AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #1 Skrevet 1. august 2022 Jeg går på cerazette p pille, har nå gått i 3mnd og tenkte ta den vanlige pausen så man slipper mellom blødninger. Jeg tok siste pilla mi tirsdag forrige uke, så vil si jeg har vært pille fri fra onsdag. Jeg hadde planlagt å starte på pilla igjen etter 5 dager, altså i dag. Men jeg har fortsatt ikke fått noe blødning. Hvor lang tid pleier det ta å få blødning når dere er på pille fri uke? Og hvor mange dager med blødninger før dere tar pille igjen? 😅 Anonymkode: f903d...4f5
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #2 Skrevet 1. august 2022 Det kan ta uker igjen før du får blødning. Tok 3 mnd her. Ikke noe uvanlig med det. Bare husk kondom om du har samleie. Den kommer etterhvert! Anonymkode: c34e0...124
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #3 Skrevet 1. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det kan ta uker igjen før du får blødning. Tok 3 mnd her. Ikke noe uvanlig med det. Bare husk kondom om du har samleie. Den kommer etterhvert! Anonymkode: c34e0...124 Pleier det ta så lang tid? Trodde de fleste gikk en uke av pilla for å få blødning for å deretter starte igjen Anonymkode: f903d...4f5
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #4 Skrevet 1. august 2022 Tok 6 måneder her første gang jeg hoppet av (da skulle vi prøve på barn, men så mistet han jobben). Tok 4 måneder andre gangen. Tenkte du å hoppe av en gang i måneden? Jeg hadde ingen mellomblødninger eller mensen de 5 årene jeg gikk på cerazette. Bare konstant blødning de første par månedene og så ingenting. Anonymkode: 1a14e...b13
Minya Skrevet 2. august 2022 #5 Skrevet 2. august 2022 (endret) Cerazette er en minipille, veldig mange som går på den får ingen bortfallsblødning selv om de tar pillefri uke. Endret 2. august 2022 av Minya
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå