AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #1 Skrevet 1. august 2022 Eg var i forhold, og min samboer var i forhold da vi fant kvarandre. Vi var begge utro mot våres daværende samboer Eg er ikkje stolt av måten ting vart til på men vi har det bra i dag. Men vi sliter med å stole på kvarandre etter begge 2 vet hvor mye utru vi var og hvor mye løyner vi kan bruke. Eg er konstant redd for han skal ha ein dame på si,å han føler det samme mot meg.... Er det noen som har det på samme måte?? Vil det gå over eller kan det bli verre å verre? Anonymkode: 53870...9e7
Gjest tullerikke Skrevet 1. august 2022 #2 Skrevet 1. august 2022 Tviler på det går over. Hørt om andre tilfeller som startet med utroskap. Kunne ikke vært en dårligere start.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #3 Skrevet 1. august 2022 If (s)he's doing it with you, (s)he's doing it to you. Dere har begge vist dere å ikke være til å stole på. Det er tvilsomt at det vil gå over. Statistikken viser at over 75% av forhold som startet med utroskap ender med brudd. Anonymkode: f113d...913 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #4 Skrevet 1. august 2022 Håper eksene deres har det bra, det fortjener de virkelig ☺️❤️ Anonymkode: 45596...ec3 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #5 Skrevet 1. august 2022 ...er du overrasket over at dere har tillitsproblemer? Anonymkode: 81b59...a55
Mezzosoprena Skrevet 1. august 2022 #6 Skrevet 1. august 2022 Du gikk inn i et forhold der begge var utro for å ha dette forholdet, og du er overrasket nå over at dere ikke helt klarer å stole på hverandre? No shit, Sherlock....
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #7 Skrevet 1. august 2022 2 hours ago, tullerikke said: Tviler på det går over. Hørt om andre tilfeller som startet med utroskap. Kunne ikke vært en dårligere start. Ja det var ein heilt feil start.... Hadde det egentlig bra i det forholdet er var i også.... Anonymkode: 53870...9e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå