AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #1 Skrevet 1. august 2022 Hodepine og hosteanfall er virkelig ingen god kombo. Lørdag for to uker siden fikk jeg mensen, dagen etter fikk jeg småfeber og jeg har ikke hatt muligheten til å komme meg skikkelig. Feber opp og ned, og så forkjølelse med masse gulgrønt grått slim som skal opp i en uke nå.. Nå, sliter jeg. Jeg våknet om natta og er helt knusktørr i halsen og i munnen og jeg sliter med utallige hosteanfall i løpet av dagen. Nå har jeg eggløsning og hormonell hodepine, går snart over til migrene om jeg ikke får sjokolade snart og det gjør så sykt vondt når jeg hoster.... Jeg orker ikke mer av dette og jeg er så sliten og jeg har ikke tid til å være syk fordi jeg har barn og husarbeid og mann... 😭 Har noen en mirakelkur??? Anonymkode: 4348d...e83 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #3 Skrevet 1. august 2022 Stakkars deg. Du får trøste deg med tanken om at noen av oss har ting som ikke går over. Liker forresten at mannen plasseres i samme kategori som barn og husarbeid, trodde stort sett voksne menn ordnet seg selv og tok ekstra ansvar for barn og hjem når kvinnen hans var syk. Anonymkode: 6a2ea...2c2 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #4 Skrevet 1. august 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Stakkars deg. Du får trøste deg med tanken om at noen av oss har ting som ikke går over. Liker forresten at mannen plasseres i samme kategori som barn og husarbeid, trodde stort sett voksne menn ordnet seg selv og tok ekstra ansvar for barn og hjem når kvinnen hans var syk. Anonymkode: 6a2ea...2c2 Du, sorry, det er sant. Noen har det verre. Men det hjelper meg ikke, annet enn at jeg er takknemlig.. Jeg er veldig ofte syk blitt. Det sliter meg ut fordi hverdagen blir mindre effektiv. Jeg duger ikke like bra og det ødelegger for alle. Når det gjelder mannen, altså han må vartes opp. Men han gjør mye for oss, når han har fri tar han sin del og det ekstra. Det er bare den samvittigheten fordi han blir så gretten og sur når jeg ikke fungerer og da unngår jeg å si noe istedet.. Hater å ligge i sengen med feber og han skal være sur på meg i tillegg. Anonymkode: 4348d...e83
PurpleTuliip Skrevet 1. august 2022 #5 Skrevet 1. august 2022 Vart så lenge så er en tur til legen gjerne greit?
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #6 Skrevet 1. august 2022 Heldigvis så har du en mann som kan ta seg av hus, barn og handling. Se positivt på det. Du kunne vært alene og hatt migrene sånn ca 20-25 dager i måneden.. God bedring. Høres ut som du kanskje burde ta en tur til legen. Anonymkode: cfef3...99a
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #7 Skrevet 1. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hodepine og hosteanfall er virkelig ingen god kombo. Lørdag for to uker siden fikk jeg mensen, dagen etter fikk jeg småfeber og jeg har ikke hatt muligheten til å komme meg skikkelig. Feber opp og ned, og så forkjølelse med masse gulgrønt grått slim som skal opp i en uke nå.. Nå, sliter jeg. Jeg våknet om natta og er helt knusktørr i halsen og i munnen og jeg sliter med utallige hosteanfall i løpet av dagen. Nå har jeg eggløsning og hormonell hodepine, går snart over til migrene om jeg ikke får sjokolade snart og det gjør så sykt vondt når jeg hoster.... Jeg orker ikke mer av dette og jeg er så sliten og jeg har ikke tid til å være syk fordi jeg har barn og husarbeid og mann... 😭 Har noen en mirakelkur??? Anonymkode: 4348d...e83 Du har mann .. da har du tid til å være syk. Han ordner selvsagt hus og barn. Gjør han ikke det så har du ingen mann, men en gutt. Det finnes paracet og simløsende hostemedisin på apoteket. Damp hodet ditt over en bolle kokende vann med ekalyptusolje og peppermynte. Ha håndkle over så det blir tett. Sov nok. Ta varmt bad. Spis sjokolade. Anonymkode: 59da8...1cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå