Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har tatt bachelor på feks Kristiania eller andre private skoler? Hva er erfaringene deres? Jeg vurderer HR og personalledelse på nett, og studiet koster 300,000. 

Anonymkode: 9c4a6...8e2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

BI er jo veldig populært. Vil tro det hadde kommet ut for lengst dersom det ikke hadde lønt seg. 

HR er muligens noe mer risikabelt enn IT. Men ikke umulig. 

Anonymkode: 256cd...c33

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke ØkAdm ved en offentlig institusjon? UiT og Høyskolen i Innlandet har nettbaserte tilbud også.

Anonymkode: 76b69...be2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk på BI, følte ikke vi fikk igjen for prisen vi betalte. Det ble klagd på forelesere som hadde høy strykprosent i sine fag år etter år, men studentene hadde ingenting de skulle sagt selv om BI på den tiden reklamerte med det… Hvis du kommer inn på offentlig høyskole/universitet ville jeg heller valgt det. Mine venner som har gjort det har vært vel så fornøyde som dem som gikk privat, fått gode jobber og lite studielån.

Anonymkode: 551f3...483

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er det noen som har tatt bachelor på feks Kristiania eller andre private skoler? Hva er erfaringene deres? Jeg vurderer HR og personalledelse på nett, og studiet koster 300,000. 

Anonymkode: 9c4a6...8e2

Ikke gå studier kalt HR, personalledelse etc på privatskole. Ville forresten ikke gjort det om det så var gratis. De bruker sånne titler for å lokke til seg studenter. Du må fremdeles konkurrere mot de som har gått økonomi, statsvitenskap og organisasjon og ledelse. Forskjellen er at de har lært flere ting og kan søke på flere typer jobber. Har du ikke snitt til å komme inn på uio er det flere høgskoler i nærområdet som gir lignende kompetanse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...