PITTY Skrevet 1. august 2022 #1 Skrevet 1. august 2022 Jeg hører om tidvis røft underlag. Fra andre at du bør ha med ekstra slanger. På utleie syklene der oppe, som forøvrig ser spinkle ut nettopp med tanke på dekk, der leverer de med pumpe og lappesaker. Er sikker på at miljøet og utsikten er storslått, men ser for meg et hælvete med lapping av dekk og verre.. kløne som jeg er. Har noen hatt problemfrie turer og kanskje noen gode tips?
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #2 Skrevet 4. august 2022 Vi syklet fra Finse til Myrdal. Veldig fin tur. En i turfølget punkterte, vi fikk med pumpe men den passet ikke til dekket. Heldigvis hadde en annen i turfølget med både lappesaker og ekstra pumpe som passet. Ville tatt med lappesaker og en ekstra pumpe i tilfelle. Det er en veldig fin tur! Vi andre hadde ingen problemer, og synes det er gode sykler sånn alt i alt. Vi bestilte også med ekstra pute på setet, kan virkelig anbefales. Kan også være en idé å leie elsykler. De første høydemeterne kan være ganske tunge, og det er noen grusomme bakker helt på slutten opp til Myrdal for å levere sykler. Evt. Kan dere sykle helt ned til Flåm for å levere de. Er i hvert fall greit å være forberedt på (det var ikke vi). Anonymkode: 15871...a8c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå