Gå til innhold

Hvorfor er menn så dobbeltmoralske?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var på byen i helga og en menn på 50 pluss kommer og kommenterer kroppen min.  Jeg bare smiler og går. Senere kommer en på min alder bort og jeg snakker med han. da kommer plutselig 50 åringen bort og sier" ja , sånn er damer" syntes det er ekkelt om menn stirrer bare han ikke er kjekk for da går det plutselig greit" Hørt dette av flere menn. For å være ærlig må jeg le litt for meg selv. Han hadde jo sikkert likt kjempegodt at Jenny på 70 hadde glodd på han. Han prøver å sjekke opp damer langt under sin egen alder. Hvorfor lot han alle på sin egen alder ligge ? men klage på meg for at jeg går til en på min egen alder. For han hadde jo sikkert også valgt ei 25 år eldre dame?. Han må jo tåle at Olga på 70 ser og prøver seg.. Burde jo bare være glad om vi skal følge den logikken.

Anonymkode: c2ae5...c0c

• Liker 7
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Var på byen i helga og en menn på 50 pluss kommer og kommenterer kroppen min.  Jeg bare smiler og går. Senere kommer en på min alder bort og jeg snakker med han. da kommer plutselig 50 åringen bort og sier" ja , sånn er damer" syntes det er ekkelt om menn stirrer bare han ikke er kjekk for da går det plutselig greit" Hørt dette av flere menn. For å være ærlig må jeg le litt for meg selv. Han hadde jo sikkert likt kjempegodt at Jenny på 70 hadde glodd på han. Han prøver å sjekke opp damer langt under sin egen alder. Hvorfor lot han alle på sin egen alder ligge ? men klage på meg for at jeg går til en på min egen alder. For han hadde jo sikkert også valgt ei 25 år eldre dame?. Han må jo tåle at Olga på 70 ser og prøver seg.. Burde jo bare være glad om vi skal følge den logikken.

*Hvorfor er kåte menn på 50 pluss på byen som kommenterer kropp så dobbeltmoralske? 

Sånn. Rettet skrivefeilen. 

Anonymkode: c0e13...9cd

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som teit oppførsel, men dobbeltmoralen har du jo konstruert selv. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du beskriver ikke dobbeltmoral her. Bare teit oppførsel fra 50-åringen.

Du aner ikke hvordan han ville reagert på kommerentar fra ei på 70. Skal jeg tippe, så er det ærlig talt mer sannsynlig at han ville syntes det var morsomt. Uansett vet ikke du det, du har laget deg et fantasiscenario.

Anonymkode: ddf60...711

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Ja, men han dette går under menneskerettighetene hans, må du vite. 

Anonymkode: c40b4...ed9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du får det her til å fremstå som du er 25år, men hvor gammel er du egentlig? 35, 40? Isåfall hva er problemet med en 50-åring? Dere er i samme aldersgruppe.

Anonymkode: c9486...c45

AnonymBruker
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker said:

*Hvorfor er kåte menn på 50 pluss på byen som kommenterer kropp så dobbeltmoralske? 

Sånn. Rettet skrivefeilen. 

Anonymkode: c0e13...9cd

Fordi de er kåte menn på 50 pluss. De er i en slags omvendt pubertet, en panikkalder der de skal "rase fra seg". Innerst inne vet de at de ikke er så ettertraktet hos unge damer som de skulle ønske de var, så dette er forbitrelsen over at det er de unge menn som har sjans på de unge damene.

Anonymkode: 9a0a2...e3a

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fordi de er kåte menn på 50 pluss. De er i en slags omvendt pubertet, en panikkalder der de skal "rase fra seg". Innerst inne vet de at de ikke er så ettertraktet hos unge damer som de skulle ønske de var, så dette er forbitrelsen over at det er de unge menn som har sjans på de unge damene.

Ja, han var nok bare sur og bitter. Etter storhetstiden men vanskelig for å akseptere det. Det kan være tungt å innse at de beste dagene er forbi.

Anonymkode: 9f7f1...37f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Du får det her til å fremstå som du er 25år, men hvor gammel er du egentlig? 35, 40? Isåfall hva er problemet med en 50-åring? Dere er i samme aldersgruppe.

Anonymkode: c9486...c45

Hilsen mann på 50.

Anonymkode: 0442a...a68

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Ja, han var nok bare sur og bitter. Etter storhetstiden men vanskelig for å akseptere det. Det kan være tungt å innse at de beste dagene er forbi.

Nettopp. Om det er noen trøst, pleier de å kapitulere etterhvert og innse at tiden går sin gang, så når de er ved pensjonsalder har de fleste roet seg. Noen slutter aldri, men de er jo i en helt egen kategori.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

TS er så vant til å generalisere at hun skriver

AnonymBruker skrev (1 time siden):

en menn på 50 pluss

En mann = "menn" i følge TS

Anonymkode: 8090d...3f3

• Liker 2
Skrevet

Selv kun vært i motsatt situasjon, men aldri hatt noe problem med å bli sjekket opp av eldre kvinner. En får ta det som et kompliment, eventuelt et veldig, veldig marginalt problem. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hilsen mann på 50.

Hva så om det er en mann på 50?

TS skriver om menn på 50, og da må de få svare. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, herzeleid said:

marginalt problem. 

For ikke å si "vaginalt"

Anonymkode: 687f8...8e6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva så om det er en mann på 50?

TS skriver om menn på 50, og da må de få svare. 

Du tok ikke poenget.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Nettopp. Om det er noen trøst, pleier de å kapitulere etterhvert og innse at tiden går sin gang, så når de er ved pensjonsalder har de fleste roet seg. Noen slutter aldri, men de er jo i en helt egen kategori.

Janei, jeg er 32 men min storhetstid er forbi allerede så. Kjipt kjipt.

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

"Storhetstid" 😂 Skal storhetstiden til menn liksom være når de er unge? Det er det jo overhodet ikke for de fleste, de fleste unge menn har ikke mye sjans på byen

Anonymkode: e438b...e77

AnonymBruker
Skrevet

"Storhetstid" 😂 Skal storhetstiden til menn liksom være når de er unge? Det er det jo overhodet ikke for de fleste, de fleste unge menn har ikke mye sjans på byen

Anonymkode: e438b...e77

Det er bare fjas fra min side :) Men ja, hvis man vil sjekke 25-åringer er nok den gjengse 50-åring forbi storhetstiden tipper jeg.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du tok ikke poenget.

Jeg tok ikke poenget av den enkle grunn at det ikke var noe poeng å ta.

AnonymBruker
Skrevet

Er det samme idiotkvinnen som starter alle disse hjernedøde trådene?

Anonymkode: 136e7...9aa

• Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...