AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #1 Skrevet 1. august 2022 Jeg har 2 barn fra tidligere forhold, og venter barn snart med min nye mann. Han ønsker vi skal sette av hele/deler av barnetrygden til vårt felles barn. Mine eldste barn bor med far, og far sparer ingenting til dem. Vi kan ikke spare veldig mye utenom barnetrygden (utenom sett av noe til bufferen), men redd det blir veldig urettferdig om vi setter av barnetrygden til sparing. Hva ville dere gjort? Anonymkode: 75527...e49
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #2 Skrevet 1. august 2022 Da får han spare på konto i sitt navn. Du burde på ingen måte være involvert i den sparingen. Anonymkode: 70bbc...e37
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #3 Skrevet 1. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har 2 barn fra tidligere forhold, og venter barn snart med min nye mann. Han ønsker vi skal sette av hele/deler av barnetrygden til vårt felles barn. Mine eldste barn bor med far, og far sparer ingenting til dem. Vi kan ikke spare veldig mye utenom barnetrygden (utenom sett av noe til bufferen), men redd det blir veldig urettferdig om vi setter av barnetrygden til sparing. Hva ville dere gjort? Anonymkode: 75527...e49 Hvordan vet du at far ikke sparer til barna? Jeg er selv far til 3 barn - Har spart 2000kr pr måned i fond til hvert barn (i mitt eget navn) siden de var 3 år, barnemoren vet ikke noe om dette - det har liksom ikke vært naturlig å i formere om det annet en når vi var sammen. Aksjesparekontoen til min eldste på 18 år har nå passert 1 million kroner - og hun fekk vite om denne kontoen først på sin 16 års dag. Jeg kjenner 3 andre fedre som sparer tilsvarende (riktignok andre beløp) månedlig for sine barn . Vil tro det er like vanlig for kvinner å gjøre dette? Anonymkode: ae8bb...f57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå