Gå til innhold

Hvor fjerne spiral hemmelig ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvor kan man fjerne spiral uten at det loggføres i journalen eller i papirer til andre helsevesen? Jeg forsår jo at kanskje gyn må skrive hva de gjorde, men vil aldri at det skal vises noen andre steder eller bli nevnt i andre sammenhenger. Kan man be om at fjerningen legges lokk på? 
kan man fjerne spiralen slev?

Anonymkode: b8c8d...099

Dra den ut selv. Har gjort det to ganger og det er da null problem.

Anonymkode: c493a...2db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Du skal ikke fjerne spiralen selv da du kan skade organer innvendig. Den må fjernes på en spesiell måte. 

Anonymkode: e862e...fe3

Neida, det går helt fint.

Hvilke organer mener du man skader? Spiralen sitter i livmoren. 

Anonymkode: c493a...2db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres så rart ut ..at du må gå bak ryggen til mannen din for å ta ut spiral..høres ikke ut som er godt forhold. Prøv P ring...du kjenner den ikke..inn 3 uker..ut 1...

Hvordan hadde mannen din reagerte om han viste du hadde tatt den ut..helt ærlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest theTitanic

Å lyve er alltid dumt. Før eller siden blir det meste oppdaget. Det er noe galt med forholdet deres om du ikke kan gjøre hva du vil med din egen kropp. Du går på prevensjon = du bestemmer hvilken. Vil han ikke ha sex? Neivel. Før eller siden så blir han lei av å vente på å få viljen sin. Tar du p piller og han ville blitt rasende om du glemte en/var syk og virkningen uteble etc så høres det ikke ut som at dere hverken burde ha sex eller være sammen. Så ekkel og utrygg følelse det må være. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde fortalt han at jeg ikke er fornøyd med spiral og at den skal ut... går over på p-piller. Er han totalt skada og ikke kan "godta" det, får han bruke kondom. Hvis ikke det er en løsning som passer idioten hadde jeg LETT avsluttet forholdet. Skal innrømme at jeg sannsynligvis hadde gjort det for lenge siden.

Anonymkode: 82049...c51

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Maleficenta skrev (16 minutter siden):

som hvilke? annet enn at han ksn sterilisere seg eller bruke kondom?

P-sprøyte eller p-stav. 

Anonymkode: 8921c...6f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søke råd om "hemmelig fjerning" av spiral med planer om å gå over på "hemmelige P-piller"...  Seeeemz legit, lizm...

Slutt å lage teite trolletråder. Og om dette mot formodning ikke skulle være trollerier, og bare problematisk pga. og av "sÆrskilda åsikter och åtgarder" så venter du til du i det minste til du er voksen før du har sex (iaf. mentalt), og når du først har det - så har du det men noen du er på nett med 🙃

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Jeg har en litt sær mann som nekter å ha sex ved mindre jeg har spiral. Og ja han klarer å stå ved det valget , han gir ikke etter. Jeg liker ikke spiral og ønsker å gå tilbake til p piller jeg tok før 

Ts skriver selv at hun har en sær mann som nekter sex med mindre hun har spiral. Ts ønsker fjerne spiralen uten mannens viten slik mannen fortsatt ønsker sex. Kan hende han hadde godtatt annen prevensjon som er litt mer sikre en piller, feks psprøyte og pstav holder en ikke kontroll på selv på lik linje med spiral, men pilla er en jo faktisk noe en må huske hver dag om den faktisk skal funke.

Anonymkode: 8921c...6f5

Du trenger virkelig ikke å forklare innlegget for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg hadde fortalt han at jeg ikke er fornøyd med spiral og at den skal ut... går over på p-piller. Er han totalt skada og ikke kan "godta" det, får han bruke kondom. Hvis ikke det er en løsning som passer idioten hadde jeg LETT avsluttet forholdet. Skal innrømme at jeg sannsynligvis hadde gjort det for lenge siden.

Anonymkode: 82049...c51

Hvorfor er mannen totalt skadet? Han har gjort et valg. Det virker mer som om TS ønsker at de fortsatt har sex, uten hans kjennskap til hele sannheten. Noe skurrer fra hennes side. 

Anonymkode: 4dbed...dbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Privat gynekolog. Feks Volvat. Da blir journalen din bare der. Fastlege osv får aldri tilgang til det, ei heller helsepersonell på sykehus som kan se andre ting i din journal. 

Anonymkode: 1d9ac...c4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fransine
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvor kan man fjerne spiral uten at det loggføres i journalen eller i papirer til andre helsevesen? Jeg forsår jo at kanskje gyn må skrive hva de gjorde, men vil aldri at det skal vises noen andre steder eller bli nevnt i andre sammenhenger. Kan man be om at fjerningen legges lokk på? 
kan man fjerne spiralen slev?

Anonymkode: b8c8d...099

Du kan dra til en privat gynekolog og be om at det ikke sendes rapport til fastlegen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...