Fru2020 Skrevet 1. august 2022 #1 Skrevet 1. august 2022 Altså nå begynner jeg å bli lei. Begynte på minipillen for å bli kvitt store mensenplager, men nå har jeg blødd i 22 dager. Det er mye mindre enn før. Det holder med en tampong, men det får da være måte på. Har lest at det blir bedre etterhvert med minipillen, men nå begynner jeg å gi opp. Bør jeg bare slutte på pillen?
Purple_Pixiedust Skrevet 1. august 2022 #2 Skrevet 1. august 2022 Jeg hadde småblødninger de første 11 ukene på p-stav. Deretter ingenting i to år. Er jo sikkert annerledes med slik pille, men kanskje gi det litt mer tid?
Fru2020 Skrevet 1. august 2022 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2022 Purple_Pixiedust skrev (26 minutter siden): Jeg hadde småblødninger de første 11 ukene på p-stav. Deretter ingenting i to år. Er jo sikkert annerledes med slik pille, men kanskje gi det litt mer tid? Ok. Da får jeg prøve å ikke gi opp da. Sukk. 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #4 Skrevet 1. august 2022 Har ikke noe erfaring med det, men føler med deg! Anonymkode: dacd7...5bf 1
flusa Skrevet 1. august 2022 #5 Skrevet 1. august 2022 Er det lenge siden du begynte med pillen? Man kan ofte få variasjon i blødninger ved oppstart/slutt på prevensjon.
Fru2020 Skrevet 1. august 2022 Forfatter #6 Skrevet 1. august 2022 flusa skrev (2 timer siden): Er det lenge siden du begynte med pillen? Man kan ofte få variasjon i blødninger ved oppstart/slutt på prevensjon. Nei har ikke gått på mer enn to brett, begynner på det tredje i morgen. Håper det er bare oppstartsproblemer.
flusa Skrevet 1. august 2022 #7 Skrevet 1. august 2022 Fru2020 skrev (46 minutter siden): Nei har ikke gått på mer enn to brett, begynner på det tredje i morgen. Håper det er bare oppstartsproblemer. Mye mulig det er det.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #8 Skrevet 1. august 2022 Hadde selv blødninger på minipillen i flere år. Så kuttet det ut. Anonymkode: cfb0f...89d
Fru2020 Skrevet 2. august 2022 Forfatter #9 Skrevet 2. august 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hadde selv blødninger på minipillen i flere år. Så kuttet det ut. Anonymkode: cfb0f...89d Blødde du sammenhengende i flere år??!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå