AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #1 Skrevet 1. august 2022 Vi har alle opplevd dette. Anonymkode: 49473...1ae
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #2 Skrevet 1. august 2022 De hadde vel syntes det var kjekt at noen gjorde det på eget initiativ, da. Anonymkode: eac77...383
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #3 Skrevet 1. august 2022 Hjelp til sin del av husarbeidet? Jeg selv ville klagd hvis ingen andre gjorde sin del. Mitt husarbeid trenger jeg ikke hjelp til. Barna, derimot, de trenger MYE hjelp. Jeg maser litt på mannen der. Anonymkode: baf09...b66 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #4 Skrevet 1. august 2022 Hjelp? Det er ikke mødres ansvar, alene, å ta alt husarbeidet! Anonymkode: 209e9...a30 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #5 Skrevet 1. august 2022 Jeg har faktisk opplevd at de bare blir irritasjon og dårlig humør, hvis jeg for eksempel forsøker å støvsuge eller skifte laken og sengetøy på sengen. Ting blir aldri gjort godt nok, eller jeg velger visstnok helt "feil" sengetøy. For eksempel feil farge, og ikke de tingene hun ønsket å bruke akkurat. dermed gir jeg selvfølgelig opp, og orker ikke hjelpe til når det bare blir sure miner og klaging. Men dermed blir hun selvfølgelig sur uansett, fordi jeg visstnok aldri "gidder" å hjelpe til noe særlig rundt i huset. Anonymkode: 0f803...6d1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #6 Skrevet 1. august 2022 Jeg tar alt selv fordi samboer klager, offer seg, banner og klager ennå mer bare han må brette noen håndklær eller rydde etter middag. Jeg sier til han at da får du gå, så tar jeg det selv. Kunne ønske han bare kunne ta sin del uten å trasse sånn. Anonymkode: 61f99...25f
Maskinfører Skrevet 1. august 2022 #7 Skrevet 1. august 2022 Er ikke alle som liker veldedighet eller almisser eller innblanding
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #8 Skrevet 1. august 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg tar alt selv fordi samboer klager, offer seg, banner og klager ennå mer bare han må brette noen håndklær eller rydde etter middag. Jeg sier til han at da får du gå, så tar jeg det selv. Kunne ønske han bare kunne ta sin del uten å trasse sånn. Anonymkode: 61f99...25f Det hadde jeg ignorert glatt. Han har jo lurt deg... han skjønner at hvis han begynner slik, så slipper han unna og du tar over 🤦♀️ Anonymkode: 224f5...b80 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå