit-s99326170/ Anonymkode: d2c01...2a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #7 Del Skrevet 7. august 2022 Har et strøkent, buet bord med hev- og senk på hjemmekontoret. Betalt av jobben. Tross alt, det er en av mine arbeidsplasser. Anonymkode: 1eaa2...7be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #8 Del Skrevet 7. august 2022 Just now, AnonymBruker said: Har et strøkent, buet bord med hev- og senk på hjemmekontoret. Betalt av jobben. Tross alt, det er en av mine arbeidsplasser. Anonymkode: 1eaa2...7be Glemte å legge til, fra NorEngros. Ufattelig god kvalitet, stabilt som fy, og man kan velge størrelse på bordplaten selv. Anonymkode: 1eaa2...7be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #9 Del Skrevet 7. august 2022 Jeg kjøpte hev/senk pult her under korona. Kjempebra kvalitet. Nå har de også 20% rabatt. https://www.kjellmann.no/kontor-og-konferanse/kontormobler/skrivebord-elektrisk-hev-og-senk?gclid=Cj0KCQjwxb2XBhDBARIsAOjDZ368b9cxtiUJUV_doaheR_6aDY_L8o4sKIcozNb3cgzCFz1laSK_DSUaAmqOEALw_wcB Anonymkode: 10169...da7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #10 Del Skrevet 7. august 2022 Just now, AnonymBruker said: Jeg kjøpte hev/senk pult her under korona. Kjempebra kvalitet. Nå har de også 20% rabatt. https://www.kjellmann.no/kontor-og-konferanse/kontormobler/skrivebord-elektrisk-hev-og-senk?gclid=Cj0KCQjwxb2XBhDBARIsAOjDZ368b9cxtiUJUV_doaheR_6aDY_L8o4sKIcozNb3cgzCFz1laSK_DSUaAmqOEALw_wcB Anonymkode: 10169...da7 *43% rabatt på noen også. Anonymkode: 10169...da7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
198 Skrevet 7. august 2022 #11 Del Skrevet 7. august 2022 (endret) Jeg har dette, det har minne så det kan kjøre til valgfrie høyder som du selv bestemmer. https://www.komplett.no/product/1157769/datautstyr/kontorutstyr-rekvisita/kontormoebler/skrivebord/ergonomisk-hevsenk-skrivebord-e-zee-med-motor-trefarget Endret 7. august 2022 av 198 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #12 Del Skrevet 3. september 2022 Takk for innspillene folkens. Har dere noen flere tips til gode ståbord til en bra pris? 🙂 Anonymkode: 251b3...9d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #13 Del Skrevet 3. september 2022 Hvis du bor i/i nærheten av Oslo kan jeg anbefale Secundo. De selger brukte kontormøbler. Anonymkode: f1428...ebd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #14 Del Skrevet 3. september 2022 Jeg kjøpte av et bittelite firma, Pomelo. Hentet bordet fra lageret i Oslo - veldig hyggelige folk, fine møbler av god kvalitet og bra pris! Anbefales 🙂 https://pomelo.no/products/pomelo-elektrisk-hev-og-senk-pult?variant=39494954090667 Anonymkode: 69501...79b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #15 Del Skrevet 25. desember 2022 Jeg ser etter et bra ståbord som har en større dybde enn 80 centimeter. Hvilke ståbord anbefaller dere som har en dybde på mer enn 80 centimeter? 🙂 Anonymkode: 251b3...9d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #16 Del Skrevet 28. desember 2022 On 12/25/2022 at 5:29 PM, AnonymBruker said: Jeg ser etter et bra ståbord som har en større dybde enn 80 centimeter. Hvilke ståbord anbefaller dere som har en dybde på mer enn 80 centimeter? 🙂 Anonymkode: 251b3...9d7 Hvilke forslag har dere? 🙂 Ha en god romjul. Anonymkode: 251b3...9d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #17 Del Skrevet 28. desember 2022 Jeg er såpass heldig at arb.giver har videreført "hjemmekontor" i ordets rette forstand, selv etter lovendringen tidligere i år. Veldig forenklet sier loven at du har de samme HMS-krav (mm.) på hjemmekontor som ellers. For meg ble det hjørneskrivebord FLEXUS i grå, det passer best, men linker til butikken vi benytter for å kjøpe kontorutstyr, hvor det er listet en rekke hev- og senkbare skrivebord. Jeg har enda ikke sett/prøvd et av de billigere bordene, som f.eks. komplett selger, men bordene jeg har fra dette firmaet, både på jobb og hjemme, er av særdeles god kvalitet. Det er i grunn absolutt ingenting å klage på. https://www.ajprodukter.no/kontor-og-konferanse/bord/skrivebord-hev-og-senkbare Anbefaler dog å kjøpe en matte til å stå på, særlig om du har hardt gulv. Selv bruker jeg en slik som dette, en mousetrapper-matte. Den gir god demping og gjør det vesentlig mer behagelig å stå en del timer. https://mousetrapper.no/produkt/mousetrapper-active/ Anonymkode: 1eaa2...7be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 28. desember 2022 #18 Del Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 1.8.2022 den 21.30): Hvor bør man kjøpe ståbord til hjemmekontoret? Anonymkode: 251b3...9d7 AJ sine er bedre enn IKEA sine, men du bør ha med bue inn det er mer behagelig i lengden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #19 Del Skrevet 28. desember 2022 6 hours ago, AnonymBruker said: Hvilke forslag har dere? 🙂 Ha en god romjul. Anonymkode: 251b3...9d7 Har du plassen til det, så har man for eks. dette bordet: https://www.ajprodukter.no/kontor-og-konferanse/bord/skrivebord-hev-og-senkbare/hjorneskrivebord/hjorneskrivebord-94307-94277 Se for øvrig lenken for å finne diverse modeller. Prisen er klart ikke den laveste, men kvaliteten og utvalget er deretter. Lenket til deres utvalg av hev- og senkbord forrige post, men dette er en mellomting mellom et svært hjørnebord, og et bord med liten dybde. Jeg har som nevnt ikke testet komplett og andre billigere leverandøreres bord, men basert på det lille jeg har lest, så anbefaler jeg å legge litt ekstra i innkjøpet (og særlig når jobben betaler!), og heller gå for kvalitetsprodukter som det jeg lenket over her. Anonymkode: 1eaa2...7be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #20 Del Skrevet 28. desember 2022 2 minutter siden, Fru Uperfekt said: AJ sine er bedre enn IKEA sine, men du bør ha med bue inn det er mer behagelig i lengden Veldig enig i det med buet (hjørne)-bord, men det er jo litt smak og behag, koster noe mer, og er avhengig av å ha plassen til det. Men, igjen, kan du gå for det, anbefaler jeg sterkt å kjøpe et hjørnebord hvor man sitter foran en bue i bordet. Vet ikke helt hvorfor, jeg har lang erfaring med begge deler, men fortrekker uten tvil bordene som er buet. Anonymkode: 1eaa2...7be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå